2022-06-03, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hvis TEH har blødd så er det hans sitt blod de finner.
Nå har ikke jeg faglig bakgrunn her men jeg tviler på at du finner en delvis DNA fra blod, den er nok fullstendig.

Hvis DNA bevisene beviste noe som helst av det sludderet du kommer med her så ville noen ha sittet i fengsel - så enkelt er det.

Huset er ferdig undersøkt og tilbakelevert for - 2 år siden?
De har ikke tiltalt noen eller siktet TEH så vi må nesten tro at de ikke har funnet beviser.

Jeg er enig i at saken må etterforskes ferdig før det tas ut tiltale.

Problemet mitt er at TH er helt ferdig etterforsket uten at de har funnet noe, hvis de hadde det ville de visst hvem som var inne i S4.
Den kunnskapen har ikke etterforskningen av TH skaffet og når det er det han er mistenkt for - å ha leid inn noen til å utføre drapet - har de nok ikke funnet noe som helst.

Det enste syltynne håpet dere har nå er at når/om en ekte GM tas at han har kobling til TH og det finner jeg tvilsomt.

Personlig så driter jeg i hvem som har gjort det. Men jeg tror likevel at TH står bak.

Det virker som om du tror at det handler om å vinne diskusjonen.
Citera
2022-06-03, 23:24
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Personlig så driter jeg i hvem som har gjort det. Men jeg tror likevel at TH står bak.

typiskt TT tankesättet det där, helt idiotiskt att tänka så...
Citera
2022-06-03, 23:28
Medlem
Citat:
Vi vet at domstolen ikke fant grunn til å mistenke TH for å ha drept sin kone.
Det er ganske sterkt.

Ordet blodvask forteller ingenting om mengden, det er en konstruksjon fra din side
hvilken domstol. Ble skjellig grunn anket av th?
Citera
2022-06-03, 23:30
Medlem
Citat:
Nå har ikke jeg faglig bakgrunn her men jeg tviler på at du finner en delvis DNA fra blod, den er nok fullstendig.

Hvis DNA bevisene beviste noe som helst av det sludderet du kommer med her så ville noen ha sittet i fengsel - så enkelt er det.

De har ikke tiltalt noen eller siktet TEH så vi må nesten tro at de ikke har funnet beviser.

Problemet mitt er at TH er helt ferdig etterforsket uten at de har funnet noe, hvis de hadde det ville de visst hvem som var inne i S4.
Den kunnskapen har ikke etterforskningen av TH skaffet og når det er det han er mistenkt for - å ha leid inn noen til å utføre drapet - har de nok ikke funnet noe som helst.

Det enste syltynne håpet dere har nå er at når/om en ekte GM tas at han har kobling til TH og det finner jeg tvilsomt.

Det er alminnelig kjent at klor ødelegger dna. Det er ikke utenkelig at det har vært tidkrevende å få frem en fullverdig dna-profil fra mange prøver med feks klor-skadet dna.

Blodvasken kan ha foregått omtrent slik. TH har skvalpet ren klor utover golv og eventuelt vegger og annet på AEs bad. Underveis har lampekuppel blitt knust av moppeskaftet. Så har klor blitt forsøkt spylt vekk med rent vann. Da kan det se ut som om det har vært overvømmelse. Derfor badekar-historien.

Tror ikke du forstår hva som kreves for å opprettholde en siktelse. Eller, har du innsyn i politiets etterforskning. Hvis ikke, så vet du ingenting mer enn oss andre om hvilke beviser og indisier politiet har mot TH.

Du prøver deg med retoriske øvelser som ikke har noen ting med virkeligheten og faktiske forhold å gjøre.

Argumentene dine er ikke holdbare. Men helt bortkastede.
Citera
2022-06-03, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
Gitt at mengden blod er i tråd med det TV2 viser i dokumentaren og ikke bare er noe de tar ut av løse lufta - hvordan mener du at så mye blod er på gulvet etter å ha fått kutt på ryggen?
store tunge og skarpe glassbiter fra en liten kuppel som atpåtil ble truffet av et skaft i bevegelse ca 1 meter fra tehs rygg. Om han da ikke lå på magen på gulvet
Citera
2022-06-03, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann

Det er du som ikke gir deg.

Påstanden din var at historien ikke stemte fordi det var nødsluk på badekaret som umuliggjorde at det rant over.
TEH måtte ha tette nødsluket for å få det til.

Så kommer LH07 og påstår at lampen ikke lager kutt og at stangen ikke har tyngdekraft.

Dette bestred jeg og det har jeg rett i, det handler ikke om å vinne diskusjonen for meg er den meningsløs.
Å diskutere ting som ikke har skjedd på åstedet eller fakta folk innbiller seg har jeg ingen interesse av, jeg synes det er helt fjernt og fatter ikke at dere bruker tid på det.

Det verste er at dere er så patetiske at dere ikke innrømmer feil.
Nødsluk-påstanden din er tilbakevist med fakta, linker og bekreftelse fra andre brukere uten at du har sluttet å tjafse rundt det.

Helt meningsløst, som om du kjemper for retten til å finne på bevis og late som om du kan noe.
Jeg har ingen interesse over hodet å bruke tid på slikt sludder, men gjør det i ny og ne for å rette tråden inn i et bedre spor.
Citera
2022-06-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
hvilken domstol. Ble skjellig grunn anket av th?
Skulle TH anke at han ikke ble varetektsfengslet?
Citera
2022-06-03, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Höll TEH på att förblöda då?
han la seg vel blodig i egen seng. Fikk vel ikke bandasjert ryggen på egen hånd.
Citera
2022-06-03, 23:37
Medlem
Citat:
Det er du som ikke gir deg.

Påstanden din var at historien ikke stemte fordi det var nødsluk på badekaret som umuliggjorde at det rant over.
TEH måtte ha tette nødsluket for å få det til.

Så kommer LH07 og påstår at lampen ikke lager kutt og at stangen ikke har tyngdekraft.

Dette bestred jeg og det har jeg rett i, det handler ikke om å vinne diskusjonen for meg er den meningsløs.
Å diskutere ting som ikke har skjedd på åstedet eller fakta folk innbiller seg har jeg ingen interesse av, jeg synes det er helt fjernt og fatter ikke at dere bruker tid på det.

Det verste er at dere er så patetiske at dere ikke innrømmer feil.
Nødsluk-påstanden din er tilbakevist med fakta, linker og bekreftelse fra andre brukere uten at du har sluttet å tjafse rundt det.

Helt meningsløst, som om du kjemper for retten til å finne på bevis og late som om du kan noe.
Jeg har ingen interesse over hodet å bruke tid på slikt sludder, men gjør det i ny og ne for å rette tråden inn i et bedre spor.

Er du forvirret eller en notorisk løgner?

Jeg har ikke diskutert sluket eller noe med deg, kun påpekt at moppeskaftet også kalles for en stang.

Barnsligere trådstarter skal man lete lenge etter.
Citera
2022-06-03, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er alminnelig kjent at klor ødelegger dna. Det er ikke utenkelig at det har vært tidkrevende å få frem en fullverdig dna-profil fra mange prøver med feks klor-skadet dna.

Blodvasken kan ha foregått omtrent slik. TH har skvalpet ren klor utover golv og eventuelt vegger og annet på AEs bad. Underveis har lampekuppel blitt knust av moppeskaftet. Så har klor blitt forsøkt spylt vekk med rent vann. Da kan det se ut som om det har vært overvømmelse. Derfor badekar-historien.

Tror ikke du forstår hva som kreves for å opprettholde en siktelse. Eller, har du innsyn i politiets etterforskning. Hvis ikke, så vet du ingenting mer enn oss andre om hvilke beviser og indisier politiet har mot TH.

Du prøver deg med retoriske øvelser som ikke har noen ting med virkeligheten og faktiske forhold å gjøre.

Argumentene dine er ikke holdbare. Men helt bortkastede.
Det kan umulig være alminnelig kjent at klor ødelegger DNA, fint om du kan gi meg en god link så jeg får lest meg opp.
Citera
2022-06-03, 23:40
Medlem
Citat:
Det kan umulig være alminnelig kjent at klor ødelegger DNA, fint om du kan gi meg en god link så jeg får lest meg opp.

Jo det er alminnelig kjent.
Citera
2022-06-03, 23:41
Medlem
Citat:

Hvis det du påstår her hadde vært korrekt, så hadde tiltalen mot TH vært henlagt av Statsadvokaten for lenge siden. Politiet sitter på en haug med indisier og delvise beviser om at TH er skyldig i det han er siktet for. Derfor går saken sin sikre gang mot tiltale og rettssak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in