2022-05-28, 13:29
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Kan inget om hcg, har bara sett det till salu hos olika shoppar samt lite som skrivs här. Men om du inte går på trt nu är det väl bara att sätta i gång och göra tjejen gravid innan du börjar =)

Jo men jag har ett testo på runt 10 och låg lust. Tänkte att om man fick hcg osv utskrivet så kunde ja lika gärna börja med trt så fort som möjligt, för just nu mår man Inge vidare. Men jag får försöka höja upp det naturligt nu ska försöka gå ned i vikt och börja köra tungt på gymmet, äta mkt broccoli och sluta dricka alkohol. Sen ska ja göra testo provet å se om jag fått upp teston. Ska ge det allt jag har å Se om ja lyckas höja testot naturligt, ett sista försök. Annars blir det trt for life.

Var dum i yngre år å låg på testokurer länge mellan varven. Låg på nästan ett år en gång. Körde hcg och så under tiden vilket gjort att man har lite kulor kvar. Men de är kanske hälften så stora som innan man körde aas. Nu har ja vart ren från aas i 3 år och symptomen på testobrist är precis alla som finns.

Man glider runt med en enorm ångest pga av detta
Citera
2022-05-28, 17:14
Medlem
Finns det någon annan som fått ömmande testiklar på nebido?

Bara fått min första dos än så länge men testiklarna molar lite idag och har tidigare varit lite ömmande.

Pingu
Citera
2022-05-28, 19:00
Medlem
Predator123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPingu
Finns det någon annan som fått ömmande testiklar på nebido?

Bara fått min första dos än så länge men testiklarna molar lite idag och har tidigare varit lite ömmande.

Pingu

Det är vanligt.
Citera
2022-05-28, 20:26
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Jo men jag har ett testo på runt 10 och låg lust. Tänkte att om man fick hcg osv utskrivet så kunde ja lika gärna börja med trt så fort som möjligt, för just nu mår man Inge vidare. Men jag får försöka höja upp det naturligt nu ska försöka gå ned i vikt och börja köra tungt på gymmet, äta mkt broccoli och sluta dricka alkohol. Sen ska ja göra testo provet å se om jag fått upp teston. Ska ge det allt jag har å Se om ja lyckas höja testot naturligt, ett sista försök. Annars blir det trt for life.

Var dum i yngre år å låg på testokurer länge mellan varven. Låg på nästan ett år en gång. Körde hcg och så under tiden vilket gjort att man har lite kulor kvar. Men de är kanske hälften så stora som innan man körde aas. Nu har ja vart ren från aas i 3 år och symptomen på testobrist är precis alla som finns.

Man glider runt med en enorm ångest pga av detta
Kommer säkert må tillräckligt bra på hcg så kör det först bara.
I kombination med nebido blev jag vrålkåt av pregnyl.
Citera
2022-05-28, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predator123
Det är vanligt.
Varför? Något som bör kollas eller är de självaste atrofin som känns av?
Pingu
Citera
2022-05-28, 20:58
Medlem
Tog en paus från tråden en stund... TRT är det enda jag inte testat. Nofap funkar inte utan leder snarare till sämre livskvalitet..
16 nmol kanske funkar bra för många, men man är en idiot om man tror att det är fullt normalt för alla!

Vill ändå prova köra egen TRT för att se, men vet fan inte hur man går tillväga för att få tag i grejer.
Kan man få KRY eller liknande tjänst att skriva ut?
Senast redigerad av Simpa86 2022-05-28 kl. 21:05.
Citera
2022-05-28, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpa86
Tog en paus från tråden en stund... TRT är det enda jag inte testat. Nofap funkar inte utan leder snarare till sämre livskvalitet..
16 nmol kanske funkar bra för många, men man är en idiot om man tror att det är fullt normalt för alla!

Vill ändå prova köra egen TRT för att se, men vet fan inte hur man går tillväga för att få tag i grejer.
Kan man få KRY eller liknande tjänst att skriva ut?

Din bästa chans är rewell eller ekenhälsan, men med 16 i värde kanske det inte går där heller. Vårdcentralen är iaf bara att glömma.
Citera
2022-05-28, 21:30
Medlem
Predator123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPingu
Varför? Något som bör kollas eller är de självaste atrofin som känns av?
Pingu

Kan inte säga med säkerhet men misstänker som du säger att det är atrofin, kände av det själv när jag började
Citera
2022-05-28, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Din bästa chans är rewell eller ekenhälsan, men med 16 i värde kanske det inte går där heller. Vårdcentralen är iaf bara att glömma.
Slängt bort 2500 på Rewell redan.. Så finns inte chans att jag gå till dom igen!

Sjukt som fan att man stirrar sig blinda på ett referensvärde när alla är skapta olika..
Citera
2022-05-28, 22:15
Medlem
Citat:
Slängt bort 2500 på Rewell redan.. Så finns inte chans att jag gå till dom igen!

Sjukt som fan att man stirrar sig blinda på ett referensvärde när alla är skapta olika..

Det hjälper inte dig att du har fastnat på att det måste vara testot det är fel på. Om du har 15 så är det ju helt normalt och det är förmodligen något annat som inte stämmer.
Släpp TRT och försök hitta någon annan väg framåt.

Och nej det hjälper dig inte att du svarar och skriver att allt är bra..
Citera
2022-05-28, 22:24
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:

Om inte ditt shbg är galet högt / lågt bioaktivt testo så tror jag inte du hittar en enda läkare som kommer förskriva trt till dig. Har du koll på de värdena?
Citera
2022-05-28, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Nej det förstår jag med, men får man hjälp med det? Exempelvis hcg eller något liknande som skriva ut? Annars bedömer jag chansen liten att kunna få barn på testo
Du får betala rubbet själv. Jag räknar inte med någon hjälp från Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in