2022-05-26, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Älskar dom här tiderna, bara att köpa på sig. Skiter i om det faller lite till, om några år när vi slår nästa ATH så spelar det ingen roll.

Programmerad av tidigare prestationer att tro att ett mönster upprepar sig för evigt?
Citera
2022-05-26, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Programmerad av tidigare prestationer att tro att ett mönster upprepar sig för evigt?

Med tanke på hur marknaden fortsätter att växa och etablera sig mer och mer så ser jag ingen anledning till att det inte skulle göra det.
Citera
2022-05-26, 21:30
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Du kommer nog att tystna runt 10k och nedåt.
Sen så är ju priset irrelevant som trader
Spelar ingen roll om priset är 100k eller 1k för mig.
Citera
2022-05-26, 22:24
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123
Ni vet vad vi har sagt om wicks, 9 fall av 10 så blir dem återhämtade:
https://ibb.co/XYc6Vy7

Jag väntar på detta:
https://ibb.co/LhkM08g
G3T R3DY
Citera
2022-05-26, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Med tanke på hur marknaden fortsätter att växa och etablera sig mer och mer så ser jag ingen anledning till att det inte skulle göra det.

Marknaden har krympt ända sedan ränteläget ändrats, vi har haft en bullmarket i tech ända sedan förra finanskrisen som nyss tagit slut.
Citera
2022-05-26, 23:16
Medlem
Citat:
Sen så är ju priset irrelevant som trader
Spelar ingen roll om priset är 100k eller 1k för mig.

Hoppas du har stoploss då vi kan börja se ordentliga steg ner snart tror jag.
Citera
2022-05-26, 23:19
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Kraschar?
Xd
För de flesta är minus 50-60% en krasch. Dock förstår jag att du inte tycker det. Du gick ju trots allt minus 80% på hela din networth när du låg hårt investerad i shitcoinet MultiVAC. Samtidigt som du ligger galet back och är skuldsatt har du mage att kommentera CZ Binance inlägg med ”moonboi”.

Säger Sergiorant dig något? Du är han på sterioder. Du känner ”MM” som styr allt i det dolda och trots det bara tjänar pengar på spreaden samtidigt som du fortsätter gå back. Vi väntar fortfarande på ditt inlägg där du förklarar vad en market maker är.

Din favorityoutuber hade fel och du är rekt. Hur mycket häv kör du nu för att komma ikapp gemene pissluffare? 200x?
Citera
2022-05-26, 23:37
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Hoppas du har stoploss då vi kan börja se ordentliga steg ner snart tror jag.
Har limit ordnar värt över 100k på 27.450$
Nuff said.
Citera
2022-05-26, 23:43
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
För de flesta är minus 50-60% en krasch. Dock förstår jag att du inte tycker det. Du gick ju trots allt minus 80% på hela din networth när du låg hårt investerad i shitcoinet MultiVAC. Samtidigt som du ligger galet back och är skuldsatt har du mage att kommentera CZ Binance inlägg med ”moonboi”.

Säger Sergiorant dig något? Du är han på sterioder. Du känner ”MM” som styr allt i det dolda och trots det bara tjänar pengar på spreaden samtidigt som du fortsätter gå back. Vi väntar fortfarande på ditt inlägg där du förklarar vad en market maker är.

Din favorityoutuber hade fel och du är rekt. Hur mycket häv kör du nu för att komma ikapp gemene pissluffare? 200x?
Jag köpte in mig på 0.06 på mtv och sålde 50% vid 0 11. Resten håller jag fortfarande. Där har du det ärliga svaret så slipper du hitta på.

Min favorit youtuber har rätt ca 80% av gångerna. Att ha fel 20% ingår i detta spel, hoppas du lår dig det.

Jag har börjat bygga en position på Solana från $43, och den kommer vara värd runt 70 000 sek när jag är färdig, uppskattningsvis kommer jag ligga runt 7-8 xlev

Resten är påhitt av dig då du aldrig kommit med något konkret som kan hjälpa gemene man i tråden. Fuck uff m8.
Citera
2022-05-27, 00:00
Medlem
Citat:
Jag köpte in mig på 0.06 på mtv och sålde 50% vid 0 11. Resten håller jag fortfarande. Där har du det ärliga svaret så slipper du hitta på.

Min favorit youtuber har rätt ca 80% av gångerna. Att ha fel 20% ingår i detta spel, hoppas du lår dig det.

Jag har börjat bygga en position på Solana från $43, och den kommer vara värd runt 70 000 sek när jag är färdig, uppskattningsvis kommer jag ligga runt 7-8 xlev

Resten är påhitt av dig då du aldrig kommit med något konkret som kan hjälpa gemene man i tråden. Fuck uff m8.
Är det inte jobbigt att deklarera all skatt från olika ponzi token trade vinster?
Citera
2022-05-27, 00:17
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:

Det var det jag tänkte. Du är god för under 70k. Din -80% trade som du var balls deep i var inget vidare. Lycka till att komma ikapp. Du kan lyckas om du jobbar hårt och har tur.

Förklara vad ”mm” gör snart?
Citera
2022-05-27, 00:20
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Är det inte jobbigt att deklarera all skatt från olika ponzi token trade vinster?
Vilka vinster har du som man inte behöver deklarera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in