Citat:
Ursprungligen postat av
Baconlindad
Fast kollar man på hennes tiktok är ju inte Cheesay den enda kändisen som ska ha försökt skriva till henne (enligt henne själv). Hon har ju en exakt likadan video på nån Ant.wan som ska ha försökt slajda hennes DM och ingen av dem har skrivit nåt? Tar man bort ett meddelande står det väl att det är borttaget, eller blandar jag ihop med messenger kanske? Det känns lite som att hennes grej är att vara den tjejen som "alla upptagna killar vill ha". En annan kille hade stalkat henne för att han kollat EN av hennes storys på instagram. Stalking much?! Lite kvalitet på ryktena om jag får be, damer och herrar.
Jag hade för övrigt föredragit Alva alla dagar i veckan, hon är ju supercharmig och kan bjuda på sig själv.
Men men ONT, är det nån som vet om dom sagt nån dag för när nästa video ska släppas? Det lär bli en fet paycheck på den iallafall med tanke på alla views.
Hehe ja, du känns ju som en baconälskare av att döma från ditt namn.. 🐷
Bra att dom får in lite pengar och kan börja betala av sina böter båda är skyldiga till brottsofferfonden samt kronan.
Alva ”som aldrig har knarkat i hela sitt liv” men ändå råkade ha amfetamin i sitt pissprov när hon och Alex blev tagna i Täby med en massa tabletter i sin bh, påverkade och beväpnade med kniv.
Alex hade dessutom också tagit metamfetamin 🙄 riktigt pundigt.
Vilket radarpar ändå.
Springer runt i Täby
mitt i natten i det skicket!
Haha vad är nästa grej? Renovera gamla cyklar i vardagsrummet i andrahandslyan?
Hon hade heller ingen aning om hur amfetaminet hamnat i hennes kropp står det i domen.
Alex kanske har försökt droga henne smalare så han får upp den med henne?
Ja du. Jag säger så det jag..