Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-24, 07:27
Medlem
Jag tycker inte det är så mycket en fråga om ålder. En del tjejer gillar det helt enkelt mer än andra och då blir det så mycket bättre. Det gäller bara att hitta dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Det finns alla åldrar. Min erfarenhet säger mig att de yngre och snygga ofta inte behöver anstränga sig för att få kunder och de bli ganska tråkiga. De som inte är riktigt lika snygga anstränger sig ofta mer och helhetsupplevelsen blir bättre.
De som är äldre, över 40, är ofta väldigt erfarna och kan ge en riktigt härlig upplevelse till en bra peng.
Citera
2022-05-25, 08:45
Bannlyst
Gick till en salong för att få thaimassage. Istället för den sedvanliga avkopplande musiken som brukar spelas, strömmade porrfilmsmusik ut ur högtalarna. Då visste man vad som väntade. Är det vanligt?
Citera
2022-05-26, 13:20
Moderator
BlueSwedes avatar
Vill ni diskutera musik, så får ni söka er till andra forumdelar./Mod
Citera
2022-05-27, 15:54
Medlem
Är det någon skillnad på massageställena i Stockholm Vs Malmö eller är det same same?
Citera
2022-05-31, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reko
Snälla, håll god ton, allesammans.

Ett litet förtydligande, de priser jag redovisade i mitt inlägg var alltså "listpriset" i Stockholm. Om sen någon lyckas pruta ner det, whatever, det tycker jag varken är nåt att vara stolt över, men inte heller nåt att klandra nån för.

Själv så brukar jag försöka förhandla om priset när jag köper bil eller lägenhet, och jag brukar inte heller vara allt för givmild när det gäller att driksa på en restaurang eller skänka till välgörenhet, däremot en massös tycker jag kan få sätta prislistan själv.

Som sagt, håll god ton, förutom detta var det nyligen nån som kom med påhopp och fula namn. Jag gillar idén med Flashback-forument där vi anonymt kan utbyta tips och erfarenheter, men blir det fortsatt så kommer jag hålla mig borta. PM:a hellre om det är något som måste redas ut, men håll gärna god ton även där.

Håller med till nästan 100%. Det jag har svårt för är att det skall finnas s k listpriser. Det som händer bakom dörren är mellan kund o massös. Är du första kunden för dagen, ren och trevlig så misstänker jag att det är ett annat pris än om du är ohygienisk o otrevlig kund som kommer 5 minuter före stängningsdags. Det är också tvärtom. Har du fått en riktig behandling och känner dig 150% nöjd efteråt eller tycker att den fullservicen var inte mycket att ha. Det första alternativet är mycket mer värt än det andra, kanske t o m dubbelt så mycket i pengar. Problemet är att du vet inte det i förhand när priset görs upp, men med ett tränat öga kan man faktiskt uppskatta "värdet" medan man ligger o får baksidan behandlad.
Citera
2022-05-31, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajen1
Är det någon skillnad på massageställena i Stockholm Vs Malmö eller är det same same?

Kanske inte jättestor skillnad på just de städerna, stora städer har ju ett större utbud.
Ibland hittar man guldkorn på mindre orter.

Har vid några tillfällen besökt en ort i Kronobergs Län,
stackars de som bor här, och är sugen på en bra massage, jag kollade TMG ringde några random salonger, antingen så finns det ingen abonnent på numret, eller inget svar.
Tagit flera prominader runt staden, knackat dörr ingen som öppnar vissa ser nerstängda ut osv.
Tycker synd om de som bor här haha
Citera
2022-06-01, 18:04
Medlem
Måste barar fråga Kronobergslän runt Växjö,
har det varit nån Razzia eller nåt?
Eller är utbudet så sjukt dåligt med massa nerstängda salonger osv.
Stackars ni sombor här 😂
Citera
2022-06-02, 15:27
Medlem
hur vågar ni hålla på trots alla razzior som varit nu?
Citera
2022-06-03, 02:29
Medlem
Rekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julmustefint

Det är väl dock väldigt få kunder som har åkt fast i samband med razzior mot massagesalonger, eller...? Den som inte håller med, länka gärna till tidningsartiklar eller polisrapporter.
Citera
2022-06-03, 07:59
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julmustefint
Vågar? Det är väl inte olagligt att gå på massage vad jag vet..!
Citera
2022-06-03, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reko
Det är väl dock väldigt få kunder som har åkt fast i samband med razzior mot massagesalonger, eller...? Den som inte håller med, länka gärna till tidningsartiklar eller polisrapporter.
Det beror på var i landet det är. Åklagare har olika agendor. I tex Göteborg åkte inte en enda kund dit medans i Dalarna fick man fast 30 st.
Och nej jag kommer inte leta länkar till dig.
Citera
2022-06-04, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Vågar? Det är väl inte olagligt att gå på massage vad jag vet..!
Nej, men tydligen att köpa mer än en tjänst. I vilken annan bransch hade man behövt finna sig i att bli misstänkt för brott om man handlar mer än en sak? Vilken nöjd kund skulle våga köpa t ex en förlängning av massagen? Att köpa mer än en tjänst (dubbelswisha) när man besöker en massagesalong är som att tigga om att få polisen på sig. Hoppas massagesalongerna stämmer polisen för konkurrensbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in