Likt demente äckelgubben Biden så har inte Soros många månader kvar att leva. Och det skall bli så skönt. Deras bäst före datum är långt passerat.
Det skiljer dock 15 år mellan dom. Blir Joe Biden lika gammal som Soros så är det alltså inte månader det handlar om. Och blir Soros så gammal som Kissinger, så är det heller inga månader det handlar om, utan år. Rika ondskeödlor lever dock alltid längre än de borde, som regel.
Han säger att väst är den enda som kan rädda oss från klimatkrisen och att väst kommer att tappa all kraft iom konflikten, han maskerar att han inser att USA nu mha EU sänkt väst som ledare i världen, ny världsordning Asien tar över iom detta.
Men detta skulle hänt ändå, dock såg det ut som om USA skulle ensam trilla ned och Kina upp nu lyckades USA få med sig hela Europa
Judarna har ingen plats i en värld styrd från Asien, det är surt och om/när USA rasar så kan det bli tufft för Israel omgiven av muslimer skyddade av Iron Dome betald av USA.
Ja det blir ju så med en senil grönsak i Vita Huset.... Hade Trump vunnit 2020 hade Putin aldrig vågart det här.
Några röster från Davos.
Notera att nästan alla pengar som Washington ger i "bistånd till Ukraina" i själva verket går till vapenindustrin!!! Det är klart att dessa mottagare inte vill ha fred, de har ju säljfest nu!!!
Ha ha, JO en plats för masslakt av folk där det militärindustriella maskineriet säljer köttkvarnarna,
och där ”vapenlobbyn” blir intervjuade av medierna om och om igen för att få höra deras syn på lösning,,
och vad svarar dom tro? https://www.youtube.com/watch?v=N3pnFR7DeZA
En referens till inlägget, som handlar om hur George Soros lyssnar på Kissinger som var några dagar tidigare men i princip samma budskap, som skiljer väldigt lite egentligen. Håller ni med?
Nej det handlar om man har en judisk mamma.
Du behevör inte vara troende jude såsom Joel Kinnaman, likvväl så är han en jude.
Förnekar du att judar är en etnisk folkgrupp? Om inte, så spelar det ingen roll om pappan eller mamman är judisk, särskilt inte om juden i fråga är ateist/sekulär. Vad exakt är det du inte fattar? Idén om att mamman måste vara judisk är endast en religiös/traditionell grej.
Senast redigerad av Patch1 2022-05-26 kl. 16:11.
Svenskar är lika kuvade som ryssar och vågar inte ha åsikter öppet bara i smyg bakom stända dörrar sålänge det är riskfritt. Ryssland är likt Sverige även en skendemokrati i praktiken.
I Sverige är folk tom. rädda när det inte ens finns någon risk men de tror det ändå.
Skillnaden är att du inte riskerar repressalier från statsmakten om du offentligt exempelvis går ut och säger att du tycker regeringen är skit. Anledningen till att folk inte säger något heter inte Gulag.
Jag hoppas du inte är nöjd med ditt svar. Det bevisar bara att du är en av de korkade glappkäftarna som ränner runt på nätet och skvätter ogrundade åsikter omkring sig som en magsjuk byracka.
Att jag väljer att skriva på FB betyder inte att jag BARA skriver här. Jag oroar mig inte för att säga vad jag tycker. Jag riskerar inte att dömas i någon fejkdomstol. Sverige har 100 av 100 tillsammans med Norge och Finland på Freedomhouse lista.
Senast redigerad av Stefan5432 2022-05-26 kl. 20:44.