Citat:
Visar Dumpen bilder på tjejer för männen? I så fall vore det intressant att veta vad det är för bilder, åtminstone hur gamla tjejerna på bilderna i verkligheten är. Kan mycket väl tänka mig att de använder sig av bilder på typ 17-åriga tjejer och skriver att de är 14. I så fall är det inga pedofiler de fångar i sina fällor. En man som tänder på en utvecklad 17-åring är inte pedofil.
Någon som vet om Dumpen använder bilder och hur gamla tjejerna på bilderna i så fall är? Inte en chans att de visar bilder på barn i alla fall. Och det är ju pedofiler de jagar, påstår de.
Dessutom håller ju Dumpen till på bl a Tinder, det säger det sig självt att de inte letar efter pedofiler. De letar efter män som är lite bakom och har taskig moral. Hej jag är en kåt fjortis som vill ha gubbkuk ska vi träffas snälla jag vill såååå gärna suga dig. Visar bild på 18-årig tjej. Mannen vill träffas. Dumpen har fångat en pedofil. Dumpen hänger ut mannen. Mannen kanske har familj. Patrik Sjöberg bearbetar sina barndomstrauman.
Någon som vet om Dumpen använder bilder och hur gamla tjejerna på bilderna i så fall är? Inte en chans att de visar bilder på barn i alla fall. Och det är ju pedofiler de jagar, påstår de.
Dessutom håller ju Dumpen till på bl a Tinder, det säger det sig självt att de inte letar efter pedofiler. De letar efter män som är lite bakom och har taskig moral. Hej jag är en kåt fjortis som vill ha gubbkuk ska vi träffas snälla jag vill såååå gärna suga dig. Visar bild på 18-årig tjej. Mannen vill träffas. Dumpen har fångat en pedofil. Dumpen hänger ut mannen. Mannen kanske har familj. Patrik Sjöberg bearbetar sina barndomstrauman.
Japp exakt såhär jobbar dem,går in på tinder matchas med någon säger sedan dem är 14 och frågar om de är okej. Medans de har bild på någon som är säkert 17 om inte äldre än så.
Du har rätt, dumpen jagar till större delen av fallen bara gubbsjuka med taskig moral. Enligt mig är de inte ens att ha taskig moral då attraktionen i sig är naturlig. 2-5% av de som hängs ut är riktiga Pedofiler.
En gång har jag för mig det bad en kassörska eller något vara med och låtsas vara den minderåriga tjejen. Om de är sant vet jag inte fast skulle inte förvåna mig. Då allt Sara och Patrik söker är uppmärksamhet och att tjäna pengar.