Citat:
Ursprungligen postat av
Cupcak3
Ok!
Vem var nära att dö och varför borde produktionen få sparken? Avslöjas någon riktig skandal?
Det är Mattias som tycker produktionen borde får sparken.
Så detta var en budgetvariant av ”Robinson”?
– Jag tycker att det känns som det, om jag ska vara ärlig. Jag tycker också att det märks på klippningen. Jag tycker de har klippt ihop allt för jävla dåligt. Jag tycker hela bunten ska få sparken. Det är skitdåligt.
Mattias ältar också fortfarande hoten från Hayes
Vad hotade han med?
– Han har sagt flera gånger att han ska krossa mig, vrida armen av mig. Det sa han även här. Han skrek ju, med en mördares ansikte, att ”jag ska krossa dig. Jag ska slita dig i stycken. Jag ska göra allt i min makt för att göra dig illa, fattar du det?”.
Och då blev du rädd?
– Det ska mycket till för att skrämma mig, men med en kille på 136 kilo som är med i landslaget i fighting, när han går på så blir du rädd, det kan jag tala om för dig.
Shevin har bytt jobb och blir idrottslärare till hösten - samt gnäller om rasism
Bella trodde hon skulle dö när hon vårdades för Corona på sjukhuset.
Det är mest babbel, några har skilt sig, bytt jobb, flyttat -- det som framkommer om tiden där att de inte kunde söka mat själva utan fick ta mat från produktionen. Peter kallar det svältläger, att det finns kritik mot hur det var ordnat ..
Hayes är arg på Aftonbladet
Aftonbladet har pratat med Hayes Jemide, 48, som vänligt men väldigt bestämt säger att han inte vill intervjuas. Han säger att han inte litar på medier, i synnerhet inte Aftonbladet, och hänvisar bland annat till ett reportage som skrivits om honom och Mattias. Han vill dock inte klargöra vad det är i artikeln som han reagerar på.