2022-04-13, 01:20
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueballsBosse
Peter Wahlbeck kandiderar till riksdagen. Hahah!

https://www.hallandsposten.se/nyheter/halmstad/peter-wahlbeck-kandiderar-till-riksdagen-1.70465598

Jag prenumererar tyvärr inte på Hallandsposten men är det någon här som gör det eller som vet mer får ni gärna dela med er. Låter väldigt spännande!

Har han tappat det helt eller har han börjat trolla så hårt så han har blivit sitt alterego även i sin vardag? Eller vad är det med han?

Psykos påväg in i riksdagen... för vilket parti? Halmstads moderatkommunistiska studentparti?
Citera
2022-04-13, 01:21
Medlem
Alla kan nominera sig eller en vän till riksdagskandidat i Partiet MOD, Wahlbeck tycker all reklam är bra oavsett vad uppmärksamheten beror på. Det blir säkert roligare partidagar även om alla hört den förut...
https://partietmod.se/category/medlemsaktivitet/
Citera
2022-04-13, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueballsBosse
Peter Wahlbeck kandiderar till riksdagen. Hahah!

https://www.hallandsposten.se/nyheter/halmstad/peter-wahlbeck-kandiderar-till-riksdagen-1.70465598

Jag prenumererar tyvärr inte på Hallandsposten men är det någon här som gör det eller som vet mer får ni gärna dela med er. Låter väldigt spännande!

Har han tappat det helt eller har han börjat trolla så hårt så han har blivit sitt alterego även i sin vardag? Eller vad är det med han?

Bra, han ska in. Äntligen någonting bra att rösta på!
Citera
2022-05-25, 11:57
Medlem
Wahlbeck blev placerad som nr 3 på MOD:s riksdagslista, dvs han blir riksdagsman om de får över 4% i valet.

Enligt Wahlbeck hoppas de kunna nå den ca miljon svenskar som inte gillade vaccinpassen samt inte vill att Sverige skall vara med i Nato.

För de som trott att Wahlbeck skulle stå till höger kan det ju vara intressant att veta att han säger ungefär: "Paritet lutar lite åt vänster, vilket passar mig".

källa: Hallandsposten

samt:
"Tanken på honom själv som riksdagsman får honom däremot att lägga upp ett gapskratt:

– Det vore väl fantastiskt! Jag, en man som är skuldsatt upp över öronen, skulle ju vara en sann representant för folket. Skulle det bli så så får jag väl se till att göra mig skuldfri."
Citera
2022-05-26, 13:49
Medlem
Citat:
...förändra den innefrån i den paralamenatriska demokrati...

Den blivande, illiterata parlamentarikern som inte ens nästan kan stava till parlament i sitt första partipolitiska uttalande...stackarn 😆

Genomgående analfabetnivå:
https://partietmod.se/kandidater/peter/
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2022-05-26 kl. 13:53.
Citera
2022-06-13, 05:14
Medlem
Han har polisanmält Facebook som han påstår hackar hans konto och lägger upp hatbilder i hans namn för att därefter radera dem. Facebook har tydigen bannat honom i 60 dagar. Vi får nog konstatera att han har psykiska problem.
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2022-06-13 kl. 05:18.
Citera
2022-06-13, 05:25
Medlem
Nosstocks avatar
Peter Wahlbeck.. jisses, är han fortfarande aktiv?

Killens ansiktsform påminner om en hand.
Skiten han gjorde med Ullared måste varit det konstigaste, och sämsta skit, jag har sett.
Citera
2022-06-20, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Vad gör att han e dum i huvudet e han född sån eller e de svamparna
Det är nog alla droger som pajat honom totalt..
Fast numer försöker han hålla sig drogfri men skadorna av många års missbruk sätter spår
Citera
2022-06-20, 22:46
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Den blivande, illiterata parlamentarikern som inte ens nästan kan stava till parlament i sitt första partipolitiska uttalande...stackarn 😆

Genomgående analfabetnivå:
https://partietmod.se/kandidater/peter/

Det är en medveten felstavning. Han använder prefixet "Para" i betydelsen abnormal, därav: "..Paralamentariska.."

Wahlbeck är en ordekvilibrist, det är sedan gammalt..
Citera
2022-06-21, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Det är en medveten felstavning. Han använder prefixet "Para" i betydelsen abnormal, därav: "..Paralamentariska.."

Wahlbeck är en ordekvilibrist, det är sedan gammalt..

" förändra den innefrån i den paralamenatriska demokrati vi har."

Och "innefrån", obestämd "demokrati", para "-lamenatriska" istället för "- lamentariska" osv., bara i enda mening?
Hela texten består av illa stavade och uselt konstruerade meningar, som sagt. Dessutom har jag känt honom i 30 år och har en oändligt bättre bild av denna high-school dropout från Vallåsskolan än du.
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2022-06-21 kl. 00:53.
Citera
2022-06-21, 01:21
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
" förändra den innefrån i den paralamenatriska demokrati vi har."

Och "innefrån", obestämd "demokrati", para "-lamenatriska" istället för "- lamentariska" osv., bara i enda mening?
Hela texten består av illa stavade och uselt konstruerade meningar, som sagt. Dessutom har jag känt honom i 30 år och har en oändligt bättre bild av denna high-school dropout från Vallåsskolan än du.

Den obestämda formen är dialektal!

Innefrån istället för inifrån syftar till att apellera till ungdomen(som tror att det stavas just "innefrån")!

Slutligen, -lamenatriska istället för -lamentariska är signalspråk, en subtil antydning att invandringen från MENA(Middle East and North Africa) har varit för stor!

Wahlbeck ligger alltid ett steg före. Geni!
Citera
2022-06-21, 19:07
Medlem
Ringhals3s avatar
Han gjorde en grym insats i "Heja Björn".
Och hans ullaredvideo är fantastisk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in