Citat:
Ursprungligen postat av
Troverdig
Som jeg har nevnt tidligere, vi snakker her om en eksplosiv blanding av hendelser og følelser over et langt tidsrom, som en syk hjerne har omsatt til drap🧐
Muligens er den underskriften fra BB forfalsket, så TH skjønte at hun i verste fall kunne ta ifra han halve formuen, 900 millioner den gang i 2018.
Men jeg tror ikke pengene ene og alene er motiv, men tap av kontroll over AE.
Tro det hele bunner i dette utroskapsgreiene, som igjen har skapt en ond sirkel. Han ville straffe henne til evig tid. Se at hun gradvis gikk til grunne. Når hun til slutt gikk over til å velge å trekke seg unna for å overleve, så gikk TH for sitt siste trekk.
For at AE skulle fått penger av TH ved en skilsmisse, så måtte hun gått til sak.
Ekteskapskontrakten blir ikke satt til side uten det tror jeg.
Å gå til søksmål, koster penger, noe som hun ikke hadde.
Hun satt jo å leitet etter leilighet til leie. Hun var oppført med 160.000 i formue.
Da er de to eiendommene S4B (skogholtet) og nabotomta ved hytta på Biri, inkludert i formuen, hvis jeg har forstått det riktig om hvordan en formue beregnes.
Tomtene var registrert på henne.
Men hun kunne selge tomtene, eller tatt opp lån for å gå til rettsak.
Syk hjerne må det være ja. Kona må betale strømregning til sin egen ektemann når hun har rundt 10-13.000 mnd i alderspensjon, og TH har rundt 20 millioner i mnd fra sitt strømselskap.
Men jeg forsto jo at et eller annet var galt med en gang jeg så huset og bilen.
Folk som har to milliarder bor ikke i en gammel brun 70-tallsvilla, og har en stygg rotten fransk familiebil. De har gjerne en luksusleilighet ved Aker Brygge som koster 20 mill, og kanskje et hus som koster 40 mill. Og så kommer bilene i tillegg. Mercedes, Aston Martin etc.
Ikke Citroen Picasso, det er jo en bil for nyetablerte folk som ikke har råd til annet.
Bilen har ifølge kjøretøyregisteret en 1.6 liters bensinmotor på 100 hk.
Jeg fulgte med i avisene hver gang det var noe nytt, og jeg fikk hele tiden den ene bekreftelsen etter den annen. Voldelig, truende, manipulerende osv.
TH var en psykopat.