2022-05-24, 23:31
Medlem
De här sista gäddorna bevisar att Dumpen behövs och att de är här för att stanna tills detta avtar. Pedofiler verkar inte va de skarpaste knivarna i lådan så det verkar fortsätta trots att halva Sverige borde känna till dem nu.
Hoppas att de inte får så mycket uppmärksamhet i media som pedofilkramarna här på fb tror så att de kan fånga så många som möjligt.
Citera
2022-05-24, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vilken gäddtorka det är. Sugen på nya o fräscha fångster. Och inga fler mellangäddor nu de är jag så jävla uttråkad av. Högvilt som currynegern och vetlandatränaren. Eller miffon som kinkybrian. Annars får det vara. Kanske lite tidigt ännu men ett tredje besök hos CandymanKent ser iallafall jag fram mot. Snart tar jag saken i egna händer och fiskar upp herr noaksson. Han verkar inte svårkrokad.

Det är lite gäddtorka, sant även om det dök upp en ny nyss. Annars har man sina favoriter som man får hålla till godo med. Mina favoriter är Snömorfar som tände till lite. Hen är min all time favourite. Bubblare i repris är Mackan i hissen och mannen "Det går åt helvete". Riktiga klassiker.

Candyman/Kent eller vad hen kallas är typisk Samhall som det är tveksamt om man ska hänga ut.

Undra hur många gånger Patrik sagt "Detta är nog det vidrigaste jag läst". Hen säger alltid detta eller liknande.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-05-24 kl. 23:37.
Citera
2022-05-24, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Vem är de och vad har han gjort? Följer inte dumpen.

Bara tycker att en attraktion till tonårs tjejer är fullt naturligt. Till och med forskning bekräftar detta.
Han var veldig klar på sine preferanser:

90cm og 10 kg utkledd som hore med lange løsvipper, strømpeholdere og nylon.
Det var sånn det måtte være for at han skulle tenne.

Hans egen datter var blitt for stor.
Citera
2022-05-24, 23:45
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ny gädda uppe nu! Chatten är STOR humor. Jag tror vi hittat någon med gröve intellektuell funktionsnedsättning än candymankent. Jag antar att maskningen av ansiktet är någon sorts barmhärtighetsgest eftersom mannen är rullstolsburen.

Pär i Nora med permobil och Downs. De maskade säger de för att han är handikappad. Jag har varit i Nora och vet hur litet samhälle det är...
.
Citera
2022-05-24, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Vem är de och vad har han gjort? Följer inte dumpen.

Bara tycker att en attraktion till tonårs tjejer är fullt naturligt. Till och med forskning bekräftar detta.

Nylongäddan ville stoppa in sin 19 cm kuk i en treåring. Börjar hon gråta var det ett plus. Mamman skulle hålla fast henne. Han skulle spruta något som slår av kräkreflexet för att knulla henne i halsen. Han tyckte också att flickorna fick högst väga 10 kilo. Flickan skulle ha nylonklänning och i grenen skulle det vara uppklippt ett hål. Barnet skulle också var hårt sminkad.

Han hade ju en väska med sig som folk verkar leta efter. Hoppas att polisen gjorde en husis innan han kom hem.
Citera
2022-05-24, 23:47
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ny gädda uppe nu! Chatten är STOR humor. Jag tror vi hittat någon med gröve intellektuell funktionsnedsättning än candymankent. Jag antar att maskningen av ansiktet är någon sorts barmhärtighetsgest eftersom mannen är rullstolsburen.
Att han är rullstolsburen är knappast relevant i sammanhanget när han snackar som valfri medverkande i Välkommen till Köping. Borde inte ha publicerats. Ger en bitter eftersmak.
Citera
2022-05-24, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Pär i Nora med permobil och Downs. De maskade säger de för att han är handikappad. Jag har varit i Nora och vet hur litet samhälle det är...
.

Det va inte han som hade Downs, det va en flicka han utsatt för övergrepp! Men helt uppenbart är han ju dum i huvet o efterbliven iaf!
Citera
2022-05-24, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hur blir man oskyldigt uthängd när man pratar engagerat om vad man skrivit i chattar till det man tror är barn?

Uppfattar det som så att gubbarna skriver vad de SKA göra och VILL göra mot barnen. Eller när har Sara och Patrik sagt att någon av gubbarna har våldtagit barn tidigare innan de gör en intervju med en gubbe som är ute och rör på sig? Har missat det i så fall.

Jag håller med dig om att det inte är oskyldigt att skriva så och det känns jobbigt i varje cell i kroppen inför folk som har såna sexuella störningar men att skriva engagerat och fantisera om barn är inte ett brott i sig. Finns nog flertalet människor som har diverse fantasier som de låter stanna i sin hjärna. Men det är ju när de faktiskt utför det de fantiserar om som offer och brott uppstår. Och jag håller med om att man kan tänka att många som åker dit har tänkt att de ska ligga med ett barn och inte förväntat sig att träffa på dumpen men helt hundra kan man ju inte vara i alla fall. Och det är ju det som är det vanskliga här.
Citera
2022-05-25, 00:14
Medlem
Telepatisks avatar
Varför censureras rullstolspedofilen? Han är ju en jävla pedofil precis som dom andra, oavsett om han är mentalt handikappad eller inte. Folk i hans ort borde få reda på vem han egentligen är.
Citera
2022-05-25, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det va inte han som hade Downs, det va en flicka han utsatt för övergrepp! Men helt uppenbart är han ju dum i huvet o efterbliven iaf!

Hen verkade inte det minsta oroad över att Dumpen kommer tala/talat med hens fru "jaja". Ljuv musik när Dumpen satte på silkesvantarna eftersom förövaren har en funktionsvariation. Knulla 13-åringar var ingen big deal denna gång. Kändes som att Dumpen var mest rädda för att inte hålla tungan rätt i mun.

Minsta lilla snedsteg och DO tar hens parti direkt. Dumpen gick nog där ifrån lågmälda med en klump i halsen "Gick vi över gränsen?".
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-05-25 kl. 00:25.
Citera
2022-05-25, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Varför censureras rullstolspedofilen? Han är ju en jävla pedofil precis som dom andra, oavsett om han är mentalt handikappad eller inte. Folk i hans ort borde få reda på vem han egentligen är.

Det är nog ingen risk att det missas oavsett om ansiktet inte syns. 168cm o 90 pannor som åker runt i en permobil finns det inte många av i lilla Nora!
Citera
2022-05-25, 00:30
Medlem
Varför blurra ansiktet på någon som har en funktionsvariaton som dessutom vet precis vad han gör? Vi ska skydda våra barn så HÄNG ut dessa as också! Inte fan ska dom få en blurr för ett jävla handikapp. Mycket besviken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in