2022-05-30, 19:29
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
Händerna betyder ingenting.

https://www.lbbonline.com/news/how-will-ferrell-brought-the-will-power-to-scandinavian-bank-lunar

Så syftet är alltså uppnått , dom har fått några personer att undra varför. Sen om det får folk att använda appen är en annan sak.

Den indiska musiken är där för att dom driver med självhjälpsgurus skulle jag tro.
Jaha, händerna betyder att det inget finns någon betydelse med dem.
Citera
2022-05-30, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
"och sedan tyckt det skulle vara en bra ide." skulle det stå. Nej jag har haft både Tre och Telenor och jag fattar inte varför jag skulle betala mer än det dubbla priset, efter avdragen rabatt tom, på en mobil jämfört med Comviq. Inte för att jag fattar Comviqs genomusla reklamkoncept när dom bara skulle kunna påpeka detta faktum istället för att avlöna Kiosk-Kurden, och numera Newkid ,tillsammans med allehanda produktionsbolag på plats i marocko och andra ställen. Men det blir väl så när man envisas med att följa branschtrender.

Många säger att det är skönt att ha en bra kundsupport och fysiska butiker. Sedan min första telefon för 20+ år sedan har jag aldrig behövt vara i kontant med kundsupport förrns jag vill byta upp mig. Förstår heller inte varför folk vill betala 100-300 mer än Halebop/comviq med mera för att de ska kunna ha fysiska butiker samt fler i support.
Citera
2022-05-30, 23:54
Medlem
Caravanserais avatar
Det slemmiga äcklet Schyffert är helt vedervärvärdig med sin reklam och så vulgärt icke-rolig med sitt målbrottspubertala snusk om kukar och pungkulor när han ligger i badkaret. Är målet att bli mindre folkkär, eller vilka är målgruppen som tycker att han är rolig?

Lidl är jävligt störande med sin "sån är Lidl"-reklam och får mig att inte vilja handla där, trots att jag tycker om en del av deras varor.
Citera
2022-06-01, 09:28
Medlem
_Strebers avatar
Igår medan jag donade såg jag en stund på teve och på bara två reklampauser hann en ny bubblare för värsta reklamfilm dyka upp, nämligen Apoliva där nio falsksjungande damer gör reklam för något som jag tyvärr inte uppfattade. Åter ett exempel på något som säkert lät bra en eller högst två gånger i ett styrelserum men som när den dyker upp sjutton gånger på en kväll blir enerverande. Jag tror de avser framföra något som Kaliffa i tiden skapat. Rätta mig om jag har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Caravanserai
Lidl är jävligt störande med sin "sån är Lidl"-reklam och får mig att inte vilja handla där, trots att jag tycker om en del av deras varor.

Jag har väntat på att denna skulle dyka upp här i tråden, men jag har också väntat på att jag ska börja störa mig på den. Av nån anledning har det senare inte hänt ännu, märkligt. Men så gillar jag Lidl och Anita Lindblom också.
Senast redigerad av _Streber 2022-06-01 kl. 09:31.
Citera
2022-06-01, 12:11
Medlem
"Sånt är Lidl. Sånt är Lidl. Så mycket falskhet, bor det här"

Lite intressant låtval om man kan originaltexten.
Citera
2022-06-02, 18:53
Medlem
High Chaparral-reklamen på TV3...

"Akta dig Lucky Luke!"
Citera
2022-06-03, 13:20
Medlem
brianmolkos avatar
Apoteket har en tjej som gallskriker galltjuter
Citera
2022-06-03, 13:31
Medlem
persona.von.gratas avatar
Sämst. All WOKE reklam.
Bäst. Rak reklam som presenterar produkt och pris tydligt.
Citera
2022-06-03, 20:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Apoteket har en tjej som gallskriker galltjuter
Ja den är riktigt irriterande.
Citera
2022-06-07, 16:33
Medlem
vonDys avatar
Den vidriga Pantamerareklamen är tillbaka..Med vidriga "ghettosångslingan" ,och bruden som hoppar över tak i
någon form av rodel/bobutstyrsel..
🙄🙄🙄
Citera
2022-06-08, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Den vidriga Pantamerareklamen är tillbaka..Med vidriga "ghettosångslingan" ,och bruden som hoppar över tak i
någon form av rodel/bobutstyrsel..
🙄🙄🙄
Gaaah.. den är skitdålig. Lång och jävlig också. Även Systembolagets "no, no, no, no" och Trygg-Hansas gravidmage med sliskig ballad är tillbaka och plågar en.
Citera
2022-06-09, 01:00
Medlem
movingmads avatar
Ryggbajsreklamen! Vem fan vill bli påmind om bajs när man sitter och äter middag framför teven? Twi!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in