Citat:
Ursprungligen postat av
thebandit777
Intressant. Vad hade du för östrokänningar innan Pregnyl?
Vad ska man begära för prover?
Progesteron
Mer?
Från början fick jag 4ml/8v mådde som en kung första två veckorna sen kom ö-känningarna pitten la ner humöret gav vika klåda och lätt ömmande bröstvårtor. fick kompletera med AI började injesera själv 1ml/2v behövde behövde efter en tidbara använda Ai sporadisk för att hålla lillponken vid liv, Har nu 35 idalvärde mot 11 på 8v intervallet glesar ut i ettapper till 1ml/3v behöver forfarande ai till och från ,ca 26 i dalvärde.tas ett prov på Progesteron på min begäran då jag läst att progesteron förutom att vara ett moderhormon även har en skyddande effekt på prostatan samt vid brist kan ge en högre känslighet för östrogen.
har både prostatit och spermacole vid denna period, provet visar icke mätbart. köper pregnyl på brädan och provar en nästan omedelbar effekt inom ett par veckor är mina symtom borta....berättar detta för läkaren när jag träffar honom ca 6mån efter provtagningen och han bifaller min önskan om pregnyl. ligger dom senaste åren på ca 29+-1 i dalvärde vilket jag och min läkare är nöjda med.