2022-04-27, 11:47
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Det blir nog så när personerna är personligt involverade och har erfarenheter av övergrepp och vilket lidande det medför, svårt att hålla ilskan i schack. Med en oberoende journalist skulle det garanterat bli ett helt annat upplägg

Finns många som varit utsatta för övergrepp som inte beter sig som apor. Det handlar om Saras personlighet och även Patriks, narcissistiska galningar.
Senast redigerad av skoputs 2022-04-27 kl. 11:53.
Citera
2022-04-27, 11:53
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Liten sammanfattning:
Då återstår nu alltså för publicering inom kort "narkotika/gäddhäng" och "djurskydd/polisanmäld" av de fem ✅ som räknas upp på listan på Facebook-inlägget ovanför. För den konfrontationen benämnd med "utvecklingssamtal" borde rimligen vara den som publicerades senast, och ❌-gäddan i Stockholm (möjligen den som är vulkanutbrott?) återstår att vänta på.

Återträffen med någon som nu visar sig i strap on verkar spännande 👀
Citera
2022-04-27, 12:05
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Återträffen med någon som nu visar sig i strap on verkar spännande 👀
Haha, ja jag både hoppas och inte hoppas att det är tekakan med godislagret som varit i farten. Man bör nog planera så man inte äter eller dricker samtidigt vid första anblicken av den bilden, oavsett vem det är, med tanke på eventuell skrattsalva eller illamående.
Citera
2022-04-27, 12:10
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Han är dessutom (såvitt jag minns) den första gädda som faktiskt bett om att få se chatloggarna?

Patrik: Vi vet att vi skrivit 13 och fyller 14.
Gädda: Då vill jag att ni tar fram det.
Patrik: Du är bara dummare än du ser ut.

I flertalet konfrontationer brukar man tvärtom ondgöra sig över att gäddorna inte vill se loggarna. Man kanske borde bestämma hur man egentligen vill ha det?

Ni har höga förväntningar på efterblivna pundare.🤣

Inte för att det spelar roll om barnet är 10 eller 15 - det är samma för mig. Men att bete sig så oprofessionellt som dessa gör är ganska uppseendeväckande. Och att inte visa fakta, som underbygger anklagelserna, undergräver deras förtroende. Speciellt när chatten vi får inte stämmer överens med vad de säger. Vilket gör att dessa pundare bara framstår som clowner.
Citera
2022-04-27, 12:14
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Haha, ja jag både hoppas och inte hoppas att det är tekakan med godislagret som varit i farten. Man bör nog planera så man inte äter eller dricker samtidigt vid första anblicken av den bilden, oavsett vem det är, med tanke på eventuell skrattsalva eller illamående.
Jag kan inte få bort tanken på Lennart som "the gimp" ur Pulp Fiction. Kenta kan man väl utesluta av ekonomiska skäl. Om man inte ens har pengar till bensin så springer man väl inte runt och beställer strap-ons?
Citera
2022-04-27, 12:15
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ni har höga förväntningar på efterblivna pundare.🤣

Inte för att det spelar roll om barnet är 10 eller 15 - det är samma för mig. Men att bete sig så oprofessionellt som dessa gör är ganska uppseendeväckande. Och att inte visa fakta, som underbygger anklagelserna, undergräver deras förtroende. Speciellt när chatten vi får inte stämmer överens med vad de säger. Vilket gör att dessa pundare bara framstår som clowner.
Jag tycker gäddorna snart borde överväga att skaffa sig ett skyddsombud. Deras nuvarande arbetssituation är helt ohållbar i längden.

Om de vägrar se chatloggarna så är det fel. Om de artigt ber om att få se loggarna så är det också fel.

Om de står och mumlar så ombeds de att svara. Försöker de svara, så avbryts de eller ombeds hålla tyst.

Vem som helst kan ju bli schizofren för mindre.
Citera
2022-04-27, 12:17
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Patrik har ett oerhört hävdelsebehov. Förut hävda han sig mot tjejer, men de kan han inte göra längre pga samhällsklimatet så nu blir det mot styggingar istället

Dumpen handlar inte om att ”rädda barn”. Det handlar om enkla adrenalinkickar, ryggdunkningar och pengar.

Kom ihåg att båda två är fd (?) knarkare som inte får sina kickar genom sprutor/piller/pulver längre utan man använder dumpen som substitut.

Dumpens fotfolk ute på fältet har inte varit några enkla helgalkoholister utan dom har varit tyngre missbrukare där snabba stimulanser och dekadent urartning har tillhört vardagen. Det betecknande och utpräglade är ofta att missbrukaren byter ut drogen mot Jesus med då Herren inte finns tillhands för alla byter en del mot annat, i detta fall pedofiljakt som ger snabba endorfiner och omedelbar tillfredställelse.
Citera
2022-04-27, 12:18
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Jag kan inte få bort tanken på Lennart som "the gimp" ur Pulp Fiction. Kenta kan man väl utesluta av ekonomiska skäl. Om man inte ens har pengar till bensin så springer man väl inte runt och beställer strap-ons?
Hehe, han har säkert nån gammal liggande i verktygslådan. Men Lennart med tillbehör monterat vore ju onekligen en bild som blir svår att överträffa.
Citera
2022-04-27, 12:22
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Ja, lite kul att de gafflar om att ingen vill se dick pics men gladeligen lägger ut dessa. Tjänar publiceringen av alla dick pics och porr (i senaste chattloggen porr i form av en mycket ung kvinna eller rent av flicka) informativt syfte eller är det Saras egna kognitiva dissonans vi ser prov på? Jag kan inte annat än att tro det senaste. Äckligt.
Tycker det är svårbegripligt och dunkelt att Sara specialpublicerar militär gäddans onanivideo, för mig kännes det närmelsevis som att hon själv blir sexuellt stimulerad av klippet. Jag påstår absolut inte det är så men det känns så för mig.

Känner någon annan samma sak som jag inför publicerandet av det här klippet?
Citera
2022-04-27, 12:23
Medlem
Citat:
Han är dessutom (såvitt jag minns) den första gädda som faktiskt bett om att få se chatloggarna?

Patrik: Vi vet att vi skrivit 13 och fyller 14.
Gädda: Då vill jag att ni tar fram det.
Patrik: Du är bara dummare än du ser ut.

I flertalet konfrontationer brukar man tvärtom ondgöra sig över att gäddorna inte vill se loggarna. Man kanske borde bestämma hur man egentligen vill ha det?

Ja, märkligt att Putte inte tar fram den biten av chatten för gäddan. Om det är som Putte säger så hade ju det att visa den delen av chatten gjort att Putte vunnit argumentationen utan snack. I stället väljer Putte just snack. Inte heller finns den delen med i chattloggarna.

Har Putte råkat radera det egna bevismaterial han säger sig ha eller vad? Nu säger jag inte att jag tror att gäddan pratar sanning men om ord står mot ord här så är det ju inte vattentätt från Dumpens sida heller precis.

Märkligt är att det första gäddan säger är att han trodde ”hon” var 15. Varför drar han till med det det första han gör? Vet han kanske om att Dumpen inte är så vattentäta som Patrik omoget dreglande pådyvlar att de är?

En annan grej: Vi såg med arabgäddan hur märkligt för att inte säga olustigt det blev i kommunikationen gällande ålder när de fiskade, så det vore inte första gången det blir knas gällande ålder på betet.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-04-27 kl. 12:33.
Citera
2022-04-27, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Tycker det är svårbegripligt och dunkelt att Sara specialpublicerar militär gäddans onanivideo, för mig kännes det närmelsevis som att hon själv blir sexuellt stimulerad av klippet. Jag påstår absolut inte det är så men det känns så för mig.

Den ble ikke publisert til å begynne med, den kom etter at gjedden forsvarte seg med at han var fisker selv.
Passer dårlig når han har sendt en slik video.
Citera
2022-04-27, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen

Det är jag som Ålen i vanliga fall.

Sexuellt stimulerad eller inte, helt klart finns där en form av sexfixering.

Tror inte vare sig Sara eller Patrik tycker det är så hemskt som det är snaskigt att götta sig när de fiskar.

De ska ju på turné snart och bland annat hålla dels barnvänliga föredrag för barn men också barnförbjudna snuskiga företagevents. De tycks lida av kognitiv dissonans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in