2022-05-26, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Det fetstilta. "Blev av med", som du med ord försöker förminska det som hände.

"Blev av med", jasså hon råkade bara tappa bort sin byxdress, helt magiskt försvann de från hennes kropp, eller tog någon av hennes kläder!

Och "fipplade" eller taffsade och var otrogen. Snoppen gick visst in vet du.

Nja, inte så jag skrev/menade. Hon blev av med sin byxdress för att han stod bakom och fipplade av dom. Sen som någon skrev att hon därefter tog av sig trosan själv så såg jag inte det. Däremot inte omöjligt då han stod o satt bakom henne o hon i knät med byxdressen vid golvet.
Citera
2022-05-26, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pubva
Nja, inte så jag skrev/menade. Hon blev av med sin byxdress för att han stod bakom och fipplade av dom. Sen som någon skrev att hon därefter tog av sig trosan själv så såg jag inte det. Däremot inte omöjligt då han stod o satt bakom henne o hon i knät med byxdressen vid golvet.

Hur fifflar man av en byxdress och om den låg på golvet så stog hon där naken? börjar undra om du ens var där.
Citera
2022-05-26, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proxis
Imbeciller! ingen knullade, men M*rtin fingrade och L*sa tog emot upprörd eller kanske inte.
Jag har förstahandkällor och ingen verkar riktigt veta allt även om man var där. Att M*rtin däremot som har het fru har bajsat i det blå skåpet är väl outat!
L*sa har som sagt en del rykten som talar för att hon sannolikt gillade allt ändå.

Bevis på att hon inte satt på hans penis?
Citera
2022-05-26, 19:15
Medlem
Citat:
Hur fifflar man av en byxdress och om den låg på golvet så stog hon där naken? börjar undra om du ens var där.
Säkert trosor på sig, det såg jag inte pga överdelen som gick ner en bit . Sen skylde hon sig också..knäpper man upp knappen i byxor o drar ner dragkedjan så kan man dra av byxorna på sig själv eller någin annan, vad förstår du inte?. enda anledning jag kommenterade var att det spekulerades om än den ena o den andra som inte var där eller var där men inte gjorde något.. over&out
Citera
2022-05-26, 19:56
Medlem
Citat:
Säkert trosor på sig, det såg jag inte pga överdelen som gick ner en bit . Sen skylde hon sig också..knäpper man upp knappen i byxor o drar ner dragkedjan så kan man dra av byxorna på sig själv eller någin annan, vad förstår du inte?. enda anledning jag kommenterade var att det spekulerades om än den ena o den andra som inte var där eller var där men inte gjorde något.. over&out

Jag säger inte emot dig. Bara att det är nåt konstigt med hela historien jag vet. Ändå säkert sant då jag vet förutom unga killar så ska L*sa ska ha knullat sin chef offentligt på fest för inte så länge sen. Hon fick fina offentliga lovord av denna chef efteråt. Så nåt gör hon bra förutom att skyla sig.
Citera
2022-05-26, 20:24
Medlem
Citat:

Men du skriver BYXDRESS, det är alltså en onesie, ett helt plagg från kragen ner till anklarna, då finns ingen byxa som du kan knäppa upp och ta ner, då måste man först ta av byxdressen från "överdelen" av dressen/"onesien".

En byxdress har alltså ingen byxa att knäppa upp och bara dra ner då den hänger fast i överdelen.

Förstår du varför vi inte hänger med i det du skriver?!
Citera
2022-05-26, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kan ni ha fått fram vilka denna "skandal" gäller innan årsskiftet?
Fråga Nollan Nylen. En större idiot finns väl inte.
Citera
2022-05-26, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Det är skillnad på att knulla publikt och offentligt! Festen var väl en sluten tillställning? Där krogen gick uppenbarligen med på det, annars hade de kastat ut paret.
Krogen hade kanske Anna Books mes till man som vakt denna kväll och då blir ingen utkörd.
Citera
2022-05-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbajsbajs123
Jag har förstahandskällor på att det har hänt. Samt har fått höra om just detta från vitt skilda håll långt innan AMK. Baren vill säkert inte att hela deras rykte ska befläckas av ett äckligt AB knull.
Med fyra inlägg och ditt bajsbajsbajs låter du inte trovärdig.
Citera
2022-05-26, 21:01
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Imbeciller! ingen knullade, men M*rtin fingrade och L*sa tog emot upprörd eller kanske inte.
Jag har förstahandkällor och ingen verkar riktigt veta allt även om man var där. Att M*rtin däremot som har het fru har bajsat i det blå skåpet är väl outat!
L*sa har som sagt en del rykten som talar för att hon sannolikt gillade allt ändå.
Det är väl ungefär det sista han har. Maken till sval, och dessutom obegåvad, människa, får man leta efter. Men det är förvisso ömsesidigt, så de har förtjänat dessa år av (förmodar jag) lidande, båda två.

Men nu är det över.
Citera
2022-05-26, 21:21
Medlem
Citat:
Synd om MAs fru vackra Natalia som har en man hon inte kan lita på. Spriten och pitten styr på fyllan. Dagen efter kommer ånger och vad fan gjorde jag.
Citera
2022-05-26, 21:32
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Du vet, idag kan inte någon göra sånt där utan att varenda jävel får upp telefonen och filmar det.

Om en anställd där säger att det oerhört överdrivet tror jag på det tills någon visar fotobevis på skitsnacket.

Finns det film på Aschberg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in