2022-05-26, 10:23
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Efter ett års smutskastning och skitsnack riktat mot mig och mitt lag unnar jag mig att få vara lite jävlig såhär veckan efter avgörandet. Så resonerar jag.
Men jag hör dig och ska lägga ner. Jag ska villigt erkänna att man tappar det ibland och jag påstår inte att jag är bättre än någon annan.

Jag tror samtidigt du kan förstå att när man lägger upp emot en timme på att knåpa ihop ett underbyggt inlägg med statistik etc. för att göra en poäng och direkt möts av ologik och någon som gör sig omöjlig och rolig på ens bekostnad - då lessnar man. Tror flera här inne kan känna igen sig i det.

Men absolut, jag har ännu en gång fallit i fällan och ska skärpa mig. Lovar att höja mig från och med nu och hoppas vi kan hjälpas åt att göra nästa tråd till den bästa någonsin. Tack för att du påminner!

Jag förstår dig absolut, men du vet likaväl som jag att det aldrig kommer att bita. Man kommer aldrig nå in. Insåg det tidigare under säsongen när jag i all välmening försökte uppmana personen att ta till sig och alltid skriva så som han visat prov på vid enstaka tillfällen. Personen höll inte med och tyckte att han alltid håller en hög nivå.

Bra där!
Citera
2022-05-26, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur många oavgjorda matcher hade Liverpool vs City, Huh?

I övrigt så tror jag att det enbart är Liverpool som klarar av att förlora 3 titlar till ”rivalen” på 4 år. Kika bara på Arsenal vs Man United under slutet av 90 o början av 00-talet.. då var läget ungefär likt det som vi i dag mellan Man City och Liverpool. ”The Gunners” värvade smart och billigt, medans United sportade alltid ut ett ton med $$$. Enda skillnaden är bara det att vi plockade hem 3x ligatitlar, samt 3x FA Cups under de 7 första åren med Wenger. Liverpool har på 7 år med Klopp vunnit bara 1 (covid) titel, och så har de ju såklart 1 ligatitel på 30 år. Men för all del, jag får väl passa på att gratta Liverpool med deras nästa ligatitel i säsongen 2049-50. Kanske ni klarar av att ta hem ”The Quadruple” då..?🧐

Av det man läser av trollen här inne, så skulle man ju tro att Liverpool var uppe i ligaledning i 200 dagar.. samt att de förlorade titeln med samma poängsnitt som City, men med 1 mindre gjorda mål.

Men du din körk, du är den största anledningen till att jag nästan aldrig kommenterar här utan blir en slötitt då och då. Lär dig lite jävla ödmjukhet istället, vår klubb har slutat sämre än Tottenham flera år irad, fem eller sex orkar inte kolla upp men oavsett vilket så ska du inse att inte ens denna säsong när United är i sin största kris så kan vi ta en topp 4 plats som bara ska in, vi behövde inte ens vinna mot Tottenham utan det räckte med Newcastle (!) Även om de vart bra under Howe så är det en match man ska ta om man ska spela i CL. Nu blir det EL och där kanske vi inte blir utskämda på samma vis som vi antagligen blivit i CL. Hoppas vi behåller våra unga talanger så kan det bli spännande i framtiden men du tjänar ingenting på och hålla på och dryga dig sådär, du ställer oss andra som fattar vad ödmjukhet är i dålig sits. Man ska kunna driva med varandra och retas det hör till jargongen men du är totalt jävla efterbliven och det menar jag att du är även om du trollar för vem fan orkar sitta och jiddra med folk sådär?? Ha en bra sommar alla andra i tråden jag kollar ibland, kanske kommer in igen i framtiden 😊
Citera
2022-05-26, 13:42
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Haaland sågs komma gående i sina nya färger i går. Gissar på att dom har intervjuat honom nu och videos + foton lär komma nästa vecka.

Något annat skoj (för mig) Julian Alvarez gjorde 6 mål här om natten och blev den första i klubbens historia om att göra 6 mål i en match.
Citera
2022-05-26, 14:32
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Undrar hur stämningen mellan Haaland och Keane kommer vara om Haaland blir intervjuad efter matcherna av Sky sports
Citera
2022-05-26, 14:39
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Undrar hur stämningen mellan Haaland och Keane kommer vara om Haaland blir intervjuad efter matcherna av Sky sports
Vaddårå?
Citera
2022-05-26, 14:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hurså?
Citera
2022-05-26, 15:02
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hurså?

Keane förstörde ju medvetet karriären för hans far i City, en gång i tiden.
Citera
2022-05-26, 15:03
Medlem
Kan bli mysiga möten med Keane vs Haaland jr
Citera
2022-05-26, 15:20
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Vaddårå?

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hurså?

Kolla på youtube när Keane bryter benet på pappa haaland. Och redan förra året sa Keane att han inte ångrar vad han gjort på planen.
Citera
2022-05-26, 20:32
Medlem
Ledarens avatar
Väldans vad ni bölar om Generalen i vart och vartannat inlägg men likväl så fortsätter ni skriva till honom i tron om att få ett annat utfall. Bara att ignorera.

Villa har nu fixat in Coutinho permanent samt Kamara från Marseille och Diego Carlos från Sevilla. Helt ok förstärkningar för ett lag som Villa som borde ha slutat högre upp än på en 14e plats om man ser till mängden pengar de spenderade. Får se hur nästa säsong blir om de kan nå högre upp än denna säsong, annars borde man fråga sig om Gerrard är rätt man för jobbet.
Citera
2022-05-26, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Keane förstörde ju medvetet karriären för hans far i City, en gång i tiden.

Haaland hade problem med vänsterknät och spelade "halvskadad", Keane stämplade Haalands högra knä; det var sedan det vänstra knät som gjorde att Haaland kastade in handuken efter några försök till att komma tillbaka.
Citera
2022-05-27, 00:01
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Haaland hade problem med vänsterknät och spelade "halvskadad", Keane stämplade Haalands högra knä; det var sedan det vänstra knät som gjorde att Haaland kastade in handuken efter några försök till att komma tillbaka.

Det är historien mellan dem.

En klassiker inom PL-fotbollen.

Ingreppet från Keane var högst medvetet efter att Håland Sr. anklagat honom för att fejka en skada något år tidigare.

Du tror att det blir lättare att komma tillbaka med andra knäet/benet förstört?

Du leker viktig av ingen anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in