2022-05-31, 19:59
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
"på Sofias fitta"
Haha, nä den lär vi nog aldrig få se.
Citera
2022-05-31, 20:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Haha, nä den lär vi nog aldrig få se.
Nä! hon skäms väl med rätta antagligen för att hon är slätrakad (har jag för mig jag läst här på flashback)
Citera
2022-06-01, 03:05
Medlem
Damien74s avatar
Antar att det bara är reklamen som är censurerad men man vet ju aldrig.
Känns som svensk media är lika rädd för naket som amerikanska numera.
Det var bättre förr 😅
Citera
2022-06-01, 03:11
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nä! hon skäms väl med rätta antagligen för att hon är slätrakad (har jag för mig jag läst här på flashback)

Slätrakad is the way to go. Inget jävla hår i maten. Hår i könet är för Agda 70+.
Citera
2022-06-01, 11:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Slätrakad is the way to go. Inget jävla hår i maten. Hår i könet är för Agda 70+.
Vilken stor tänkare du är som plockat upp er obligatoriska manskult-replik om "hår i maten" som att det skulle handla om det och inte om håret som maskulinitets-symbol, när NPC-klonerna skönhetsideal anfaller för Lisa 10 års slätrakade kön
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-01 kl. 11:08.
Citera
2022-06-01, 11:19
Tittade på tv reklamen på sistone! Som handlade om att naken attraktion tv programmet som har visats i England kommer att ha premiär, i Sverige också. Med en alldeles egen svensk version så klart. Har faktiskt aldrig varit så himla förtjust i det här extrema tv programmet!
Citera
2022-06-05, 11:40
Medlem
Missingno.s avatar
Ska bli intressant att se hur många hycklare det är här, som skrivit att programmet är skit men ändå kommer sitta klistrade och kommer vara här inne och kommentera på tisdag.
Citera
2022-06-05, 12:07
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missingno.
Ska bli intressant att se hur många hycklare det är här, som skrivit att programmet är skit men ändå kommer sitta klistrade och kommer vara här inne och kommentera på tisdag.

Givetvis kommer man skumma igenom avsnitten. Inte för innehållet i sig, utan främst för att se vilka sorts personer som sökt, samt vilka personer som castingen/produktionen har VALT att ha med.

Tippar på följande:
- 75% kommer ha en BMI på 25 eller mer
- 80% kommer vara 27 år eller äldre
- Minst 20% kommer ha behåring där nere
- Minst 25% av de som letar partner kommer vara bi eller homo.
- 80% kommer ha en månadslön på 25000 eller lägre.
- Minst 10% kommer ha någon form av funktionsnedsättning; rullstol, stomipåse eller liknande.

Oavsett vad - väldigt modigt att ställa upp i programmet. Jag hade aldrig vågat.
Citera
2022-06-05, 12:14
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missingno.

Fanns snoppfilter på tvn skulle jag tittat
Citera
2022-06-05, 12:20
Medlem
Ett idiotprogram skapat av folk som vädjar till människors absolut lägsta instinkter. Vill en man se kvinnliga könsorgan, och vice versa, finns det hur många sajter som helst att tillgå på internet. Det här handlar mer om suget att se människor förnedra sig själva i tv-rutan. Även de som väljer att se skiten förnedrar sig själva, fast det förstår kanske inte alla. Tvi vale så lågt.
Citera
2022-06-05, 13:47
Sofia Wistam var alldeles salig över kvinnokropparna när hon pratade i Nyhetsmorgon idag, men inte ett ord om de manliga.

Är hon smyglesbian?
Citera
2022-06-05, 15:49
Medlem
falconer8s avatar
Synd att inte programledaren/ Sofia är naken! Då hade jag gärna tittat!😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem