Del 2 av 3
Dag 1 på Mainhattan
Anlände till klubben vid 14-tiden, efter att snabbt ha lämnat väskorna på hotellet. Solen sken och förväntan var hög. Vis av råd från mer erfarna FKK-besökare hade jag planerat att chilla och ta det lugnt till en början.
Bistron var stängd och skulle öppna först vid 15.00 för "lunch", så jag drar mig till relaxen som nås genom att passera bar/lounge området. Det ger mig möjlighet att spana på line-upen. Det var kanske 4-5 tjejer i baren, varav de flesta hängde vid spelmaskinerna. Mitt öga landade snabbt på en hyfsat lång smal blondin, som senare skulle visa sig heta
Raluca. Men för tillfället skyndar jag vidare.
Sätter mig i 70-grader bastun en stund. Ett par av tjejerna går förbi och visar upp sina behag, vilket får mig att tänka "Här kan jag inte sitta längre..."
Duschar av mig och går tillbaka till baren och börjar prata med Raluca.
OBS! Gällande betygen som jag kommer sätta nedan skall följande tas i beaktan:
1) Detta är min första tur till FKK. Jag har träffat en del tjejer i Köpenhamn tidigare, men min erfarenhet av FKK upplägget är obefintlig.
2) Jag föredrar smala kvinnor med fin liten stjärt. Kurviga kan också funka beroende på var kilona sitter, men jag dras inte direkt till knubbiga tjejer.
3) Jag har inget emot tatueringar. Kan faktiskt tycka de är ett plus.
4) Bröststorlek är för mig egalt, liksom huruvida det är implantat eller ej
-----
Rum 1: Raluca, 28, Rumänien
Klockan är ca 14.45.
Jag hälsar vackert och frågar om hon vill prata lite i en soffa. Föga förvånande så tackar hon ja, och vi presenterar oss för varandra.
Efter lite chit-chat frågar jag vad hon vill ha för 30 min med Suck & Fuck, samt kyssar och cunnilingus. Svaret blir 100€ och vi beger oss till rummet.
Raluca är 28 år, skulle gissa ca 170 cm. Hjärtformat ansikte med mörka ögonbryn. Kanske lite mycket smink, men inget som stör. Smal med små naturliga bröst. Hon känns väldigt ungdomlig med ett sött, lite försiktigt sätt. Tycker vi får bra kemi.
Vi börjar kyssas och smeka varandra. Kyssarna är tantkyssar, inget DFK, men det är helt ok och mysigt. Jag kysser och smeker hennes bröst och hon verkar gilla det. Jag rör mig ner till hennes fitta och börjar slicka. Hon har en fin välrakad fitta med fantastiska inre blygdläppar. De är väldigt härliga att suga på.
Efter ett tag byter vi och hon ger ett BJ (med kondom). Det var skönt men kanske inget särskilt. Jag njuter av situationen och smeker hennes lena kropp. Går äver i en härlig 69:a som är en favorit.
Snart är det dags att avancera och jag ber om en doggy. Hennes stjärt är väldigt vacker och så mjuk och inbjudande.
Tränger in i hennes fitta och så kör vi loss. Hon stöter emot och visar med ljud och kroppsspråk att hon gillar det. Vi tittar på varandra genom spegeln och ganska snart kommer jag i resans första orgasm.
Vi samlar oss och pratar en kort stund (minns inte om vad) innan vi går till skåpet och löser betalningen.
Betyg:
Ansikte: 8
Kropp: 8
Service: 8, lite GFE-aktigt sånär som på tantkyss
Totalt: 8, en riktigt fin trevlig tjej som jag gärna skulle ta ett ytterligare rum med.
-----
Duschar och går till restaurangen som nu bjuder på bl.a. skaldjurspasta. Smakar bra och fyller på energiförrådet.
Efter lunchen, en liten uppfräschning och relax i vilsängarna (hade med en bok vilket var helt genialt. Dels kan man fördriva tid mellan sessionerna, men man kan även använda det som en ursäkt om man inte är sugen och dessutom kan man använda den som samtalsämne

).
Vid 17.30-tiden känner jag mig lite sugen igen. Det är fortfarande inte sådär jättemycket tjejer, men jag hade tidigare blivit approachad av en lite kurvigare brunett. Jag hade tänkt lite på henne och kände att det skulle vara en fin kontrast till Raluca.
-----
Rum 2, Katie, 32, Fd. Jugoslavien
Klockan är ca 17.30.
Jag går fram till Katie, som redan presenterat sig innan och vi går till en soffa. Jag frågar snart om Suck & Fuck + cunnilingus men det visar sig att Katie inte erbjuder "GFE-stuff". Jag blir lite besviken, men hon tycker ändå vi ska köra ett BJ. Jag håller med och vi kommer överens om 50€ och vi går iväg till rummet.
Katie är 32 år, från Fd Jugoslavian (jag fick aldrig reda på varifrån). Kurvig, ca 170 cm brunett med ett par tatueringar, varav en stor uggla/döskalle mellan skuldrorna. Jag tycker jag skulle kunna se lite latinska drag hos henne, men kan luras av hennes solbränna och mörka hår.
Här är det ingen plats för kyssar och kel, hon börjar direkt med ett BJ (med kondom) som är varierat, lagom djupt och bra. Jag kan ofta ha lite svårt att komma under BJ men genom ögonkontakt och skills så kommer jag ganska fort i resans andra orgasm.
Hon är väldigt pratsam och nämner släktingar som bor i Sverige. Hon nämner även att hennes specialitet är lite mer åt dominanshållet. Med edging och orgasm denial och sånt. Låter spännande! Jag nämnde att jag funderat på att besöka Palace eller Sharks dagen efter. Hon säger då att hon innan COVID jobbat 6 år på Palace och rekommenderar inte stället nu. Kan vara en salespitch men jag tar till mig det och vad de kloka herrarna på Flashback redan sagt och bestämmer mig för att ta även dag 2 på Mainhattan (mer om det i Del 3).
Vi plockar ihop och rör oss mot värdeskåpen. 50€ byter ägare.
Betyg:
Ansikte: 7
Kropp: 7, kurvig men på ett fint sätt
Service: 7, bra BJ men gav inte riktigt "det där extra"
Totalt: 6, inte riktigt "min grej" då det blir lite opersonligt för mig med bara ett BJ.
-----
Duschar, fyller på med lite energi i restaurangen. Går till relaxen. Det pågår nu Sauna Infusions varje hel timme så det är rätt crowded i relaxen. Vid ett tillfälle går en lång, extremt smal brunett förbi och jag tänker

Dock är jag inte riktigt redo för runda 3.
Ca kl 20.00 känner jag mig tillräckligt återhämtad och relaxad för att jag ska vilja söka upp den smala brunetten. Kan dock inte hitta henne utan går istället fram till Raluca. Eftersom jag inte vill göra av med (förmodligen) kvällens sista pop - frågar jag om hon skulle vara intresserad av att jag slickar henne för 50€. Hon fnissar lite, verkar lite förvånad men säger ja och vi går till ett rum.
-----
Rum 3, Raluca (igen), 28, Rumänien
Klockan är ca 20.00.
Vi börjar som vid första sessionen men jag får njuta till fullo av hennes vackra fitta samtidigt som hon signalerar att hon trivs. Orgasmen sitter långt inne men till slut vibrerar hon och kommer i en söt lite orgasm (tror jag). Jag hade väldigt trevligt, vilket jag tror hon hade också. Vi går ner och gör upp betalningen (50€). Hon ska snart lämna klubben då hon inte brukar jobba kvällskiftet. Jag tackar för nöjet och vi nämner att kanske ses igen dagen efter.
Betyg:
Se ovan. Gällande service så var jag toppennöjd av att få slicka denna härliga fitta till orgasm.
Totalt: 9
-----
Snabb uppfräschning och sedan började letandet efter den smala brunetten. Sätter mig i loungen med ett glas vatten och försöker spana på vem det kan vara. Det underlättar ju inte att de flesta tjejer sitter i sofforna, varav många är smala med långt mörkt hår...
Efter en stund är det en av tjejerna som jag kikar på som kikar tillbaka och medelst gester undrar om hon ska komma bort till mig. Jag vinkar jakande. Yes! Det är hon jag såg tidigare!
-----
Rum 4, Bea, 26, Rumänien
Klockan är ca 21.00.
Vi presenterar oss och jag får veta att hon heter Bea och kommer från Rumänien. Jag minns plötsligt att jag läst om en "Bea" på ISG - måste vara hon. Hon är verkligen min typ. Lång skinny, fin tight stjärt och ett par modifierade lagom stora bröst (ca C). Vi kommer snabbt överens om 100€ för 30 min S&F och cunnilingus.
Jag hade varit lite orolig att en sådan pangtjej skulle vara kall och bitchig, men väl på rummet är hon mjuk, varm och en riktigt trevlig tjej. Hon nämner att hon är ledsen över att vara för smal, men jag försöker försäkra henne om att hon är perfekt. Nåja, grass is greener et.c.
Vi kysser, smeker, slickar och suger allt med fin inlevelse. Efter 69:an avslutar vi i en doggy där jag snart kommer i resans tredje orgasm.
Vi plockar ihop, snackar lite om något som jag inte minns och går sedan ner och ordnar betalningen. 100€ +10 i dricks för att hon är så jäkla sexig.
Betyg:
Ansikte: 8
Kropp: 10
Service: 10, allt genomfört med härlig inlevelse
Totalt: 9, skulle gärna ta ett rum till med henne
-----
Tar en dusch och bestämmer mig för att åka tillbaka till hotellet och ladda för nästa dag. Hade varit uppe tidigt för att ta flyget, så kände att det var dags att varva ned.
Total kostnad Dag 1:
55 (entre) + 100 + 50 + 50 + 110 = 365€
Var extremt nöjd med första dagen på Mainhattan. Mina planer att åka till Palace dagen efter hade totalt ändrats. Jag kände att det fanns mycket kvar att göra på Mainhattan