2022-05-21, 10:14
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Julia Franzén

Ah, ni är lite nostalgiska. Hon har en ganska het kropp.
2022-05-21, 10:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ah, ni är lite nostalgiska. Hon har en ganska het kropp.

Jag tycker hon ser bra ut - men smaken är som baken dvs delad
2022-05-21, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag tycker hon ser bra ut - men smaken är som baken dvs delad
Alltså jag tycker hon är skitsnygg.

Biancas "Assistent" snygg.. Man liksom hajar till ibland och tänker -oj snyggaste tjejen.
2022-05-21, 11:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69

Har du tillgång till artikeln och kan screenshotta?
2022-05-21, 11:27
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Undrar stillsamt om man vill ha sin röv dokumenterad i TV

Fanns det i formuläret?

Låt Linn vinna!
2022-05-21, 11:30
Medlem
jag kommer bli så irriterad om de har en dubbel utröstning i örådet som de ibland brukar ha, då åker ju både Linn och Joel ut vilket skulle vara supertråkigt för att de är de enda som jag hejar på. Bryr mig inte alls om de andra deltagarna slutar nog att kolla då.
2022-05-21, 12:44
Medlem
Vi-negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
En av anledningarna till att svenska
Robinson inte utvecklas är också den att de ansvariga ser Robinson som en chans att komma utomlands, bo på en riktigt fin resort och leva ett dekadent liv i flera veckor.

De kör samma koncept år efter år så att de slipper tänka nytt och eventuellt riskera ägna dyrbar tid åt programproduktionen.
Istället kan de ägna all tid åt att supa och knulla och i flera fall vara otrogna mot sina partners i Sverige.

I år måste det dock ha varit jobbigt för kåtbockarna och slynorna när så många trillat bort från Robinson och de faktiskt varit tvungna att rädda programmet.

Men snart är de där igen för att utbyta kroppsvätskor.

Detta stämmer faktiskt bra. Jag har lite ytliga bekanta genom vilka jag hört att flera förhållanden gått i kras.
I ett fall har det varit så att en kvinna och en man som levt i ett förhållande och båda jobbat med Robinson på plats i utlandet.
Efter hemkomsten så är de inte längre ett par utan nu är kvinnan istället ihop med en annan man som också jobbat med Robinson på plats i utlandet.
2022-05-21, 13:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Lite lustigt att du dök upp som gubben ur lådan. Jag har aldrig nämnt Shevin vilket du kan gå igenom min historik och själv konstatera. Lev gott och du får väl hålla både tumme och stortå så din favorit grinJoel vinner!!
Jodå, det har du - däremot kan jag inte se att du skulle ha hyllat henne på något sätt, men nämnt henne har du gjort.

Citat:
Hade gärna sett Shevin komma tillbaka och ruska om gnällspiken. Han har fått alldeles för stort utrymme i denna såpa och jag ger mig fan på att golfbilsfyllbulten ser till att han vinner. Ingenting förvånar när det gäller TV4 och deras uppstyrning av program.
(FB) Robinson 2022 (Västindien)

Citat:
Jag förstår Shevin..Snubben är ju den största fjollan som deltagit i Robinson. Att han är kvar beror endast på gnället och att han har den värsta offerkoftan på sig som existerat. Sååå djävla trött på fanskapet och jag bara längtar till att han åker ut..värre än fjanten Mattias faktiskt och det säger allt..
(FB) Robinson 2022 (Västindien)
2022-05-21, 13:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️
Det nalkas finalvecka! Vem hoppas du vinner Robinson 2022?

https://strawpoll.com/polls/e6Z2e1A15gN ⬅⬅⬅⬅⬅⬅⬅

In och rösta!@ (Omröstningen är anonym)

Facebook-trådarna har sina tydliga favoriter:
⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️🥥⭐️
Det har ändrat sig. Joel i topp och Linn som tvåa när jag röstade.
2022-05-21, 14:10
Medlem
Vem är det som vinner? Kollade Youtube klippet där vinnaren skulle läckt men är ingen från 2022.

Kanske borttagen
2022-05-21, 14:26
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Vem är det som vinner? Kollade Youtube klippet där vinnaren skulle läckt men är ingen från 2022.

Kanske borttagen

Tror inte att en sådan video eller klipp finns ute ... än. Men det kommer nog i slutet på nästa vecka kanske?
2022-05-21, 14:46
Medlem
CS128s avatar
Hittade nyss ett YT-klipp gjort av Julia Franzén om Castingprocessen hon genomgick:

https://www.youtube.com/watch?v=JK-DTz1Q3Uc&t=10s

I den videon pratar hon också att bryter de Tystnadsplikten så får de böta 200 000kr. Vad som står i Tystnadspliktsavtalet framgick inte riktigt.
Senast redigerad av CS128 2022-05-21 kl. 15:03.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in