2022-05-29, 23:42
Bannlyst
Det är väl 10 dagar sen senaste videon? De snittar lågt räknat 100k när alex är med, de hade kunnat släppa 3 videor på 10 dagar, 300k views, massa pengar.
Såklart något inte stämmer.

Men OM han tagit återfall så hade nog kanalen växt mer om han är öppen med det, det är trots allt HANS resa tittarna följer, och med framgång kommer även motgång så folk vill se det där.
Ingen vill fortsätta kolla på hur dåligt alva sminkar sig och hur hon bränner hans pengar.
Citera
2022-05-30, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Något som också är extremt roligt är att det finns en liten dam som ser ca 30.000000 gånger bättre ut än kalva som lagt upp en bild på TikTok på hur Alex försökt skriva till henne på instagram men sedan togs hans meddelande tydligen bort.

Detta skedde dessutom den natten när Alex var på efterfest hemma hos startklar med ett gäng mycket festglada tjejer precis efter muck.

Inte konstigt att Kalven såg så arg och förstörd ut på bilden som lades ut med startklar två dagar senare när hon förmodligen tvingat sig till Tumba där startklar bor för att hämta hem sin älskling mouhAhahahaha
Inte konstigt att det var extremt akward silence veckan efter det 😅

Damen på tiktok heter savage.galrr
Lätt hänt att bli lite pisk och gränslös efter sprit, kokain och tjafs med kalven och råka ragga lite på tjejer som faktist ser bra ut…

Fast kollar man på hennes tiktok är ju inte Cheesay den enda kändisen som ska ha försökt skriva till henne (enligt henne själv). Hon har ju en exakt likadan video på nån Ant.wan som ska ha försökt slajda hennes DM och ingen av dem har skrivit nåt? Tar man bort ett meddelande står det väl att det är borttaget, eller blandar jag ihop med messenger kanske? Det känns lite som att hennes grej är att vara den tjejen som "alla upptagna killar vill ha". En annan kille hade stalkat henne för att han kollat EN av hennes storys på instagram. Stalking much?! Lite kvalitet på ryktena om jag får be, damer och herrar.

Jag hade för övrigt föredragit Alva alla dagar i veckan, hon är ju supercharmig och kan bjuda på sig själv.

Men men ONT, är det nån som vet om dom sagt nån dag för när nästa video ska släppas? Det lär bli en fet paycheck på den iallafall med tanke på alla views.
Citera
2022-05-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad
Fast kollar man på hennes tiktok är ju inte Cheesay den enda kändisen som ska ha försökt skriva till henne (enligt henne själv). Hon har ju en exakt likadan video på nån Ant.wan som ska ha försökt slajda hennes DM och ingen av dem har skrivit nåt? Tar man bort ett meddelande står det väl att det är borttaget, eller blandar jag ihop med messenger kanske? Det känns lite som att hennes grej är att vara den tjejen som "alla upptagna killar vill ha". En annan kille hade stalkat henne för att han kollat EN av hennes storys på instagram. Stalking much?! Lite kvalitet på ryktena om jag får be, damer och herrar.

Jag hade för övrigt föredragit Alva alla dagar i veckan, hon är ju supercharmig och kan bjuda på sig själv.

Men men ONT, är det nån som vet om dom sagt nån dag för när nästa video ska släppas? Det lär bli en fet paycheck på den iallafall med tanke på alla views.

På instagram så kan man ta bort meddelanden man skickat men förfrågningen står fortfarande kvar. Dock är hon tjejen jordens avskräde så litar inte ett dugg på henne förräns hon kommer med faktiska bevis. Hon håller på som man gjorde i lågstadiet, har man sagt A så får man säga B. Annars ljuger man enligt mig.
Citera
2022-05-30, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad

Hehe ja, du känns ju som en baconälskare av att döma från ditt namn.. 🐷

Bra att dom får in lite pengar och kan börja betala av sina böter båda är skyldiga till brottsofferfonden samt kronan.

Alva ”som aldrig har knarkat i hela sitt liv” men ändå råkade ha amfetamin i sitt pissprov när hon och Alex blev tagna i Täby med en massa tabletter i sin bh, påverkade och beväpnade med kniv.
Alex hade dessutom också tagit metamfetamin 🙄 riktigt pundigt.

Vilket radarpar ändå.
Springer runt i Täby
mitt i natten i det skicket!
Haha vad är nästa grej? Renovera gamla cyklar i vardagsrummet i andrahandslyan?

Hon hade heller ingen aning om hur amfetaminet hamnat i hennes kropp står det i domen.
Alex kanske har försökt droga henne smalare så han får upp den med henne?
Ja du. Jag säger så det jag..
Citera
2022-05-30, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
På instagram så kan man ta bort meddelanden man skickat men förfrågningen står fortfarande kvar. Dock är hon tjejen jordens avskräde så litar inte ett dugg på henne förräns hon kommer med faktiska bevis. Hon håller på som man gjorde i lågstadiet, har man sagt A så får man säga B. Annars ljuger man enligt mig.

Kanske är helt virrig nu, men jag tolkar det som att tjejen har ”målat över” det Alex skrivit till henne med ”vitt”. Så man ska se att han skrivit men inte vad, samma med meddelandet från ant wan. Vet ej om det är så men det var min första tanke när jag såg hennes tik toks
Citera
2022-05-30, 19:06
Medlem
Citat:
Hehe ja, du känns ju som en baconälskare av att döma från ditt namn.. 🐷

Bra att dom får in lite pengar och kan börja betala av sina böter båda är skyldiga till brottsofferfonden samt kronan.

Alva ”som aldrig har knarkat i hela sitt liv” men ändå råkade ha amfetamin i sitt pissprov när hon och Alex blev tagna i Täby med en massa tabletter i sin bh, påverkade och beväpnade med kniv.
Alex hade dessutom också tagit metamfetamin 🙄 riktigt pundigt.

Vilket radarpar ändå.
Springer runt i Täby
mitt i natten i det skicket!
Haha vad är nästa grej? Renovera gamla cyklar i vardagsrummet i andrahandslyan?

Hon hade heller ingen aning om hur amfetaminet hamnat i hennes kropp står det i domen.
Alex kanske har försökt droga henne smalare så han får upp den med henne?
Ja du. Jag säger så det jag..

Kan du lägga upp domen? Vill gärna läsa.
Citera
2022-05-30, 20:13
Medlem
Högmod går före fall.
Citera
2022-05-30, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Växte menar du väl och det är också Alvas kanal numera.

Aha! Men vadå, mådde Alex dåligt innan?

Jag kan ju bara spekulera men jämför man bilder på honom innan han åkte in och direkt efter muck så verkar han väldigt spänd, ångestfylld och inåt på de nyare bilderna. Men det är inte konstigt egentligen med tanke på att man blir väl rätt sociofobisk efter fängelsestraff har jag hört? Har inte suttit själv men kan tänka mig.
Citera
2022-05-30, 20:47
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Jag kan ju bara spekulera men jämför man bilder på honom innan han åkte in och direkt efter muck så verkar han väldigt spänd, ångestfylld och inåt på de nyare bilderna. Men det är inte konstigt egentligen med tanke på att man blir väl rätt sociofobisk efter fängelsestraff har jag hört? Har inte suttit själv men kan tänka mig.

Svenska staten har bjudit Alex på Ritalin i 4 månader(Paranojornas drog) samt gick han av steroiderna i fängelset som är psykiskt knäckande .
Citera
2022-05-30, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Kan du lägga upp domen? Vill gärna läsa.

Finns på lexbase under Alva Frykholm men kan kanske bemöda mig att ladda upp det lite senare så du slipper betala för eländet.

Finns säkert fler som uppskattar lite kul läsning om damen som aldrig har knarkat men på något mystiskt sätt hade amfetamin i urinen.
Detta lilla missöde skedde den 6 Juni 2021 i Täby, kanske efter den lilla fadäsen dom beslutade sig för att bli religiösa nykterister.
Det verkar dock gå lite sådär iaf för honom.
Citera
2022-05-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Svenska staten har bjudit Alex på Ritalin i 4 månader(Paranojornas drog) samt gick han av steroiderna i fängelset som är psykiskt knäckande .

Ritalin är inget man måste ta inne i finkan. det är frivilligt.
Antipsykotika kan dom
Ibland tvinga i vissa men inte adhd mediciner, speciellt inte när den intagne har missbrukarbakgrund.

Ifall han väljer att gå på den medicinen efter att ha ”varit nykter och drogfri i nästan ett år ” så är han ju bara sugen på ett rus och inget annat.

Det finns en anledning till varför dom flesta i 12 stegsprogrammen exempelvis undviker dom medicinerna.

Allt som är sinnesförändrande triggar andra rus.
Steroiderna hade han ju också slutat med för länge sedan iaf enligt sig själv i sina videos. Mycket snack liten verkstad på dom två.
Citera
2022-05-30, 21:28
Medlem
Citat:
Något som också är extremt roligt är att det finns en liten dam som ser ca 30.000000 gånger bättre ut än kalva som lagt upp en bild på TikTok på hur Alex försökt skriva till henne på instagram men sedan togs hans meddelande tydligen bort.

Detta skedde dessutom den natten när Alex var på efterfest hemma hos startklar med ett gäng mycket festglada tjejer precis efter muck.

Inte konstigt att Kalven såg så arg och förstörd ut på bilden som lades ut med startklar två dagar senare när hon förmodligen tvingat sig till Tumba där startklar bor för att hämta hem sin älskling mouhAhahahaha
Inte konstigt att det var extremt akward silence veckan efter det 😅

Damen på tiktok heter savage.galrr
Lätt hänt att bli lite pisk och gränslös efter sprit, kokain och tjafs med kalven och råka ragga lite på tjejer som faktist ser bra ut…

Den tjejen påstår ju att många andra svenska rappare har försökt slajda i hennes DM och hennes enda bevis är att det står att de har försökt skriva nått men tagit bort det sen. Varenda en av de 😂 Sånt kan lätt fejkas. En brud som visar röven på varannan bild och har OF. Hon försöker ju bara få clout, det förstår man ju direkt. Jag tror iaf inte så mycket på detta 🤔 Hade det BARA varit Alex så kanske. Men inte halva Sveriges rappare. Verkar fishy!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in