EXTRA: Misstänkt mord i Skara – man hittades död i lägenhet
citat:
Citat:
Vid 15-tiden under onsdagen anträffades en avliden man i en lägenhet på Valhallagatan i Skara. Något som Nya Lidköpings-tidning var först att rapportera om.
Polisen meddelar under torsdagen att dödsfallet utreds som ett misstänkt mord.
– Han har skador på kroppen som gör att man inte kan utesluta att han utsatts för våld som orsakats hans död, säger Tomas Vänerfors, stationsbefäl vid Lidköpingspolisen.
Lägenheten i Skara där mannen hittades spärrades av och polis har varit på plats för en teknisk undersökning. Det finns i nuläget ingen som är skäligen misstänkt, uppger Tomas Vänerfors.
Skara är ju extremt litet, mycket romer där. Någon som vet vem som är BO?
I början av året var det väl ett mordförsök i skara på en 30 åring, om jag minns rätt hade denna personen innan vart utsatt för ytterligare ett mordförsök.. samband med nattens mord?
Är det Faltin som är i farten eller är det någon klassisk valhallare?
Tack som fan att man inte bor kvar här
Falt*n börjar väl bli gamla? 😂💪 Min rätt så kvalificerade gissning är att det är några kulturberikare som hamnat i konflikt. Har varit rätt så stökigt ett tag I skara med flertalet mordförsök, grova misshandlar och folk som jagar varandra med kniv mitt på öppen gata.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!