2022-05-29, 22:12
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking12
Varför är det bögtävlingen plankan som finaltävling?? Så jävla b! Ville se en fet jävla hinderban… där dansken hoppade barfota

Produktionen ville ju ha en tjej som vinnare och har ju dukat bordet för mobbarbruden hela tiden En jobbig hinderbana hade definitivt inte varit hennes grej, hon ska lägga pussel.
2022-05-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jävlar vilken tråkig final. Blev det plankan bara för att Jessica inte skulle ha nån som helst chans mot Filip om det var löpning osv inblandat? Jag höll på Jessica i alla fall.
Jävla tråkig finaldag. Ingen hinderbana som de två tidigare åren. Först en semifinal där man ska elda av ett snöre och sedan en final som är identisk med plankan.
Senast redigerad av Heymid 2022-05-29 kl. 22:20.
2022-05-29, 22:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Hurraaa! Rätt vinnare - av de två som var kvar. Hade fått veta i förväg att den andra (en äcklig mobbare) vann så jag tittade bara med ett öga. Skönt att jag fått fel info.

Men - varför filmade de inte efterfesten också? Jag hade velat se hur de krökade och svinade och vad som egentligen hände när Anders körde omkring full och vem tjejen var som försökte få stopp på honom. Hoppas det kommer fram mer om det.

Jo trodde det redan var spoilrat om att det var mobbaren som vann. Så blev lite zappande och en glad överraskning att så inte blev fallet.

Kanske kommer det fram nu mer om vad som hände på den där festen? Antar att deltagarna om de var med bara skrivit på att vara tysta om saker så länge programmet går på TV. Förutsatt att det var fest där även deltagarna var med.
2022-05-29, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo trodde det redan var spoilrat om att det var mobbaren som vann. Så blev lite zappande och en glad överraskning att så inte blev fallet.
Man ska inte lita på källor från privatpersoner som kan påstå vad som helst på tex Facebook, Wikipedia och Flashback. Man vet aldrig om de har rätt eller bara söker uppmärksamhet. Det är bara om man själv sett programmet eller läst från en pålitlig källa som man kan påstå sig veta.
2022-05-29, 22:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cupcak3
Ingen som kan kopiera vad som står i Aftonbladets Plus artikel om hur det gick sen?
Man får inte kopiera hela artiklar.

Vad vill du veta och om vem - så kan jag summera lite.
2022-05-29, 22:18
Medlem
peterZiipens avatar
Nu håller vi tummarna för att det sipprar ut lite skvaller om natten då Arga Snickaren gick över till att bli Golfbilsfyllot med hela svenska folket.
2022-05-29, 22:18
Medlem
Kan någon förklara av vilken betydelse dessa jävla poäng hade som deltagarna fick samla på sig de sista dagarna innan finalen?
2022-05-29, 22:21
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Kanske kommer det fram nu mer om vad som hände på den där festen? Antar att deltagarna om de var med bara skrivit på att vara tysta om saker så länge programmet går på TV. Förutsatt att det var fest där även deltagarna var med.

Ja, det var duktigt spoilat i den andra Robinsontråden där spoilers har varit tillåtna efter sändning i TVPlay. Därför tittade jag inte så noga ikväll - och missade t.ex snörfusket. Nu måste jag se finalen i playkanalen, skönt att det går att snabbspola.
Senast redigerad av Svidmyra 2022-05-29 kl. 22:23.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Man får inte kopiera hela artiklar.

Vad vill du veta och om vem - så kan jag summera lite.

Ok!
Vem var nära att dö och varför borde produktionen få sparken? Avslöjas någon riktig skandal?
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heTz
Kan någon förklara av vilken betydelse dessa jävla poäng hade som deltagarna fick samla på sig de sista dagarna innan finalen?

Den med flest poäng fick en plats i finalen och slapp öråden. (Filip vann under finalveckan).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heTz
De avgjorde vem som fick den första platsen i finaldagen, som blev Filip.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaldjuspudding
Eldtävlingen är lite tveksam.

Hur är reglerna egentligen? Får man luta en pinne mot snöret som Filip gjorde? Han släppte en pinne mot snöret med såpass kraft att snöret brast, hade han inte gjort det hade det nog brunnit i 30 sek till innan elden hade brutit det.
När man kör såna här eldtävlingar i Survivor så sitter snöret mycket högre upp till att börja med - högre upp än längden på stickorna så att det inte är ett alternativ att luta stickor mot snöret - och sedan ska det vara tunnare och inte så tjockt att man måste slå på det för att det ska gå av trots att det brunnit i flera minuter.

Inte ens det här klarar Mastiff av att göra rätt. Inte så förvånande vid det här laget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in