2022-05-25, 00:45
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det är nog ingen risk att det missas oavsett om ansiktet inte syns. 168cm o 90 pannor som åker runt i en permobil finns det inte många av i lilla Nora!
Hela byn känner säkert till idioten redan. Jag känner dock att man kunde struntat i att blurra. Han är inte tillräckligt efterbliven. Dessutom påstås han ha sambo, och bor ju inte på ett boende. Lura ut honom till naturistcampingen i närheten och rulla sen ner kollit i sjön. Det kanske bubblar en stund men det är en enkel fix.
Senast redigerad av Lysturken 2022-05-25 kl. 00:50.
Citera
2022-05-25, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Hela byn känner säkert till idioten redan. Jag känner dock att man kunde struntat i att blurra. Han är inte tillräckligt efterbliven. Dessutom påstås han ha sambo, och bor ju inte på ett boende. Lura ut honom till naturistcampingen i närheten och rulla sen ner kollit i sjön. Enkel fix.

Sambo? Vart har du sett det?
Citera
2022-05-25, 00:48
Avslutad
Det var ju väldigt vad man tog det piano med rullstolsmongot. Han erkänner rakt upp och ner att han våldtar småtjejer och både Sara och Patrik är snarast lite ursäktande och lågmälda. Man inleder till och med genom att be honom rulla iväg lite avskilt innan de pratar med honom. Andra män har de jagat längs gatorna, skrikandes för full hals så att alla ska höra. Här är det silkesvantar på bara för att den lille tjockisen är CP.

Men dryg och arrogant är han, svårare är inte hans utvecklingsstörning. Ett egocentriskt litet rövhål som för tankarna till Magmys-Micke. Helt obrydd om vad hans störda sexualitet ställer till med för andra. Han ska bara ha. Tjatar hål i telefonen om att knulla utan kondom och var han vill spruta. Blörk!

Häng ut honom på samma sätt som alla de andra och ta sedan fajten mot DO ifall den kommer. Gör en stor grej av den, om den kommer, att DO krattar manegen för pedofiler. Eventuella böter går säkert att crowdfunda in. Sara har ju vanan inne när det gäller rättsfall så varför inte ta fajten om den kommer och utnyttja den i reklamsyfte?

Nä, ytterst svagt och ynkligt. Den här figuren kommer inte att sluta. Han skiter säkert i både Dumpen och polisen. Han sitter säkert och groomar nån 12-årig assburgerflicka i detta nu, helt obrydd om både Flashbacktråden och att hans namn snart är ute.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2022-05-25 kl. 00:54.
Citera
2022-05-25, 02:58
Medlem
Pleurodess avatar
Då har vi alltså Gädda med 160 i IQ och Gädda med 60 i IQ, blandade skurar.
Citera
2022-05-25, 03:21
Medlem
Det är verkligen helt otroligt. Det har tidigare gnällts om dom hängt ut någon som kanske inte har alla hästar hemma.. Denna gången valde dom att blurra. Är ni aldrig nöjda?
Citera
2022-05-25, 03:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Tvivlar på att hon skulle bry sig. Det hon söker är sensation och sensationslystna följare som kan swisha pengar. Adrenalinkick av att förfölja sina offer.och förstöra deras liv. Nej jag tycker inte pedofili på minsta sätt är försvarbart, men det är inte uthängning eller folkdomstol heller. Oerhört primitivt. Hade Sara och Patrik varit seriösa så skulle de inte filma och lägga upp på nätet utan istället kontakta polisen.
Jag tror inte heller att hon hade brytt sig, kanske tom mindre än jag. Varför skulle hon liksom ..
Men kanske kunnat säga generella detaljer som ev inte vet (vilket jag dock inte gjort).
Det attraktiva med Sara är att hon sålt sig och är öppen med att har varit narkoman (det sistnämnda gissningsvis fortfarande till och från).
Hon hade kunnat få fortsatta sin pedofiljakt (inte min business mer än att diskutera en del om). Jag vill bara ha någon på glid i livet och tillvaron att prata med.

Sen att hon har 300 st. oljiga och skäggiga öl-bikers som luktar flänsost på "sin sida" är inget som bekommer mig förutom att dom inte hade fått vara där samtidigt. Jag beblandar mig inte med smuts.

Och nej, inget sexuellt utan bara samtal och diskussion. Fast litat på henne skulle jag inte gjort. I så fall ringa med anonymiserad robotröst ā la Terminator och möta upp med Joe Biden mask.
Citera
2022-05-25, 04:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HoneyJaz
Det är verkligen helt otroligt. Det har tidigare gnällts om dom hängt ut någon som kanske inte har alla hästar hemma.. Denna gången valde dom att blurra. Är ni aldrig nöjda?
Jag avskyr ondska, makt och mobbning oavsett om det riktar sig mot andra onda ? kriminella människor eller inte. Lika mycket djur och ibland t.ex. vackra gamla träd som sågas ner. Det känns inte rätt om avsikten inte är att göra gott.
Att både pedofiler, nynazister, homosexuella islamister m.fl. hängs ut med vetskap om negativa konsekvenser är från ett perspektiv varken önskvärt eller ett sådant Sverige vi ska tillåta eller bör uppmuntra. Att förståndshandikappade maskas men inte andra är dock inte rätt, det är dubbelt fel.

Jag är övertygad om att maximala förtal och spridning inte leder till något gott för i stort sett någon förutom en alltmer hathungrig publik som aldrig kan mättas. Inte i någon fråga.
Mobbning, förtryck, dömande, hat, grupperingar, avståndstagande m.m. ligger i människans natur men det innebär inte att det ska tillåtas eller uppmuntras i samhället.
Det uttalande syftet med Dumpen hade kunnat uppfyllas utan den stora spridning och stigmatisering av gäddor som nu är.
Resultatet av Dumpen sett ur barnperspektiv är bedrövligt, eller börjar röra sig åt det hållet.

När inte mina barn riskerar att drabbas så är saken dock inte relevant för mig. Kan föräldrar (framförallt enfaldigt blåsta mammor) inte lära sina minderåriga vett så får de skylla sig själva den dag de blir knullade av pedofiler.
Förtjänar en skara hatiska människor och lika många idioter godhet när de vägrar lära sig vett...?
Citera
2022-05-25, 05:21
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Hjälper det då? Gör Dumpen verkligen någon skillnad?

Det känns mer som underhållning med ett väldigt rått och problematiskt innehåll. Har ingenting emot att de hänger ut den senaste snubben. Tror inte att hans 2-åring tar så stor skada av att pappa finns på en hemsida för nätpedofiler. Tror inte att hans 2-åring tar så stor skada då denne förmodligen inte har något direkt socialt liv

Men jag utgår från exempel som med Tobbe som hängdes ut för ett tag sedan. Han har ju en (kanske fler) dotter som är 17 som löper större risk att drabbas av diverse problem i vardagen just pga att hennes pappa hängdes ut på Dumpen. Där kanske man kunde ha gjort det annorlunda.

Men hade man gjort det så hade man kanske inte tjänat lika mycket pengar? För det är väl det som allt detta handlar om? Det är som när präster i frikyrkor i USA säger att det är Gud som vill att de ska ha flygplan, båtar, skitstort hus, dyra kläder, smycken och klockor. Samma slags dupering, men här använder de barnen som mantel för sin egen girighet.

Jag upplever att politikerna blivit mer medvetna om att detta är ett problem som måste lösas, eller snarare att de tvingas ta tag i det iom uppmärksamheten detta fått på senare tid.

Att familjen blir lidande ser jag enkom som pedofilens fel, om denne låtit bli och istället sökt hjälp hade familjen inte blivit lidande.

Dessutom oroar sig många för att hamna i klorna på Dumpen så förhoppningsvis drar de sig från att kontakta barn.
Citera
2022-05-25, 05:26
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Vadå lagstadgade siffran? Även där byxmyndigheten är under 18 så är folk besatta av de måste vara 18. De är ingen speciell siffra.Bara hjärntvättat folk.

Dessutom har de redan börjat snackas om att höja myndighetsåldern till 21, är man då en pedofil om man ligger med en 19 åring i så fall? Kan inte folk bara ge sig, så länge de inte är våldtäkt, låt folk ligga med varandra. Sedan om de är moraliskt fel är en annan sak.

Om en 22 åring, eller för den delen en 42 åring ligger med en samtyckande 19 åring eller hur menar du?

Pedofil är när man tänder på förpubertala barn, hebefil om man tänder på barn som kommit in i puberteten. I dagligt tal används dock ofta pedofil för båda avarterna. Slarvigt, absolut, men så ser det ut.
Citera
2022-05-25, 05:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Om en 22 åring, eller för den delen en 42 åring ligger med en samtyckande 19 åring eller hur menar du?

Pedofil är när man tänder på förpubertala barn, hebefil om man tänder på barn som kommit in i puberteten. I dagligt tal används dock ofta pedofil för båda avarterna. Slarvigt, absolut, men så ser det ut.

Att tända på en könsmogen tonåring är ingen avart,enligt forskning och anonyma tester som gjorts på män mellan 25-45 så tänder rent fysiskt 90% av dessa män på tjejer mellan 14-17. 18 eller inte attraktionen finns där.

Är man då en avart för man tänder på något naturligt?
Citera
2022-05-25, 05:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HoneyJaz

Vissa tycker si, vissa andra tycker så, och inget gemensamt kollektiv i form utav ett "ni" finns att tillltala så som du gör.

I egenskap utav scoutledare hade jag gärna sett oblurrat, men då jag också jobbar med utvecklingsstörda barn så blir jag lite tveksam.
Senast redigerad av BoHansson 2022-05-25 kl. 06:23.
Citera
2022-05-25, 05:53
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Att tända på en könsmogen tonåring är ingen avart,enligt forskning och anonyma tester som gjorts på män mellan 25-45 så tänder rent fysiskt 90% av dessa män på tjejer mellan 14-17. 18 eller inte attraktionen finns där.

Är man då en avart för man tänder på något naturligt?
Visar Dumpen bilder på tjejer för männen? I så fall vore det intressant att veta vad det är för bilder, åtminstone hur gamla tjejerna på bilderna i verkligheten är. Kan mycket väl tänka mig att de använder sig av bilder på typ 17-åriga tjejer och skriver att de är 14. I så fall är det inga pedofiler de fångar i sina fällor. En man som tänder på en utvecklad 17-åring är inte pedofil.

Någon som vet om Dumpen använder bilder och hur gamla tjejerna på bilderna i så fall är? Inte en chans att de visar bilder på barn i alla fall. Och det är ju pedofiler de jagar, påstår de.

Dessutom håller ju Dumpen till på bl a Tinder, det säger det sig självt att de inte letar efter pedofiler. De letar efter män som är lite bakom och har taskig moral. Hej jag är en kåt fjortis som vill ha gubbkuk ska vi träffas snälla jag vill såååå gärna suga dig. Visar bild på 18-årig tjej. Mannen vill träffas. Dumpen har fångat en pedofil. Dumpen hänger ut mannen. Mannen kanske har familj. Patrik Sjöberg bearbetar sina barndomstrauman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in