Citat:
Ursprungligen postat av
litenjaekel
Kan inget om hcg, har bara sett det till salu hos olika shoppar samt lite som skrivs här. Men om du inte går på trt nu är det väl bara att sätta i gång och göra tjejen gravid innan du börjar =)
Jo men jag har ett testo på runt 10 och låg lust. Tänkte att om man fick hcg osv utskrivet så kunde ja lika gärna börja med trt så fort som möjligt, för just nu mår man Inge vidare. Men jag får försöka höja upp det naturligt nu ska försöka gå ned i vikt och börja köra tungt på gymmet, äta mkt broccoli och sluta dricka alkohol. Sen ska ja göra testo provet å se om jag fått upp teston. Ska ge det allt jag har å Se om ja lyckas höja testot naturligt, ett sista försök. Annars blir det trt for life.
Var dum i yngre år å låg på testokurer länge mellan varven. Låg på nästan ett år en gång. Körde hcg och så under tiden vilket gjort att man har lite kulor kvar. Men de är kanske hälften så stora som innan man körde aas. Nu har ja vart ren från aas i 3 år och symptomen på testobrist är precis alla som finns.
Man glider runt med en enorm ångest pga av detta