Hans är som en nyutflyttad 20-åring.
Sitter och äter framför tecknat.
Jag som bott ensam hela livet längtar att ha någon att sitta vid ett bord och äta middag med, med tända ljus. Jag känner mig ganska färdig med att äta framför TV/dator.
Bodil är i alla fall på bra humör och det är kul att se henne skratta åt Hans duschneuroser.
Nästa par. Jonas går omkring utomhus på stan med Birkenstock och verkar anse att detta inte är ett helt befängt beteende.
Louise pratar om att "bli sårad", ett uttryck som jag återigen antar betyder att bli dumpad?
Jonas pratar med den märkliga sexologen(är det ens ett riktigt jobb?) om att stanna i känslor, dynamik och annat jag inte fattar.
Tillbaka till Bodil och Hans efter att Hans somnat av misstag (förstår inte hur man lyckas med det, det har aldrig hänt mig).
De lyckas dock ha en till synes ganska vuxen dialog med varandra i köket. I alla fall fram tills Hans säger att han är "fett ledsen" som en förvuxen tonåring, och man får tillbaka bilden huvudet från början av avsnittet där han sitter och äter framför tecknat.
Jonas och Louise håller skenet uppe i alla fall tills filmteamet stuckit.
I slutet av avsnittet så ger klåparna till relationsexperter varandra en high five, som i sig är en äcklig amerikansk sed, och dessutom ganska löjlig i sammanhanget eftersom de lyckades oerhört dåligt överlag.