Citat:
Ursprungligen postat av
norrrrrmannn1
Vi er ikke kjent med at det er en mistanke eller siktelse mot TEH, da skal det for meg, mye til å mistenke dette for å ikke stemme.
Politiet har hatt et veldig lite forstyrret åsted.
Det er TH som prøver å dra TEH inn i dette, såvidt jeg kan se.
Politiet har nok på bakgrunn av åstedsundersøkelser dannet seg et bilde
av hva som kan ha hendt på badet. Så har de konfrontert TH med dette i avhør, og
han har svart med å dikte opp en hendelse som høres litt vel kunstig ut for politiet.
Viktig her å inkludere det faktum at TH hadde fortalt politiet at han ikke trodde
det var noen vits i å undersøke husets andre etasje. Hvorfor ikke det, mon tro.
For enhver som mister sin ektefelle på mystisk vis, skulle jeg tro man var villig
til å "snu hver stein" for å finne den savnede. Uten å mukke.
Citat:
Min overbevisning er erfaringsbasert - i konedrapssaker får de alltid varetekt hvis ektemannen er mistenkt.
For meg, er dette så oppsiktsvekkende at TH ikke ble fengslet at jeg har mistenkt kontakter eller frimureri.
Nå, etter snart 4 år tror jeg mest på uskyld, han ville ha blitt tatt hvis ikke.
Nå for tiden jakter politiet på noen annen enn TH, en med kryptokunnskap og kapasitet til å gjennomføre en slik aksjon.
Snart på tide å se etter alternativer til TH teoriene, i stedet for å finne på bevis og hevde de med skråsikkerhet.
Jeg hadde trodd mer på THs uskyld hvis de etter løslatelsen ble pålagt å henlegge siktelsen.
Jeg tror ingenting på frimurerkonspirasjoner, men jeg tenker jo at en pengesterk mann kanskje
har litt bedre sosiale forutsetninger enn f.eks. en "vanlig" yrkesutøver. TH har jo som kjent
"betalt sin skatt med glede til en kommune han er glad i", og det er vel ikke småpenger det er
snakk om. Han er jo en "samfunnsstøtte" som Lørenskog kommune nyter godt av.
Citat:
Ursprungligen postat av
Coysman
Noen som VET om S4 og Futurum går innunder samme basestasjon hva gjelder data fra sms/anrop?
https://finnsenderen.no/#/main