Citat:
Ursprungligen postat av
LightFandango
Han är dessutom (såvitt jag minns) den första gädda som faktiskt bett om att få se chatloggarna?
Patrik: Vi vet att vi skrivit 13 och fyller 14.
Gädda: Då vill jag att ni tar fram det.
Patrik: Du är bara dummare än du ser ut.
I flertalet konfrontationer brukar man tvärtom ondgöra sig över att gäddorna inte vill se loggarna. Man kanske borde bestämma hur man egentligen vill ha det?
Ja, märkligt att Putte inte tar fram den biten av chatten för gäddan. Om det är som Putte säger så hade ju det att visa den delen av chatten gjort att Putte vunnit argumentationen utan snack. I stället väljer Putte just snack. Inte heller finns den delen med i chattloggarna.
Har Putte råkat radera det egna bevismaterial han säger sig ha eller vad? Nu säger jag inte att jag tror att gäddan pratar sanning men om ord står mot ord här så är det ju inte vattentätt från Dumpens sida heller precis.
Märkligt är att det första gäddan säger är att han trodde ”hon” var 15. Varför drar han till med det det första han gör? Vet han kanske om att Dumpen inte är så vattentäta som Patrik omoget dreglande pådyvlar att de är?
En annan grej: Vi såg med arabgäddan hur märkligt för att inte säga olustigt det blev i kommunikationen gällande ålder när de fiskade, så det vore inte första gången det blir knas gällande ålder på betet.