Citat:
Ursprungligen postat av
Loversingame
Medan vi sitter här inne och gnäller lever Linn sitt bästa liv med sötaste bebisen. Massa pengar som rullar in på samarbeten… och en kille som gör allt för henne och barnen.. hon bryr sig inte ett skit över vad vi skriver eller säger 😂
Ja alla tycker väl sitt egna barn är det "sötaste" det är väl mänskligt medan andra ser en "vanlig" bebis..har själv flera barn varav en bebis och när andra kommenterar åååh vad gullig eller liknande så tänker jag att man brukar uttrycka sig så och tar det inte som ngn förläng komplimang och tror att det är riktat mot mig eller liknande...
samma sak på bvc eller när man går till barnmorskan eller är på förlossningen..jag har iallafall upplevt att de flesta försöker vara snälla och kommenterar upplyftande saker(varit med på 11 förlossningar varav 4 egna) "du är gjord för att föda barn" "vad duktig du är""man kan inte tro att du precis fött barn" ...L får det att låta som om hon är unik i sitt barnafödande speciellt när man läste förlossningsberättelse på bloggen...saker som "raketsnabb" förlossning som ändå tog 5 timmar🙄