2022-06-03, 12:28
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Var det første gangen du leste at badekaret rant over - når jeg fant på det?

Utgangspunktet for hele denne tåpelige diskusjonen er at du påstår nettopp det - at badekaret rant over og at TEH måtte ha tettet nødsluket.

Du er ikke den eneste som påstår det, det er det mange som har gjort.
Men du må forstå at når du påstår noe før meg - så er det ikke min påstand!!

Jeg siterte deg og ingen andre. Greit, så du dementerer din egen påstand. Det tas til etterretning.

Sånn apropos badekaret og søl på gulvet, så tenker jeg dette kanskje skjedde da AE
ble angrepet mens hun var i badekaret. Sånn som flere i tråden har foreslått. At det
ble sølt under et basketak.
Citera
2022-06-03, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Jeg siterte deg og ingen andre. Greit, så du dementerer din egen påstand. Det tas til etterretning.

Sånn apropos badekaret og søl på gulvet, så tenker jeg dette kanskje skjedde da AE
ble angrepet mens hun var i badekaret. Sånn som flere i tråden har foreslått. At det
ble sølt under et basketak.
Mener du nå at badekaret IKKE rant over?
Citera
2022-06-03, 12:55
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Mener du nå at badekaret IKKE rant over?

Jeg har hele tiden ment at den omtalte episoden er oppspinn fra THs side.
Uavhengig av hva slags badekar som fins i huset. Jeg har uansett ikke tenkt å ringe
TH for å spørre om det heller.
Citera
2022-06-03, 13:01
Medlem
Citat:
Jeg har hele tiden ment at den omtalte episoden er oppspinn fra THs side.
Uavhengig av hva slags badekar som fins i huset. Jeg har uansett ikke tenkt å ringe
TH for å spørre om det heller.
Denne historien har vel vi fra politiet via presse og da mener du det ikke stemmer?
At TH skal ha lurt politiets teknikere og fått med seg TEH på å lyve uten at politiet - som mistenker TH ikke har fattet det?
Citera
2022-06-03, 13:08
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Denne historien har vel vi fra politiet via presse og da mener du det ikke stemmer?
At TH skal ha lurt politiets teknikere og fått med seg TEH på å lyve uten at politiet - som mistenker TH ikke har fattet det?

var har du det från att polisen tror på den här historien har hänt som förklarats??
Citera
2022-06-03, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
var har du det från att polisen tror på den här historien har hänt som förklarats??
Her kan du lese mer om det
https://www.flashback.org/sok/?so=weight&query=badekar&t=3009055&sp=1
Citera
2022-06-03, 13:17
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Her kan du lese mer om det
https://www.flashback.org/sok/?so=weight&query=badekar&t=3009055&sp=1

var står det att polisen tror på hela förklaringen om badkaret?
det står inget i länken du ger så vitt jag ser, så var får du det ifrån?
Citera
2022-06-03, 13:28
Medlem
Citat:
var står det att polisen tror på hela förklaringen om badkaret?
det står inget i länken du ger så vitt jag ser, så var får du det ifrån?
Det har jeg fra pressen.
Hvis du mener det er feil så godtar jeg det, men da må du ha god dokumentasjon.
Citera
2022-06-03, 13:35
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

Episoden har kun vært nevnt i boka, og TV2-dokumentaren.
Den har ikke vært referert til fra politiets side overhodet, og har ikke
vært nevnt med et ord i en eneste avisartikkel.
Citera
2022-06-03, 13:35
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det har jeg fra pressen.
Hvis du mener det er feil så godtar jeg det, men da må du ha god dokumentasjon.

dokumentera att polisen tror på förklaringarna till denna badkarshistoria ???
det var det jag bad om och hittills har du bara kommit med nonsensförklaringar och felaktiga länkar...
det jag har läst hittills är att den här historien har förklarats, ingenting om att det har bevisats ha hänt på det sättet eller bevisats på något sätt...
Citera
2022-06-03, 13:46
Medlem
Citat:
Episoden har kun vært nevnt i boka, og TV2-dokumentaren.
Den har ikke vært referert til fra politiets side overhodet, og har ikke
vært nevnt med et ord i en eneste avisartikkel.

Citat:
dokumentera att polisen tror på förklaringarna till denna badkarshistoria ???
det var det jag bad om och hittills har du bara kommit med nonsensförklaringar och felaktiga länkar...
det jag har läst hittills är att den här historien har förklarats, ingenting om att det har bevisats ha hänt på det sättet eller bevisats på något sätt...
Hvis dere ikke tror på historien må dere fortelle meg hvorfor den ikke ble problematisert når de forsøkte å få TH varetektsfengslet.

I min verden så er alt som ble oppfanget av politiet FØR de fremmet saken for retten verifisert.

Hvis det var den minste tvil om det ville de ha tatt opp det, de måtte ha TH i fengsel for å etterforske.

Var det tvil rundt en slik historie, på åstedet, involvert savnedes aller nærmeste, ville vi ha sett en varetektsfengsling - med brev og besøksforbud.

Det sier vel sitt at dere må finne på bevis for å problematisere episoden.
At badekaret har overløp, at glasskår fra lampen ikke lager sår og at stangen(?) ikke har tyngdekraft
Citera
2022-06-03, 13:56
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Hvis dere ikke tror på historien må dere fortelle meg hvorfor den ikke ble problematisert når de forsøkte å få TH varetektsfengslet.

I min verden så er alt som ble oppfanget av politiet FØR de fremmet saken for retten verifisert.

Hvis det var den minste tvil om det ville de ha tatt opp det, de måtte ha TH i fengsel for å etterforske.

Var det tvil rundt en slik historie, på åstedet, involvert savnedes aller nærmeste, ville vi ha sett en varetektsfengsling - med brev og besøksforbud.

Det sier vel sitt at dere må finne på bevis for å problematisere episoden.
At badekaret har overløp, at glasskår fra lampen ikke lager sår og at stangen(?) ikke har tyngdekraft

du har ljugit en gång medvetet i dina desperata försök att förklara detta och jag ser det som ytterligare en lögn om du inte dokumenterar att detta är något som domstolen ansåg vara fakta???
som jag har skrivit tidigare så är du bäst lämpad att lägga upp länkar och bör hålla dig till det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in