2022-05-26, 01:40
Medlem
raskenss avatar
Nya infallsvinklar. Nu är det anglosaxiskt tyskt och judiskt inflytande som ska elimineras i Ukraina av ryssarna. Dom kan aldrig bestämma sig:

https://twitter.com/ABarbashin/status/1528399289554243586?t=agKCcM1R4tx2lEhqJ7j_yQ&s=19
Citera
2022-05-26, 01:40
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Jag har svarat angående Rubelns relevanta handelsvärde, läs tråden, vilket är det enda som gäller i detta läge oavsätt tjatet angående omsättning.
Ryssland har snart säkrat de områden i urkaina man vill skydda.

Rysslands invasion saknar legitimitet, oavsett vad för "anledningar" de hittar på.
Citera
2022-05-26, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WasntIt42
Nej, du tänker inte överhuvudtaget även om du på något sätt känner att det spinner där uppe i valnöten mellan öronen. Var så säker min herre, vi är många som har förstått var din kapacitet för inte bara ekonomiska under utan även känslomässiga sådana slutade. Gott råd lille pojk - badet och teet....and don't forget the snorkel because the stock will come with hell on high waters .

Bevisa vad som är viktigt med rubelns omsättning i dagens läge. Du har inte läst artikeln, pajas
Sveriges krona är död men det har du missat trots kronans höga omsättning. Inflation 10 procent och ränta 0.2. Omsättning....
Senast redigerad av Johnth 2022-05-26 kl. 01:45.
Citera
2022-05-26, 01:43
Medlem
WasntIt42s avatar
Citat:
Jag har svarat angående Rubelns relevanta handelsvärde, läs tråden, vilket är det enda som gäller i detta läge oavsätt tjatet angående omsättning.
Ryssland har snart säkrat de områden i urkaina man vill skydda.
Vad du svarar mig här och nu är inte bara fullständigt ointressant utan bara ett förtydligande om hur vilsen du är. Förövrigt så är dessutom dina svar vad det anbelangar ekonomi ungefär som om att jag hade frågat min hästs arsle om morgondagens rockets och tagit hand fis som ett seriöst svar. Svara du dem som frågade dig alla de andra gångerna istället ok......framför allt eftersom att du nu är så jävla duktig och kunnig inom "planekonomi".....stackars sate till och tro på sin agenda så mycket att man inte ens förstår hur utskrattad man är.
Citera
2022-05-26, 01:46
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Nya infallsvinklar. Nu är det anglosaxiskt tyskt och judiskt inflytande som ska elimineras i Ukraina av ryssarna. Dom kan aldrig bestämma sig:

https://twitter.com/ABarbashin/status/1528399289554243586?t=agKCcM1R4tx2lEhqJ7j_yQ&s=19

Det där med Judar är nog inte så nytt, har sett en röd tråd bland de som stöder Putin i denna tråd. De avskyr Judar.

Så Ryssarna verkar vilja eliminera Judar, bögar, anglosaxisk/tyskt inflytande och Ukrainare såklart. Vet inte vilka som blir kvar riktigt. Men det är själva poängen, driva bort de som bor där och i busslaster köra dit ryssar. Hmm... det låter ju inte helt bra. Men Ryssland har en fin historia av deportationer och "försvinnanden" så det är inget nytt.
Citera
2022-05-26, 01:47
Medlem
WasntIt42s avatar
Citat:
Bevisa vad som är viktigt med rubelns omsättning i dagens läge. Du har inte läst artikeln, pajas
Är jag en pajas nu??? ...tackar för tillmätet och mitt nya nick.......pojkvasker........tvätta dig bakom öronen så skall vi prata om volym kontra verkligt värde efter det. Du har suttit och klandrat mängder med folk i tråden för att de bygger sina insikter på aftonbladet och annan västerlänsk media......och nu sitter du och bevisar hur din ekonomiska förståelse är skapad utifrån ditto. Är du dum på riktigt eller vill du bara försöka verka dummare än vad du är?
Citera
2022-05-26, 01:48
Medlem
WasntIt42s avatar
Citat:
Poesi på min ära, tackar. Jag tänker inte fred i min kommentar utan belyser urkainas styrelseskick, minns du Azovstålverket.
Ryssland säkrar nu områden de skyddar vilket står helt klart.
Med detta svaret gav du oss också ett utmärkt exempel på hur din svenska skapades i en trappuppgång tillsammans med brush brushorna. Var det där ekonomi expertisen kom till också?
Citera
2022-05-26, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Rysslands invasion saknar legitimitet, oavsett vad för "anledningar" de hittar på.

Ordet oprovicerat förekommer 150.000gg i urkainakrisen samt 10.000 vid Irak
krisen. Här hittar du västs mediacensur och horeri.
Citera
2022-05-26, 01:51
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ordet oprovicerat förekommer 150.000gg i urkainakrisen samt 10.000 vid Irak
krisen. Här hittar du västs mediacensur och horeri.

Inget du precis skrev ändrar det faktum att Rysslands invasion av Ukraina saknar legitimitet.
Citera
2022-05-26, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WasntIt42
Vad du svarar mig här och nu är inte bara fullständigt ointressant utan bara ett förtydligande om hur vilsen du är. Förövrigt så är dessutom dina svar vad det anbelangar ekonomi ungefär som om att jag hade frågat min hästs arsle om morgondagens rockets och tagit hand fis som ett seriöst svar. Svara du dem som frågade dig alla de andra gångerna istället ok......framför allt eftersom att du nu är så jävla duktig och kunnig inom "planekonomi".....stackars sate till och tro på sin agenda så mycket att man inte ens förstår hur utskrattad man är.

Vad är det för fel på dig. Läs mitt svar ang rubeln plus bifogad artikel och utgå från fakta.
Citera
2022-05-26, 01:59
Medlem
WasntIt42s avatar
Citat:
Hey, bro. Vårda ditt språk eller sluta dra linor. Du är OT och behöver AT, mannen
På vilket sätt är jag OT? Menar du att det räcker med att konstant upprepa en oneliner ala' " Ryssland håller mark" efter varje skitsnack som du gör för att hålla sig ON topic? Var det din lilla varning till mig om en anmälan? Eller var det bara ditt konstanta sätt att slippa förklara dina utomordentliga analyser på ett sakfullt sätt? Detta har du ju bett väldigt många andra om att göra, så varför inte föregå med ett gott exempel på dina egna önskemål? Förövrigt så är linor,nazistanklagelser och all annan desperation i form av lågbegåvad retorik ganska sömnigt om du hade missat det. Du som inte ens vet vad en lina är borde dessutom låta bli att snacka om det som om det vore ditt gebit.
Det går bra för Ukraina nu....mobilisering och planering pågår på högre ort inför kommande dagar, så misströsta icke
Citera
2022-05-26, 02:03
Medlem
WasntIt42s avatar
Citat:
Vad är det för fel på dig. Läs mitt svar ang rubeln plus bifogad artikel och utgå från fakta.
Felet med mig är att oavsett hur många gånger jag än skulle läsa ditt svar så skulle jag likförbannat inte hitta varken svaret eller en gnutta verklighet i din analys(tro mig, jag har läst ALLA dina svar de sista dagarna gällande dina ekonomiska insikter). Men mitt största problem när jag har läst dina svar har varit att hålla mig för skratt.
Det går bra för Ukraina nu. Hårda dagar, men det är för mobiliseringens skull (notera min ON topic i detta......ungefär samma som din har varit de sista 42 dagarna, och uppenbarligen räcker det till)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in