2022-05-29, 22:05
Medlem
Svidmyras avatar
Hurraaa! Rätt vinnare - av de två som var kvar. Hade fått veta i förväg att den andra (en äcklig mobbare) vann så jag tittade bara med ett öga. Skönt att jag fått fel info.

Men - varför filmade de inte efterfesten också? Jag hade velat se hur de krökade och svinade och vad som egentligen hände när Anders körde omkring full och vem tjejen var som försökte få stopp på honom. Hoppas det kommer fram mer om det.
2022-05-29, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaldjuspudding
Eldtävlingen är lite tveksam.

Hur är reglerna egentligen? Får man luta en pinne mot snöret som Filip gjorde? Han släppte en pinne mot snöret med såpass kraft att snöret brast, hade han inte gjort det hade det nog brunnit i 30 sek till innan elden hade brutit det.

Hade Henrik rört vid sitt snöre så hade det gått sönder före de andras kunde gå sönder..
Är iaf glad att Jessica inte vann hela Robinson så hursomhelst så blev det ganska bra tillslut.
2022-05-29, 22:07
Medlem
Citat:

Hur är reglerna egentligen? Får man luta en pinne mot snöret som Filip gjorde? Han släppte en pinne mot snöret med såpass kraft att snöret brast, hade han inte gjort det hade det nog brunnit i 30 sek till innan elden hade brutit det.

Jessica straight up slog av sitt snöre när hennes eld nästan hade dött ut.
2022-05-29, 22:08
Medlem
micro113s avatar
Vilken floppig skittävling i finalen. Bättre hade man väntat sig, som en rejäl hinderbana med olika moment etc.

Ingen av dem borde ha vunnit - men hellre Filip än mobbaren.
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Någon som vet vad Hanna menade med att hon visat sin tutte för hela Sverige?
Haha ja du blev allt nyfiken nu va
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Jessica straight up slog av sitt snöre när hennes eld nästan hade dött ut.
Aa hon borde ha fått börja om på nytt egentligen. Känns som hon gjorde det i ett sista försök om att stanna kvar..
Medlem
Robert-Arslebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Någon som vet vad Hanna menade med att hon visat sin tutte för hela Sverige?

19:21 så gör hon en nip-slip.

https://ibb.co/DfbBH88
https://ibb.co/f8wsx6S
2022-05-29, 22:09
Avslutad
Nu berättar Filip vad han ska göra med pengarna, kritiken mot produktionen och om besöket från partybåten som tittarna aldrig fick se.
https://www.expressen.se/noje/robinson-vinnarens-dromkop-efter-vinsten/

– Troligen kommer Filip skaffa en gård i skogen.
Senast redigerad av explorers 2022-05-29 kl. 22:17.
2022-05-29, 22:10
Avslutad
Yessss! Den jag tyckte var en värdig vinnare vann! Bara lite synd det där med snöret. Men vinsten blev ju godkänd trots det. Såg inte att Jessica också gjorde så. Henriks snöre verkade ju vara i segaste laget.
2022-05-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Hurraaa! Rätt vinnare - av de två som var kvar. Hade fått veta i förväg att den andra (en äcklig mobbare) vann så jag tittade bara med ett öga. Skönt att jag fått fel info.

Men - varför filmade de inte efterfesten också? Jag hade velat se hur de krökade och svinade och vad som egentligen hände när Anders körde omkring full och vem tjejen var som försökte få stopp på honom. Hoppas det kommer fram mer om det.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilken floppig skittävling i finalen. Bättre hade man väntat sig, som en rejäl hinderbana med olika moment etc.

Ingen av dem borde ha vunnit - men hellre Filip än mobbaren.
Låter mer som att ni är mobbarna?

För övrigt var Filip en bra vinnare. Grattis.
2022-05-29, 22:12
Medlem
Citat:

Jag tyckte mig se att Jessica gjorde detsamma.

Överhuvudtaget ett lite tråkigt finalavsnitt. Göra upp eld och balansera på en planka. Känns inte särskilt påkostat utan mer som tävlingar passande gränslandet.
2022-05-29, 22:12
Medlem
mr.demons avatar
Jävlar vilken tråkig final. Blev det plankan bara för att Jessica inte skulle ha nån som helst chans mot Filip om det var löpning osv inblandat? Jag höll på Jessica i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in