2022-05-26, 09:44
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbajsbajs123
Jag har förstahandskällor på att det har hänt. Samt har fått höra om just detta från vitt skilda håll långt innan AMK. Baren vill säkert inte att hela deras rykte ska befläckas av ett äckligt AB knull.

Får jag fotobevis på det kanske jag tror det, som sagt, hade det faktiskt hänt hade mobilerna varit framme fortare än fan och det hade varit i flödet medan det ännu pågick.
Citera
2022-05-26, 10:27
Avstängd
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Får jag fotobevis på det kanske jag tror det, som sagt, hade det faktiskt hänt hade mobilerna varit framme fortare än fan och det hade varit i flödet medan det ännu pågick.

Äldre vuxna människor fotar inte som ungdomar, det var inte heller så väldigt många som hann se denna sexakt, men ring Aschberg han kanske tog upp mobilen, vem vet.

Händelsen är ivf 100% sann och de i tråden outade personerna M Aagå*d och L Mattiss*n är sexaktörerna. (Hon är rätt erfaren av sex inför kamera, sex inför andra människor sedan tidigare.)
Citera
2022-05-26, 11:27
Medlem
https://www.journalisten.se/nyheter/...det-har-alltid Den där Mattisson är ju tydligen inte en aftonbladetprofil, utan en DN och expressen-fotograf. 41, men ser ut som 52 på bilden. i artiklen. Man kan även visa hon fick även barn när hon var 16 (vilket kanske säger något om hennes syn på sex). Martin Aagård var/är en rolig skribent på ab om man gillar lyteskomik.
Senast redigerad av Geigerzehler 2022-05-26 kl. 11:34.
Citera
2022-05-26, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
100% att det stämmer, jag var där, o dom var vid ståbordet närmast croupiern mot entren till. Dock inte så dramatiskt som vissa skriver o gissar. Robb*an.A såg förmodligen ingenting då han dels var rejält packad och snackade hela tiden med en annan utan något drama på andra sidan bordet. Lis* blev av med sin typ byxdress (inte jeans) då Marti*n stod bakom henne o fipplade med händerna. Hon använde sedan dressen för att skyla sig. Han var också rejält packad o ögon gick i kors. Såg absolut inte en riktig påsättning utan endast Marti'ns händer som lekte bläckfisk på Lis*. som iofs inte verkade så upprörd. Utmed väggen vid sittbänkarna var det fullt med folk o dom satt på första parkett . Jag var vid nästa ståbord. Det som hänt har hänt för dom och hoppas dom kan gå vidare.
Citera
2022-05-26, 13:56
Citat:
Ursprungligen postat av Pubva
100% att det stämmer, jag var där, o dom var vid ståbordet närmast croupiern mot entren till. Dock inte så dramatiskt som vissa skriver o gissar. Robb*an.A såg förmodligen ingenting då han dels var rejält packad och snackade hela tiden med en annan utan något drama på andra sidan bordet. Lis* blev av med sin typ byxdress (inte jeans) då Marti*n stod bakom henne o fipplade med händerna. Hon använde sedan dressen för att skyla sig. Han var också rejält packad o ögon gick i kors. Såg absolut inte en riktig påsättning utan endast Marti'ns händer som lekte bläckfisk på Lis*. som iofs inte verkade så upprörd. Utmed väggen vid sittbänkarna var det fullt med folk o dom satt på första parkett . Jag var vid nästa ståbord. Det som hänt har hänt för dom och hoppas dom kan gå vidare.

Det blev en höna av en fjäder alltså. Ok, inget att se här.
Citera
2022-05-26, 14:25
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:

Således drar Martin Aagård ner Lisa Mattisons byxor och tafsar på pub anchor helt öppet inför såväl kollegor på aftonbladet som andra kroggäster. Var hon verkligen med på detta eller ofredade han henne? Var hon bortom svart och vitt under alkoholpåverkan?

Fy för den fule så ofräscht, om det är sanning
Citera
2022-05-26, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Således drar Martin Aagård ner Lisa Mattisons byxor och tafsar på pub anchor helt öppet inför såväl kollegor på aftonbladet som andra kroggäster. Var hon verkligen med på detta eller ofredade han henne? Var hon bortom svart och vitt under alkoholpåverkan?

Fy för den fule så ofräscht, om det är sanning

M*rtin är en erkänd skitstövel och det ska finnas en och annan spännande historia om Lis*. Fick bland annat veta i veckan att hon gillar unga killar. Detta ovanför verkar stämma, men har också förstahandskälla på att det gick snack om hur mycket Lis* egentligen var med på det. Kanske därför ingen talar ut för att det är för känsligt.
Citera
2022-05-26, 15:35
Medlem
Citat:

Det första riktiga ögonvittnesinlägget efter så många hundra inlägg.

”100% att det stämmer” med rätt personer som sagts från början alltså. Varför alla hundratals inlägg om andra?

Att ”bli av med sin byxdress” känns ganska avancerat ändå. Lite jobbigt att klä på sig efteråt inför publik

Aschberg offside men desto fler andra som sett.

Då återstår frågan vilka händer och ev andra organ som befunnit sig var i/på den för stunden avklädda L!sa.
Citera
2022-05-26, 16:48
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:

Jag förstår det som att själva stussen var blottad alltså?
Citera
2022-05-26, 17:03
Avstängd
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Det första riktiga ögonvittnesinlägget efter så många hundra inlägg.

”100% att det stämmer” med rätt personer som sagts från början alltså. Varför alla hundratals inlägg om andra?

Att ”bli av med sin byxdress” känns ganska avancerat ändå. Lite jobbigt att klä på sig efteråt inför publik

Aschberg offside men desto fler andra som sett.

Då återstår frågan vilka händer och ev andra organ som befunnit sig var i/på den för stunden avklädda L!sa.

LM kliver ur sina trosor med ett ben och sätter sej på MAs organ, det är vad som hände.
Men så diskret det kan nu göras på en barstol, det är inte alls så många som ser detta.
Skribent vilken blandar in bartender har fullständigt noll koll på varken vad som skett eller på hur lokalen är utformad.
Citera
2022-05-26, 17:19
Avstängd
Citat:

Det fetstilta. "Blev av med", som du med ord försöker förminska det som hände.

"Blev av med", jasså hon råkade bara tappa bort sin byxdress, helt magiskt försvann de från hennes kropp, eller tog någon av hennes kläder!

Och "fipplade" eller taffsade och var otrogen. Snoppen gick visst in vet du.
Senast redigerad av Martlet 2022-05-26 kl. 17:23.
Citera
2022-05-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Det fetstilta. "Blev av med", som du med ord försöker förminska det som hände.

"Blev av med", jasså hon råkade bara tappa bort sin byxdress, helt magiskt försvann de från hennes kropp, eller tog någon av hennes kläder!

Och "fipplade" eller taffsade och var otrogen. Snoppen gick visst in vet du.

Imbeciller! ingen knullade, men M*rtin fingrade och L*sa tog emot upprörd eller kanske inte.
Jag har förstahandkällor och ingen verkar riktigt veta allt även om man var där. Att M*rtin däremot som har het fru har bajsat i det blå skåpet är väl outat!
L*sa har som sagt en del rykten som talar för att hon sannolikt gillade allt ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in