2022-05-23, 22:28
Medlem
Enterprises avatar
Fy fan, borde inte de här klippen kvalificera in under Mondo, Gore och Bizarre?
Citera
2022-05-24, 13:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Vems fel är de nu att hon väger som ett hus?
Soss borde kunna kopplas in i dessa fall.

Putin kanske.
Citera
2022-05-25, 21:08
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Fy fan, borde inte de här klippen kvalificera in under Mondo, Gore och Bizarre?
Denna tråden bör flyttas dit. En skräckupplevelse att se henne glufsa i sig all den feta maten.
Citera
2022-05-25, 21:27
Medlem
Jag klarar inte av att se på denna super feta batikhäxa.
Hon ser utvecklingstörd ut.

Och ungarna är sjuka med.

Så hon har 5 ungar med 4olika män.
Arab även ? usch

Och håller på nu skaffar en man ifrån Afrika via datorn ?
Vidrigt
Citera
2022-05-28, 01:23
Medlem
Såg en kommentar på en av hennes video som sa att det är en sjukt ofräsch stuga Maria ska flytta till, sen när jag kollar på Andreas video där han gör house tour i stugan så ser det faktiskt fallfärdigt o ofräscht ut. Sen påminner stugan mig om Morran o Tobias hus dom bodde i. Köket ser likadant ut, trodde först det var det huset dom hade flyttat till
Citera
2022-05-28, 18:08
Medlem
Telepatisks avatar
Hur mycket väger hon tror ni?
https://youtu.be/F54cYs6kP60?t=33

Svårt att jämföra men jag hittade denna tjejen (135 kg) som Maria definitivt är tyngre än:
https://www.express.co.uk/life-style/life/675849/obese-woman-credit-incredible-weight-loss-to-this

Maria är mer lik denna tjejen (165 kg) fast med mindre? mage, större armar och ben:
https://www.express.co.uk/life-style/life/726176/obesity-weight-loss-surgery-fat-woman-jealous-husband

Så för att vara lite snälla så säger vi att hon väger 150 kg. Med en längd på säg 170 cm så ger det ett BMI på 51.9. Gränsen för mycket allvarlig fetma går vid 40.

Hon borde överväga att göra en gastric bypass för sina barns skull. Kanske en farlig operation med ganska mycket biverkningar men oavsett så lär det vara mindre riskfyllt än att fortsätta väga 150 kg.

Jag förstår verkligen inte varför hon inte gör något åt saken?
Citera
2022-05-28, 22:25
Medlem
Muminryssens avatar
Mår dåligt av att se hon "diskutera" med sonen i vissa videos. han ser ju helt ointresserad ut av att vara med i videorna. såg en video där de åt fisk och sonen tjafsade om att det var äckligt.
Att kvinnan väger mycket är inte mitt problem, men det är bara allmänt dåligt content och fattar inte vitsen med hennes videor.
Citera
2022-05-29, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminryssen
Mår dåligt av att se hon "diskutera" med sonen i vissa videos. han ser ju helt ointresserad ut av att vara med i videorna. såg en video där de åt fisk och sonen tjafsade om att det var äckligt.
Att kvinnan väger mycket är inte mitt problem, men det är bara allmänt dåligt content och fattar inte vitsen med hennes videor.

Tror att vitsen med hennes videor är att hon på något sätt försöker rättfärdiga sitt väldigt allvarliga matmissbruk, som hon innerst inne vet med sig att hon har, men hon förnekar det för sig själv. Genom att göra "Mukbang" så har hon hittat ett giltigt skäl till att ägna sig åt frosseri. Hon har sett andra göra det och själva syftet med Mukbang är att man ska sitta och proppa i sig stora mängder, gärna skräpmat, samtidigt som man snackar en massa. Skräpmat är Marias svaghet i livet varför Mukbang tilltalar henne. Hon förstår att hon inte borde käka det för hon vet att hon inte kan hantera det. Därför gör hon videor, så hon frossar inte på riktigt, hon skapar bara content.

https://youtu.be/Hxd7EikOuNw?t=198

Marias sjukliga beteende visar sig ofta i hennes videor. Hon försöker intala alla att hon inte käkar skräpmat alldeles för mycket, det är bara när hon laddar upp videor som hon käkar, annars inte. Hon menar även att hon förinspelar en massa, så det framstår bara som att hon äter utemat jätteofta. Men det beror på att hon har en massa videor på lager som hon laddar upp efterhand. Exempel finns i klippet ovan.

Har även sett på hennes sons videor hur hon tar över kameran för att visa vad hon själv äter, när han spelar in "Mukbang" inne på något snabbmatshak. "Grabbarna får äta skräpmat om de vill, men jag äter faktiskt husmanskost, Schnitzel med potatis". Även i ett annat när familjen sitter på en pizzeria och David säger "Mamma, berätta varför vi äter så mycket utemat på min kanal?", och Maria instinktivt: "Vi äter inte alls mycket utemat, nu äter du kebabtallrik och jag äter lite snitsel.... med potatis (läs pommes frites)", med munnen full av mat.
Citera
2022-05-31, 09:57
Medlem
Plastartikels avatar
Hur har dom råd med sommarstuga?
Så jävla bra tjänar hon väl inte
Citera
2022-05-31, 11:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Hur har dom råd med sommarstuga?
Så jävla bra tjänar hon väl inte
Är det tänkt att vara endast sommarstuga? De hade plockat dit datorskärmar och massa bråte.
Hon tjänar nog inte så fett, hon är sjuk en hel del. Skulle kanske kunna tänkas få olika former av ersättningar för de yngsta sönernas olika handikapp och diagnoser.
Krille-krull verkar mest ha ängslig personlighet med ocd...
Citera
2022-06-01, 18:41
Medlem
Muminryssens avatar
Vilka diagnoser har dom? står i kommentarsfältet på deras videor att sönerna har diagnoser. har maria också det?
Citera
2022-06-01, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Muminryssen
Vilka diagnoser har dom? står i kommentarsfältet på deras videor att sönerna har diagnoser. har maria också det?
Oj, adhd och asperger
Sen tror jag att det är lågbegåvning, gäller för samtliga, dock ej äldsta sonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in