2022-05-25, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Nu skriver hon på bloggen ” Jag och Simon sa att vi skulle vänta med barn 2-3 år. Så blev det inte heller.”
Var inte B planerad?

Och ”Tiden och livet får helt enkelt utvisa hur det blir men en sak som i alla fall är helt säkert att att inget barn kommer skapas inom närmsta tiden om var vår tanke från början. Simon skulle nog gärna vilja men jag behöver vila från att bära barn ( på insidan).”
Citera
2022-05-25, 12:53
Avslutad
Hahah tänk o ha tingelinn som förlösare eller barnmorska som hon skrev var hennes lilla dröm. tur att hon inte har kompetensen för att ens kunna komma in på universitetet. Herregud. Hon skulle passa att jobba på förskola istället för att stå o leka med blommor vilket hon inte heller har kompetensen till ser jag tydligt eftersom jag har läst till florist på gymnasiet. Hennes palettblad ser förskräckliga ut även dom. hon vet inte hur man förgrenar växter så dom växer som man vill. Hennes är spretiga och hon verkar få börja om hela tiden eftersom hon bara har små sticklingars när hon tar foto på sina palett raser.
Vad har hon lärt sig egentligen???
Citera
2022-05-25, 12:53
Medlem
Citat:
Och ”Tiden och livet får helt enkelt utvisa hur det blir men en sak som i alla fall är helt säkert att att inget barn kommer skapas inom närmsta tiden om var vår tanke från början. Simon skulle nog gärna vilja men jag behöver vila från att bära barn ( på insidan).”

Men detta jävla tjat om att Simon vill ha en till bebis direkt. Varför skulle han vilja det? Han har ju en nyfödd nu? Sån jävla BS.
Citera
2022-05-25, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Men detta jävla tjat om att Simon vill ha en till bebis direkt. Varför skulle han vilja det? Han har ju en nyfödd nu? Sån jävla BS.

Klart det finns pappor som vill ha fler direkt , men tror inte det är så i detta fallet…
Citera
2022-05-25, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch

Tror också att det är BS. Men det är ett bold move ändå, att hitta på en sån grej bara för att det ska verka som att han vill vill vill föröka sig med henne igen på en gång. Det måste ju uppstå sprickor om den ena partnern ljuger offentligt om den andra.

MEN om vi ponerar att det är sant. Att han ville ha en till i samma sekund som ungen kom ut från vaginan. Hur i hela helvete kan man vilja ha det? Det känns inte friskt. Då har man ju noll intresse av det barn som precis fötts om man på en gång börjar drömma om ett till, annat barn. När vi fick barn låg ingen av oss på bb och ba: Vi vill ha en till nu!!!! Jag har aldrig ens hört att det är en grej. Man va ju fullt fokuserad på sitt nyfödda barn och andra, i synnerhet ogjorda barn, var det absolut sista man tänkte på. Snacka om att han har helt fel fokus isåfall.
Citera
2022-05-25, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Tror också att det är BS. Men det är ett bold move ändå, att hitta på en sån grej bara för att det ska verka som att han vill vill vill föröka sig med henne igen på en gång. Det måste ju uppstå sprickor om den ena partnern ljuger offentligt om den andra.

MEN om vi ponerar att det är sant. Att han ville ha en till i samma sekund som ungen kom ut från vaginan. Hur i hela helvete kan man vilja ha det? Det känns inte friskt. Då har man ju noll intresse av det barn som precis fötts om man på en gång börjar drömma om ett till, annat barn. När vi fick barn låg ingen av oss på bb och ba: Vi vill ha en till nu!!!! Jag har aldrig ens hört att det är en grej. Man va ju fullt fokuserad på sitt nyfödda barn och andra, i synnerhet ogjorda barn, var det absolut sista man tänkte på. Snacka om att han har helt fel fokus isåfall.

Menar det. Det är dessutom hans första bebis. Hur kan man inte vara nöjd och ha fullt fokus på den i alla fall ett litet tag.. Hon hann ju knappt trycka ut ungen innan han enligt henne började tjata om en till..
Men hon skrev ju lika med Gabbe. Att han tjatade och tjatade om bebis. Men sen kom det ju fram att hon ljög och att Juvelia inte var planerad, att han inte pratade med Linn på flera dagar efter det beskedet.
Tror inte på att skit hon säger.
Senast redigerad av K3tch 2022-05-25 kl. 14:01.
Citera
2022-05-25, 13:49
Medlem
Citat:
Nu skriver hon på bloggen ” Jag och Simon sa att vi skulle vänta med barn 2-3 år. Så blev det inte heller.”
Var inte B planerad?

Linn ljuger så mycket att hon glömmer bort vad hon ljuger om..

Tänk att vara så svagbegåvad att man motsäger sig själv på sin egen blogg..
Citera
2022-05-25, 14:02
Medlem
Suck! Varför göra ett blogginlägg om ett syskon till... ungen är en månad. Hon tar upp hela tiden hur fort tiden går och vara bubblan..

Tror knappast Simme tjatar om ett barn till redan nu. Han har ju precis fått sitt första barn och vill väl hinna njuta av det
Citera
2022-05-25, 14:04
Medlem
Kul det skulle vara att kunna vara en fluga på väggen och höra hur diskussionen går när Linn påstår saker om Simon på sina sociala medier, som han aldrig sagt utan något hon påstår för att det ska matcha hennes värld.
Citera
2022-05-25, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hahah tänk o ha tingelinn som förlösare eller barnmorska som hon skrev var hennes lilla dröm. tur att hon inte har kompetensen för att ens kunna komma in på universitetet. Herregud. Hon skulle passa att jobba på förskola istället för att stå o leka med blommor vilket hon inte heller har kompetensen till ser jag tydligt eftersom jag har läst till florist på gymnasiet. Hennes palettblad ser förskräckliga ut även dom. hon vet inte hur man förgrenar växter så dom växer som man vill. Hennes är spretiga och hon verkar få börja om hela tiden eftersom hon bara har små sticklingars när hon tar foto på sina palett raser.
Vad har hon lärt sig egentligen???
Jag hoppade in på avsnitt i unga mammor för ett tag sedan, då är hon och Marcus är på IKEA. Linn vill köpa fler plastblommor. Marcus säger nej för de redan har så mycket. Marcus säger något med stil med du kan ju inte ens ta hand om färska blommor. Haha!

Det roliga är att hon jämnt fråga följarna hur hon ska göra med blommorna?!
Citera
2022-05-25, 14:08
Medlem
Är det bara jag som tycker att hon är nedsättande mot Simon. Men låtsas vara sarkastisk?
Citera
2022-05-25, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Jag hoppade in på avsnitt i unga mammor för ett tag sedan, då är hon och Marcus är på IKEA. Linn vill köpa fler plastblommor. Marcus säger nej för de redan har så mycket. Marcus säger något med stil med du kan ju inte ens ta hand om färska blommor. Haha!

Det roliga är att hon jämnt fråga följarna hur hon ska göra med blommorna?!

HAHAHA!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in