2022-05-30, 20:13
Medlem
3timeseGOs avatar
Hans ”råkade” somna… Bodil verkar förstående… JAG hade varit riktigt sur och förbannad!

Så töntigt att säga att det inte blev som han tänkt sig.. kasta ringen på bordet och sen ligga i fosterställning… förstår att han är singel 🤮
Citera
2022-05-30, 20:17
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Hans, alltså…passivt aggressiv, men ibland kokar det över för honom på ett otäckt sätt. Självcentrerad, omogen, inte alls generös eller empatisk som han först verkade.

Bodil lär hitta någon snart, om hon inte redan gjort det. Ärlig, eftertänksam, inkännande och villig att lära sig handskas med sina rädslor och att utvecklas.

Fick en märklig vision av att Holknekt kommer att ragga upp Bodil.
Citera
2022-05-30, 20:23
Medlem
Hoppas att Bodil träffar en vettig man som ;
1. Har körkort
2. Gillar naturen, landet
Samt är inkännande och trygg i sig själv.
Citera
2022-05-30, 20:24
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Hans, alltså…passivt aggressiv, men ibland kokar det över för honom på ett otäckt sätt. Självcentrerad, omogen, inte alls generös eller empatisk som han först verkade.

Bodil lär hitta någon snart, om hon inte redan gjort det. Ärlig, eftertänksam, inkännande och villig att lära sig handskas med sina rädslor och att utvecklas.
Varför flyttar Bodil, dom har ju ännu inte fått gjort slutvalet! vill ni fortsätta?, har dom plockat bort den slutfrågan????

Hans skallform baktill är mycket intressant. eller hur Dialektiker...
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-30 kl. 20:28.
Citera
2022-05-30, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Hans ”råkade” somna… Bodil verkar förstående… JAG hade varit riktigt sur och förbannad!

Så töntigt att säga att det inte blev som han tänkt sig.. kasta ringen på bordet och sen ligga i fosterställning… förstår att han är singel 🤮

Man kan ha synpunkter på hur han agerat men han gjorde helt rätt som lämnade det äktenskapet.

Bodil har egentligen inget att klaga på över huvud taget som hon betett sig. Jag tvivlar inte på att jon är en schysst kvinna men hon har verkligen så många problem attdet får vara en väldigt speciell man för att orka med henne.
Citera
2022-05-30, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Man kan ha synpunkter på hur han agerat men han gjorde helt rätt som lämnade det äktenskapet.

Bodil har egentligen inget att klaga på över huvud taget som hon betett sig. Jag tvivlar inte på att jon är en schysst kvinna men hon har verkligen så många problem attdet får vara en väldigt speciell man för att orka med henne.

Det blev ju fel från första början, Bodils velande gjorde ju inte att deras förhållande fick en ultimat start!

Både Bodil och Hans har nog en del att jobba med…
Citera
2022-05-30, 20:41
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:

Tänk så olika man kan se på saken… tror snarare tvärtom.. Hans har ju filat på sina rutiner så dom är 100% bra… han är alltså inte förändringsbenägen What so ever… 😂
Citera
2022-05-30, 20:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Det är rätt tydligt att Jonas saknar det mesta i deras relation, även om han nu inte uttrycker det verbalt.
Det smakar sommar och Louise skämtade Jonas, varav Louise skrattade ihop, du hade alltså fel

Hade Martin på sig läppstift? i vad hände sedan programmet

Märta såg skit ut när hon sminkade sig och hade antifeminiskt läppstift
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-30 kl. 20:52.
Citera
2022-05-30, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO

Ja han är som ett enormt barn.
Citera
2022-05-30, 20:48
Medlem
FedupFlorences avatar
Från 32 minuter in i avsnitt 7 kan tas som exempel för min kritik mot redaktion och produktion. Psykologens samtal med Bodil i hennes hem är undermåligt ur psykologisk och mänsklig synvinkel. Jag hade blivit vansinnig om han satt i mitt kök och pratade så. Det är uselt handhavande av "expert" och redaktion.

Jag hoppas att alla deltagare kom ut ur detta väl.
Senast redigerad av FedupFlorence 2022-05-30 kl. 20:55.
Citera
2022-05-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det smakar sommar och Louise skämtade Jonas, varav Louise skrattade ihop, du hade alltså fel

Hade Martin på sig läppstift? i vad hände sedan programmet

Om jag hade rätt ser vi när uppföljningsprogrammet kommer. Om det nu var så att han stack när TV-kamerorna slocknade hade jag rätt, annars fel.

Någon som vet när uppföljningen kommer?
Citera
2022-05-30, 20:50
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence

Jag hoppas att alla deltagare kom ut ur detta väl.
Ja Axel hade ju gått upp sisådär 30 kg i vikt som tröstpris

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Märta såg skit ut när hon sminkade sig och hade antifeminiskt läppstift
Bodil såg skit ut när hon sminkade sig och hade antifeminiskt läppstift
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-30 kl. 20:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in