2022-05-25, 16:31
Medlem
Herregud, läste precis det senaste blogginlägget och hon tar ju priset alltså i att vara the Queen of efterhandskonstruktioner.
Undra vad som har föranlett detta inlägg?
Att hon känner att historien inte går ihop kanske?

Men tror inte för fem öre på henne! När intresset för henne börjar dala då ser hon till att bli på smällen igen och då kommer det att heta att ”Simon ville sååååååå gärna ha en till bebis”🤦‍♂️
Citera
2022-05-25, 18:24
Medlem
Sjukt lång story nu om all mat dom lagar hemma, snaaaark. 70% av underhållningen med Linn är att man alltid kan vara säker på att det som skrivs här kommer komma upp hos henne i sinom tid :'D
Citera
2022-05-25, 18:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Linn ljuger så mycket att hon glömmer bort vad hon ljuger om..

Tänk att vara så svagbegåvad att man motsäger sig själv på sin egen blogg..
Ja ljuger man hela tiden så blir lögnerna tillslut för mycket att hålla reda på.
Citera
2022-05-25, 23:42
Medlem
Unik stil... yeah right... inte så hon köper det trendigaste på bubbleroom hela tiden och har ett beige och tråkigt hem.
Om hon nu inte menar att hennes unika stil innebär att hon ser mer ovårdad ut än de flesta
Citera
2022-05-25, 23:55
Medlem
Det är ändå starkt jobbat att berätta att Gabriel gjort slut i början på mars, för att sedan annonsera att man väntar barn med någon ny i oktober. Som man dessutom träffade två månader efter uppbrottet. Det får jag ändå ge henne.

Ska hon gå i sina gamla fotspår så kanske det blir en till gravidfotografering i januari - med en ny karl på bilden.
Borde man inte noga överväga vilka man skaffar barn med först, tänker jag?
Citera
2022-05-26, 00:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Det är ändå starkt jobbat att berätta att Gabriel gjort slut i början på mars, för att sedan annonsera att man väntar barn med någon ny i oktober. Som man dessutom träffade två månader efter uppbrottet. Det får jag ändå ge henne.

Ska hon gå i sina gamla fotspår så kanske det blir en till gravidfotografering i januari - med en ny karl på bilden.
Borde man inte noga överväga vilka man skaffar barn med först, tänker jag?
Den tanken bör ju ha dykt upp i Simons huvud, så lite orolig kanske han ändå bör vara.
Citera
2022-05-26, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Den tanken bör ju ha dykt upp i Simons huvud, så lite orolig kanske han ändå bör vara.

Simon lär va kvar så länge han inte blir ”tråkig och trygg” så Linn är otrogen, eller han tröttnar på hennes perfekta bubbla och lämnar henne… Så dom båda ska nog vara lika oroliga…
Citera
2022-05-26, 09:29
Medlem
Ingen mer än jag som tycker det är ologiskt att hon tar in en fotograf för att bilderna till samarbetena ska bli naturliga och inte så uppstyrda..?
Citera
2022-05-26, 09:47
Medlem
Vem namnger sitt barn Belle?
Det är ett smeknamn? Till namnet Isabelle?
Vad märkligt. Det är som att jag skulle namnge mitt barn för Ica, istället för Erica 🙄
Citera
2022-05-26, 09:48
Medlem
Tycker också det är
Komiskt hur stolt Simon känner sig över att ha lagt pålägg på en färdig pizzadeg och slängt in i ugnen 😂

Min fru gör pizzadeg från scratch ska hon skriva över det då?
Citera
2022-05-26, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Vad märkligt. Det är som att jag skulle namnge mitt barn för Ica, istället för Erica 🙄

Nej. Det är från Belle i skönheten och odjuret?
Citera
2022-05-26, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame

Tycker det är rätt fint. Absolut bäst av namnen på hennes ungar i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in