2022-05-05, 11:11
Medlem
Åh nej Linn svettas! Hon är mänsklig!
Hon brukar ju aldrig ha deo för hon svettas inte (man kan lukta illa ändå), och svett luktar såååå äckligt.

Undrar om hennes fisar luktar hallon också.
Citera
2022-05-05, 11:39
Medlem
VickyLOLs avatar
Undra vad hon tycker om Simons lukt efter en svettig match.. men den kanske är ~speciell~
Citera
2022-05-05, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VickyLOL
Undra vad hon tycker om Simons lukt efter en svettig match.. men den kanske är ~speciell~

Nej det är annorlunda, han luktar ju hunk 😏😏
Citera
2022-05-05, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Hon brukar ju aldrig ha deo för hon svettas inte (man kan lukta illa ändå), och svett luktar såååå äckligt.

Nä hon skiter nog inte heller...
Citera
2022-05-05, 14:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Hon fiser aldrig, för sånt gör inte Linn.
Citera
2022-05-05, 14:17
Medlem
Citat:

Att hon ens måste tillägga att hon inte brukar använda deo?
Citera
2022-05-05, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Medan vi sitter här inne och gnäller lever Linn sitt bästa liv med sötaste bebisen. Massa pengar som rullar in på samarbeten… och en kille som gör allt för henne och barnen.. hon bryr sig inte ett skit över vad vi skriver eller säger 😂

Ja alla tycker väl sitt egna barn är det "sötaste" det är väl mänskligt medan andra ser en "vanlig" bebis..har själv flera barn varav en bebis och när andra kommenterar åååh vad gullig eller liknande så tänker jag att man brukar uttrycka sig så och tar det inte som ngn förläng komplimang och tror att det är riktat mot mig eller liknande...

samma sak på bvc eller när man går till barnmorskan eller är på förlossningen..jag har iallafall upplevt att de flesta försöker vara snälla och kommenterar upplyftande saker(varit med på 11 förlossningar varav 4 egna) "du är gjord för att föda barn" "vad duktig du är""man kan inte tro att du precis fött barn" ...L får det att låta som om hon är unik i sitt barnafödande speciellt när man läste förlossningsberättelse på bloggen...saker som "raketsnabb" förlossning som ändå tog 5 timmar🙄
Citera
2022-05-05, 16:21
Medlem
Svar om elvie är värd pengarna… Inleds med att hon fått den
”har testat andra pumpar med de andra barnen men denna är den enda som funkat för mig”

Fortfarande anser Linn att det är överflödigt at nämna att hon använde precis samma pump (men ett annat exemplar) med Juvelia?
Citera
2022-05-05, 16:22
Medlem
Tror att jag skrattar ihjäl mig! Har ni läst senaste frågestunden? Så patetisk den här lilla människan är. Hon svarar på frågor på det som skrivs här. Påstår att hon gör lasagne till barnen men att hon själv föredrar kall mat. Ja vad säger man? Det här är ju riktigt underhållande.
Citera
2022-05-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Ja alla tycker väl sitt egna barn är det "sötaste" det är väl mänskligt medan andra ser en "vanlig" bebis..har själv flera barn varav en bebis och när andra kommenterar åååh vad gullig eller liknande så tänker jag att man brukar uttrycka sig så och tar det inte som ngn förläng komplimang och tror att det är riktat mot mig eller liknande...

samma sak på bvc eller när man går till barnmorskan eller är på förlossningen..jag har iallafall upplevt att de flesta försöker vara snälla och kommenterar upplyftande saker(varit med på 11 förlossningar varav 4 egna) "du är gjord för att föda barn" "vad duktig du är""man kan inte tro att du precis fött barn" ...L får det att låta som om hon är unik i sitt barnafödande speciellt när man läste förlossningsberättelse på bloggen...saker som "raketsnabb" förlossning som ändå tog 5 timmar🙄

5 timmar från att de åkte in till förlossningen skall tilläggas. Hade varit intressant att veta hur värkarbete såg ut under natten hemma…
Däremot gick det ju onekligen snabbt på slutet för Linn (om berättelsen nu stämmer). Förstår inte varför man tog hål på fosterhinnorna om man (Linn?) nu ville undvika att hon skulle öppna sig snabbt
Citera
2022-05-05, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Tror att jag skrattar ihjäl mig! Har ni läst senaste frågestunden? Så patetisk den här lilla människan är. Hon svarar på frågor på det som skrivs här. Påstår att hon gör lasagne till barnen men att hon själv föredrar kall mat. Ja vad säger man? Det här är ju riktigt underhållande.

Och dessa eviga frågor om barnens klädstorlek. Vem fan bryr sig? Hur kan det vara intressant att veta vad hennes barn har för storlek i kläderna.

Och låter som det kommer försöka på barn nummer fyra snart. Alltid killarna som vill skaffa så fort hela tiden… mm visst. Hon kommer göra allt för att få en till med Simon så att det inte hinner bli fyra pappor..
Citera
2022-05-05, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solen75
Men hur håller han ungen när han matar henne. Brukar ju hålla barnen mot sin kropp 🤔

Ja alltså det förespråkas ju att hålla barnet mot kroppen just för att det skall ge samma närhet som vid amning.
Tyvärr är ju Linn och Simon långt ifrån ensamma om att bete sig på detta sätt.
Många pyttebebisar som sitter i babysitter och blir matade/man t.o.m. lägger flaskan på ett sätt så att man slipper hålla flaskan till bebis som sitter i babysitter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in