Citat:
Ursprungligen postat av
Papper1512
För de flesta är minus 50-60% en krasch. Dock förstår jag att du inte tycker det. Du gick ju trots allt minus 80% på hela din networth när du låg hårt investerad i shitcoinet MultiVAC. Samtidigt som du ligger galet back och är skuldsatt har du mage att kommentera CZ Binance inlägg med ”moonboi”.
Säger Sergiorant dig något? Du är han på sterioder. Du känner ”MM” som styr allt i det dolda och trots det bara tjänar pengar på spreaden samtidigt som du fortsätter gå back. Vi väntar fortfarande på ditt inlägg där du förklarar vad en market maker är.
Din favorityoutuber hade fel och du är rekt. Hur mycket häv kör du nu för att komma ikapp gemene pissluffare? 200x?
Jag köpte in mig på 0.06 på mtv och sålde 50% vid 0 11. Resten håller jag fortfarande. Där har du det ärliga svaret så slipper du hitta på.
Min favorit youtuber har rätt ca 80% av gångerna. Att ha fel 20% ingår i detta spel, hoppas du lår dig det.
Jag har börjat bygga en position på Solana från $43, och den kommer vara värd runt 70 000 sek när jag är färdig, uppskattningsvis kommer jag ligga runt 7-8 xlev
Resten är påhitt av dig då du aldrig kommit med något konkret som kan hjälpa gemene man i tråden. Fuck uff m8.