Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
Jag fattar att du inte förstår
Men att gå ut offentligt som du gör och redovisa öppet vilket svin du är som utnyttjar stackars fattiga tjaitjeker genom att bjuda dessa 700kr!! För du ska väl inte inbilla någon att de har erbjudit dej detta.
Ynkrygg och Småland är va fan du är
Räcker den förklaringen?
Snälla, håll god ton, allesammans.
Ett litet förtydligande, de priser jag redovisade i mitt inlägg var alltså "listpriset" i Stockholm. Om sen någon lyckas pruta ner det,
whatever, det tycker jag varken är nåt att vara stolt över, men inte heller nåt att klandra nån för.
Själv så brukar jag försöka förhandla om priset när jag köper bil eller lägenhet, och jag brukar inte heller vara allt för givmild när det gäller att driksa på en restaurang eller skänka till välgörenhet, däremot en massös tycker jag kan få sätta prislistan själv.
Som sagt, håll god ton, förutom detta var det nyligen nån som kom med påhopp och fula namn. Jag gillar idén med Flashback-forument där vi anonymt kan utbyta tips och erfarenheter, men blir det fortsatt så kommer jag hålla mig borta. PM:a hellre om det är något som måste redas ut, men håll gärna god ton även där.