2022-05-26, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Vem namnger sitt barn Belle?
Det är ett smeknamn? Till namnet Isabelle?
Vad märkligt. Det är som att jag skulle namnge mitt barn för Ica, istället för Erica 🙄

Belle är lite kort och tråkigt, men det är ju ett namn. Kommer nog bara bli vanligare och vanligare bland white trash föräldrar
Citera
2022-05-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Nej. Det är från Belle i skönheten och odjuret?
Jaha där ser man. Did not know that.
Citera
2022-05-26, 11:02
Medlem
Belle blev ju poppis oxå när Sigge Eklund döpte sin dotter till det.
Men skall man gå på Disney-tema hade jag hellre valt exempelvis Aurora (törnrosa).

Intressant det där som skrivs om farhågan att linn skall sabba förhållandet genom att vara otrogen igen. En gång otrogen alltid otrogen känns det som. Det där ständiga bekräftelsebehovet som vissa individer har.
Men förhoppningsvis har hon växt upp nu och gör inte om samma misstag.
Har man ett såpass stort behov av att höra att man är vacker och är så svag för smicker att man får ihop det med en ”semi-kompis” ex (eller vad den där Pelle nu var), då hade iaf jag satt mig i terapi och tagit tag i det problemet som gör att jag gör såhär.

Är man mogen är det inte komplimanger om att man har snygga bröst som man vill ha i sitt förhållande utan andra saker.
Men vissa människor mognar heller aldrig, det får man inte glömma.
I Linns fall är det dock för tidigt att uttala sig om den saken. Förhoppningsvis tar hon sig själv i kragen och ser till att det här förhållandet kommer fungera. Sedan om det blir Simon som fuckar upp det, då är det upp till honom.
Citera
2022-05-26, 11:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Tycker det är rätt fint. Absolut bäst av namnen på hennes ungar i alla fall.
Ja det är det bästa namnet av alla hennes ungar, det får man ge henne.
Citera
2022-05-26, 11:36
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Belle blev ju poppis oxå när Sigge Eklund döpte sin dotter till det.
Men skall man gå på Disney-tema hade jag hellre valt exempelvis Aurora (törnrosa).

Intressant det där som skrivs om farhågan att linn skall sabba förhållandet genom att vara otrogen igen. En gång otrogen alltid otrogen känns det som. Det där ständiga bekräftelsebehovet som vissa individer har.
Men förhoppningsvis har hon växt upp nu och gör inte om samma misstag.
Har man ett såpass stort behov av att höra att man är vacker och är så svag för smicker att man får ihop det med en ”semi-kompis” ex (eller vad den där Pelle nu var), då hade iaf jag satt mig i terapi och tagit tag i det problemet som gör att jag gör såhär.

Är man mogen är det inte komplimanger om att man har snygga bröst som man vill ha i sitt förhållande utan andra saker.
Men vissa människor mognar heller aldrig, det får man inte glömma.
I Linns fall är det dock för tidigt att uttala sig om den saken. Förhoppningsvis tar hon sig själv i kragen och ser till att det här förhållandet kommer fungera. Sedan om det blir Simon som fuckar upp det, då är det upp till honom.

Linn blir lätt kär. ( det finns på pränt av henne själv även redan när hon var i relation med M). Å som ovan skrivet söker hon hela tiden efter bekräftelse.
Tror det blir Simme som får " kalla fötter" å drar. Han är uppvuxen med en singelpappa som faktiskt fick det att funka. Inget är omöjligt.

Jag fick känslan av Linns senaste blogginlägg att hon börjar bli medveten om att hon är en fullständig nolla när barnen blir lite större. Det verkade som ett litet ljus gått upp för henne att hon är nobody utan gravidmage å nyfödingar. Därav funderingar till att börja studera.

Ännu är hennes barn små. Å små barn, små bekymmer. Som hon själv alltid skriver: "stoppa tiden".
Jue äldre barnen blir, dess mer kommer hon tappa kontrollen över dom.
Citera
2022-05-26, 12:17
Medlem
Håller helt med ovan om att det kommer att bli tufft för henne när barnen blir äldre. Tycker redan nu att man börjar se hur Tindra protesterar i vissa lägen.
Tror inte heller att florist är ett framtidsyrke som kommer kunna väga upp för förlorade influenser-intäkter helt ärligt. Det är inget högavlönat jobb direkt och hennes levnadsstandard är hög.
Det kommer nog bli en rejäl chock för henne när hon plötsligt inte blir sponsrad med ex. En massa fina kläder stup i kvarten.
Visst att hon kanske skulle kunna få säg 3 barn till, men kommer verkligen intresset att finnas kvar för henne?
Sedan skall hon försörja alla dessa barn på en floristlön.

Hon känns inte heller så talangfull vad gäller blommor, men man skall inte glömma att ett stort intresse kan väga upp för bristande talang.
Hennes liv känns dock som något av ett luftslott. Hon är en produkt av sin tid och snart måste hon nog byta spår och det kan bli kämpigt.
Citera
2022-05-26, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Linn blir lätt kär. ( det finns på pränt av henne själv även redan när hon var i relation med M). Å som ovan skrivet söker hon hela tiden efter bekräftelse.
Tror det blir Simme som får " kalla fötter" å drar. Han är uppvuxen med en singelpappa som faktiskt fick det att funka. Inget är omöjligt.

Jag fick känslan av Linns senaste blogginlägg att hon börjar bli medveten om att hon är en fullständig nolla när barnen blir lite större. Det verkade som ett litet ljus gått upp för henne att hon är nobody utan gravidmage å nyfödingar. Därav funderingar till att börja studera.

Ännu är hennes barn små. Å små barn, små bekymmer. Som hon själv alltid skriver: "stoppa tiden".
Jue äldre barnen blir, dess mer kommer hon tappa kontrollen över dom.

Hon skrev väl att hon skulle plugga till barnmorska och sen vidare till "förlossningsbarnmorska" om hon inte vore stickrädd...tror faktiskt inte att hon skulle klara av det eller arbetsuppgifterna på en förlossning..4.5 års heltidsstudier innebär det..efter ssk studier så minst 1 års arbetslivserfarenhet och det ingår att ha varit delaktig i 50 förslossningar under bm utbildningen..sen går man inte runt i princesstofflor och lallar på FL och särskilt bra betalt är det inte heller om man inte stafettar/bemanning eller jobbar på orter med stor brist..sen så söker man en anställning på förlossningen och "förlossningsbm" är inget man pluggar till
Citera
2022-05-26, 12:31
Medlem
Citat:
Håller helt med ovan om att det kommer att bli tufft för henne när barnen blir äldre. Tycker redan nu att man börjar se hur Tindra protesterar i vissa lägen.
Tror inte heller att florist är ett framtidsyrke som kommer kunna väga upp för förlorade influenser-intäkter helt ärligt. Det är inget högavlönat jobb direkt och hennes levnadsstandard är hög.
Det kommer nog bli en rejäl chock för henne när hon plötsligt inte blir sponsrad med ex. En massa fina kläder stup i kvarten.
Visst att hon kanske skulle kunna få säg 3 barn till, men kommer verkligen intresset att finnas kvar för henne?
Sedan skall hon försörja alla dessa barn på en floristlön.

Hon känns inte heller så talangfull vad gäller blommor, men man skall inte glömma att ett stort intresse kan väga upp för bristande talang.
Hennes liv känns dock som något av ett luftslott. Hon är en produkt av sin tid och snart måste hon nog byta spår och det kan bli kämpigt.

Onlyfans eller hemtjänsten kanske ?
Citera
2022-05-26, 12:57
Medlem
Att bli barnmorska är tufft! Sjuksköterskeutbildningen är ingen picnic och sedan är det vidareutbildning.
Får inte den ”smart-vibben” av Linn.
Men det kan faktiskt vara så oxå att hon spelar lite dum blondin. Tänk Victoria Silvstedt. Hon framstår som inte lite korkad men är knivskarp och gick ut gymnasiet med toppbetyg.
Så man kan inte bedöma Linns intelligens genom hennes sociala medier även om det är lockande.
Sedan tror inte jag att utbildningar man betalar för leder till jobb riktigt. En nära vän utbildade sig till samtalsterapeut och lade en förmögenhet på det men fick inget jobb så hon sitter i kassan på Ica nu.
Citera
2022-05-26, 13:05
Medlem
Citat:
Att bli barnmorska är tufft! Sjuksköterskeutbildningen är ingen picnic och sedan är det vidareutbildning.
Får inte den ”smart-vibben” av Linn.
Men det kan faktiskt vara så oxå att hon spelar lite dum blondin. Tänk Victoria Silvstedt. Hon framstår som inte lite korkad men är knivskarp och gick ut gymnasiet med toppbetyg.
Så man kan inte bedöma Linns intelligens genom hennes sociala medier även om det är lockande.
Sedan tror inte jag att utbildningar man betalar för leder till jobb riktigt. En nära vän utbildade sig till samtalsterapeut och lade en förmögenhet på det men fick inget jobb så hon sitter i kassan på Ica nu.

Tänker mest på den usla svenska som hon skriver på bloggen..
Citera
2022-05-26, 13:11
Medlem
MissTrisstesss avatar
Varför inte skramla ihop till en reborn baby till henne?
Då kan hon stanna tiden för evigt. Klä på, klä av, byta blöja å stoppa napp i munnen, i tid å evighet.
Citera
2022-05-26, 13:13
Medlem
Själv förklarar hon det med att hon är så ivrig. INTE en bra egenskap om du vill jobba inom vården😳

Tror hennes säkraste kort är att se till att hålla ihop med Simon, ha ett enklare jobb i exempelvis butik och så sänka sin levnadsstandard.
Det viktigaste är att barnen slutar exponeras såhär. Och det gäller inte bara henne utan massor av andra familje-influensers. Hon är bara en liten del i ett stort system som är både giftigt och skadligt för barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in