2022-05-27, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Vilka vinster har du som man inte behöver deklarera?
Jag behöver ju inte personligen deklarera min ISK eller KF.
Citera
2022-05-27, 00:49
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Det var det jag tänkte. Du är god för under 70k. Din -80% trade som du var balls deep i var inget vidare. Lycka till att komma ikapp. Du kan lyckas om du jobbar hårt och har tur.

Förklara vad ”mm” gör snart?
Nej fel igen.
SEK 70 000 är vad jag har råd med att förlora på denna trade.
Bara en idiot går in med sitt fulla kapital i trade, det trodde jag du hade koll på

Förövrigt så var det ett spotköp. Men balls deep var jag tills dem släppte sin roadmap.

"Du kan lyckas" med lite tur haha. Tar det som en komplimang

Vad mm gör snart?
Ställ frågan till dig själv, i senaste rangen, har han byggt Shorts eller Longs?
- Jag vet. Vet du?
Citera
2022-05-27, 00:51
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Är det inte jobbigt att deklarera all skatt från olika ponzi token trade vinster?
Det kallas för att "tumla" "montra" dina krypto.
Citera
2022-05-27, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123
Det kallas för att "tumla" "montra" dina krypto.

Vad innebär det då?
Citera
2022-05-27, 01:07
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Vad innebär det då?
Dölja själva ursprunget till transaktionen – men också växlas över till annan kryptovaluta som gör den ännu svårare att spåra

Det finns fler exempel på länder med kryptovänliga regler och skattepolicyer, men inte alla prokryptoländer har utvecklat rättsliga ramar som är lika gynnsamma som Portugal har, särskilt när det gäller beskattning av detaljhandlare
Citera
2022-05-27, 07:33
Medlem
nyss satt 40% av bittulip investerarna på förlust totalt på deras "investering" https://futurism.com/the-byte/bitcoin-losing-investor-money

Nu borde den siffran vara över 50%?
Citera
2022-05-27, 12:40
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Jag behöver ju inte personligen deklarera min ISK eller KF.
Största delen av mina btc ligger på ISK. Ditt argument haltar.
Citera
2022-05-27, 12:42
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Nej fel igen.
SEK 70 000 är vad jag har råd med att förlora på denna trade.
Bara en idiot går in med sitt fulla kapital i trade, det trodde jag du hade koll på

Förövrigt så var det ett spotköp. Men balls deep var jag tills dem släppte sin roadmap.

"Du kan lyckas" med lite tur haha. Tar det som en komplimang

Vad mm gör snart?
Ställ frågan till dig själv, i senaste rangen, har han byggt Shorts eller Longs?
- Jag vet. Vet du?
Det enda du vet är hur man skryter om en trade efter du avslutat dem. De få trades där du faktiskt avslöjat din position på innan avslut har du gått back på.
Citera
2022-05-27, 15:47
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Det enda du vet är hur man skryter om en trade efter du avslutat dem. De få trades där du faktiskt avslöjat din position på innan avslut har du gått back på.
Vänligen hänvisa mig till dessa inlägg som du påstår.
Citera
2022-05-27, 15:56
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Vänligen hänvisa mig till dessa inlägg som du påstår.
Har du aldrig postat vinnande trades efter avslut? Har du aldrig postat trades som senare visade sig leda till förlust?
Citera
2022-05-27, 16:11
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Har du aldrig postat vinnande trades efter avslut? Har du aldrig postat trades som senare visade sig leda till förlust?
Dina svar är rätt så imbicilla.
Det är du som säger att jag har gjort det och då undrar jag om du kan bevisa det du påstår.

Sen så är jag en scalper största delen så att hinna ta sin trade och posta det samtidigt här går inte riktigt ihop tidsmässigt. Förstår du?
Citera
2022-05-27, 17:34
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Dina svar är rätt så imbicilla.
Det är du som säger att jag har gjort det och då undrar jag om du kan bevisa det du påstår.

Sen så är jag en scalper största delen så att hinna ta sin trade och posta det samtidigt här går inte riktigt ihop tidsmässigt. Förstår du?
Allt finns i tråden. Du vet ju själv att du är rekt och ligger minus 80% på shitcoins samtidigt som du kommenterar ”moonboi” till CZ Binance och postar visdomar från ditt twitterkonto med 10 följare.

Här försöker du framstå som en auktoritet medan du blir rekt ännu mer. Går inte bra. Ska du förklara hur mm styr kursen snart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in