Citat:
Hur leker jag invandrare? Jag är måhända svensk genetiskt (till mesta dels) men jag delar för den sakens skull inte svenskarnas veka mentalitet. Då jag bott i andra delar av världen under stor del av mitt liv har jag lite perspektiv på det hela.
Jag har med egna ögon sett hur svennarna blir förnedrade och viker ner sig. Det är skamfullt. Sedan verkar folk fått för sig att den här fegheten skulle vara någon slags dygd eller ett tecken på hur "civiliserad" man är. När det i själva verket bara är feghet och själviskhet.
Våra förfäder vänder sig i graven.
Jag har med egna ögon sett hur svennarna blir förnedrade och viker ner sig. Det är skamfullt. Sedan verkar folk fått för sig att den här fegheten skulle vara någon slags dygd eller ett tecken på hur "civiliserad" man är. När det i själva verket bara är feghet och själviskhet.
Våra förfäder vänder sig i graven.
Inte alls. Svenska samhället har genomgått en social reform. Detta har gått extremt snabbt. Från lugna gatan till skjutningar på öppen gata mitt i stan på mindre än 30 år i ett land som bildades 6 Juni år 1523!!! Från att ha varit nästan etniskt homogent med en monokultur så har människor från jordens alla hörn invandrat i massor dom senaste 30åren. Klart det påverkar ett litet land som Sverige. Klart det påverkar svenskar som folkslag. Svenskar har inte hunnit anpassa sig till den nya verkligheten. Det som tidigare var en dygd förvandlas nu till svaghet när vildsinta babbar som spelar med andra regler tar plats.
Svenskar har givetvis bara två alternativ. Reformera sig. Eller gå under. Jag sågs alltid som aggressiv och stridslysten som barn. Den som ingen ville gå på för då smällde det. Kanske har den mentaliteten tjänat mig väl i det "nya Sverige" som dom kallar det. Jag känner mig inte undanträngd eller hotad. Dessutom gick jag på en invandrartät högstadieskola så jag tycker inte invandrare är så farliga. Kan inte minnas att invandrarna rörde mig i skolan heller. Undfallande och fega svenskar däremot fick ofta problem. Vilket jag kan förstå. Dålig motorik, svag fysik, undfallande beteende. Det ses som negativt inom alla djurarter. Även människan. Men det är inte så svenskar ÄR av naturen. Det är så svenskar har blivit efter alla år av fred och välmående. Svenskar är i grund och botten ett intelligent folkslag med stor ihärdighet. Vi viker inte ner oss för en utmaning. Jag skulle säga att svenskar som är bad to the bone och kan stå upp för sig är jävligt tuffa. Men dom är ofta ensamma och tillhör inte gäng och klaner. Så inte hör man talas mycket om tuffa svenskar men dom finns definitivt.