Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Vill först se om Haaland kan hjälpa med en CL, nästa sommar kan vi snacka igen om byten
tack för övrigt!
Haha, vi kör igen nästa år

hoppas på en lika kittlande avslutning då med, men med ett annat resultat för min del då
Citat:
Ursprungligen postat av
MosesMetare
Eller att det rör sig om Manchester City.... Finns det något sätt att göra det svårare på så kan man lita på att de hittar det.
Lång erfarenhet har gjort att jag aldrig kan slappna av när City är i farten. Jag vet att de kommer att försätta sig själva i svåra situationer, oftast helt i onödan.
De flesta neutrala tyckte säkert att säsongen 2017/18 var urtråkig när City sprang ifrån i toppen. Men för mig var det en av de bästa säsongerna jag upplevt. Inte så mycket för att City vann ligan, utan mer för att det var en säsong där mina nerver inte behövde vara på helspänn ända in i slutet.
Tycker att känslan (kan bara tala för mig) inte alls känns tung nu när ligan är klar, vi var ju aldrig I poleposition att vinna ligan utan vi närmade oss sakta så att man började hoppas lite, men inte ens när City låg under med 2 bollar så lyckades Liverpool slå in ett ledningsmål, vilket gjorde att spänningen dog lite när City vände, hade Liverpool lett matchen mycket tidigare så hade man ju faktiskt blivit helt tokig, men nu var ju City mästare i varje minut oavsett.
Tror att man ändå är rätt nöjd som lfc supporter då man har 2 titlar redan och har en final i CL att se fram emot.
Ca 2.40 på Real lyfter trofén på lördag, kommer satsa en stor summa kr på det så man får ett bra tröstpris ändå om det inte går våran väg. (Ett ganska bra knep att ta sig till om man hatar att förlora

)