2022-05-06, 08:23
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Yes! Har gjort två dagar Ons-Tor på Mainhattan. Så jäkla härligt ställe (imo). Hade ju funderar på att åka till Palace eller Sharks någon av dagarna, men det blev inte av. Hade helt enkelt så trevligt på Mainhattan. Hade egentligen tänkt åka dit idag igen innan flyget hem, men är helt enkelt för slutkörd (totalt 9 rum)

Ska försöka få ihop en recension nästa vecka när jag hunnit smälta lite.

Du gjorde helt rätt
Du hade inte blivit lyckligare på tex Shark, stort som fan, två våningar, visst, det är ju samma upplägg, men i mitt tycke slår inget Mainhattan.
Man blir ju lite avis den saken är klar.

Shark har ju en fantastisk trädgård med små hus att gå in i med någon tjej, en fin pool osv, maten är superb, men jag tycker att det är för många tjejer och lite svårt att överskåda, Fast på övervåningen att gå upp med en 10poängare och bada bubbel är ju inte dumt förstås
Citera
2022-05-06, 15:10
Medlem
Vilken är bäste klubben i Franfurtområdet numera?
Ska dit i början av juni, tyvärr bara en natt så vill gärna välja rätt.
Läste att vissa tjejer höjt priset till 100/30 min men kanske främst på Sharks och inte Mainhatten?
Citera
2022-05-06, 16:36
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NTec8
Vilken är bäste klubben i Franfurtområdet numera?
Ska dit i början av juni, tyvärr bara en natt så vill gärna välja rätt.
Läste att vissa tjejer höjt priset till 100/30 min men kanske främst på Sharks och inte Mainhatten?
Spelar roll? Vill du ha en kanonstund så betala vad de vill ha
Snåla jävlar ska stanna hemma och ruska tupp
Citera
2022-05-07, 16:37
Medlem
inmurads avatar
2 dagar och 2 timmar på FKK-Mainhattan

Då har jag äntligen fått uppleva den fantastiska världen som är FKK. Jag har funderat på och fantiserat om att åka, i alla fall i 10 års tid, och nu äntligen hade jag möjlighet.

Då Frankfurt-området kan skryta med minst tre välrenommerade klubbar, så styrde jag min kosa hit. Efter Arnold15's lovordande av Mainhattan (tack för dina resencioner, har varit guld värda i planerandet ) hade jag bestämt att börja just där, men testa i alla fall någon av de andra klubbarna (Sharks eller Palace). I slutändan blev det att jag spenderade hela vistelsen på Mainhattan

Jag tänkte dela upp denna recension i tre delar för att avhandla:
1. Klubben i sig
2. Dag 1 (4 rum)
3. Dag 2 och 3 (5+1 rum)

1. Klubben
Inträdet är nu 50 € +5 för badrock innan klockan 15. Normalpriset fortfarande 65 +5.
I detta ingår:
- mat och alkoholfri dryck både i restaurangen och i baren
- access till alla faciliteter
- obegränsat (vad jag förstod) antal byte av handdukar. Det blir en hel del duschande.

Det som inte ingår är alkohol, ersättningen till tjejerna, alkoholhaltiga drycker, massage (utan HE) samt solariet.

Läget är bra. Ca 25 minuter från Hauptbahnhof med spårvagn 11. Ladda ner appen RMV där du köper biljetter. Från klubben till flygplatsen tog det ca 30 minuter med taxi, men då var 15 minuter i bilkö för att komma ut på motorvägen. Taxin kostade 52€ mitt på dagen. Receptionisten var vänlig och beställde den åt mig.

Mainhattan har en ganska rudimentär hemsida, men bilderna ger en ganska bra bild av hur klubben ser ut.

Jag blev vänligt bemött av en söt yngre receptionist som förklarade upplägget och var de olika delarna av klubben fanns.

Layouten av klubben är lite förvirrande först, men snart finner man sig tillrätta.

Precis vid receptionen finns ett av omklädningsrummen med duschar och toalett.
Åt ena hållet, genom en korridor, kommer man till ett annat omklädningsrum samt restaurang, porrbio samt några sexrum.

Fortsätter man rakt in från receptionen, kommer man till den centrala delen av klubben som består av baren som sitter ihop med loungen.
Där finns många sittplatser i form av barstolar och soffor. Det är här som tjejerna uppehåller sig.
Jag trodde att klubben skulle vara rökfri, men i baren/loungen röktes det ganska friskt. Trots att jag är ickerökare tyckte jag dock aldrig att det var några problem. Det spelas lite lagom lökig men helt ok pop/dance musik. Internationellt välkända hits, ingen obskyr tysk techno.
I relaxavdelningen, som avskiljs från loungen med en glasvägg och glasdörrar, verkar det dock vara rökfritt. Här finns, förutom bastu, bubbelpool och duschar även vilsängar och ett par fåtöljer. Fins ett par sexrum i bortre delen av relaxen också.
Tjejerna får tydligen inte ta kontakt i det här utrymmet, men ibland paraderar de förbi för att visa upp sig. (Detta tycker jag är bra och något de borde göra mer även i andra delar av klubben, tyvärr verkar de flesta vara antingen ganska stillasittande - eller väldigt uppsökande.)
Från relaxen når man även trädgården med vilsängar och loungemöbler. Riktigt trevligt under första dagen då det var ca 20 grader.

Ett annat ställe man kan få se damerna "on the go" är i omklädningsrummet. Omklädningsrummet är också en "genomfart" mellan den centrala delen och restaurang/porrbio/tjejernas omklädningsrum. Riktigt nice att se dem gå förbi. En del kanske inte gillar att man inte har någon privacy i omklädningsrummet, men helt ärligt är ju en FKK en klubb där det inte riktigt tjänar något till att vara "privat" av sig. Officiellt är det ju en nudistklubb.

De manliga besökarna bestod till största delen av ensamma män i 30-50 års ålderna. Många turkar, någon indier/pakistanier, tyskar såklart men även en del asiater. Dock var det nog inte den typ av asiater som jag förstått präglat Frankfurtklubbarna fram till covid. Oavsett var alla besökare trevliga och uppförde sig väl. Tycker detta var en stor behållning med klubben. Hur ofta umgås man i Sverige med detta tvärsnitt av befolkningen? Man kan lätt börja prata för man delar ju i alla fall ett intresse med varandra. Kanske skulle man lansera FKK-konceptet här hemma som både ettbingegrations- och arbetsmarkandspolitiskt projekt

Lite kommentarer om de olika avdelningarna.
Omklädningsrum
Ganska små skåp, men annars helt fit for purpose. Nära till duschar med fri dushctvål.

Baren
Ok bar. Förvånansvärt smalt ölutbud, men en del cocktails och vin/skumpa. Såklart även läsk och kaffe/te. Härifrån har man en ganska bra överblock av tjejerna, men man får räkna med att bli approachad.

Loungen
Lite trist men funktionell. Stora soffor där man kan sitta och digga musiken. Även här finns bra spanplatser och även här får du räkna med att bli approachad.

Relaxen
Nice chillområde. Jag testade bara en av bastuarna, men blir så jäkla seg av att basta så jag chillade mest i vilsängarna (hårda och obekväma) eller fåtöljerna.

Restaurang
Helt ok mat. God kall plockmat t.ex. sallad, grillad paprika, kallskuret samt olika varma alternativ till lunch och middag. Ingen gourmetmat, men gott. Hit kommer även tjejerna och äter, vilket är nice att se dem i lite mer "informell" setting.

Trädgård
Trevlig liten trädgård. De höll på att bygga om vid poolen, så det var en del avspärrat. Blir säkert nice när det blir klart. Det var inte särskilt mycket folk i trädgården, såg aldrig någon av tjejerna där.

Sexrummen
Rummen finns på lite olika platser i byggnaden. Det verkar som att en del tjejer har sina favoritrum. Flest rum finns att nå via en trappa från loungen. Fördelen där är att man kan gå efter tjejen och få en fin vy av hennes bakre tillgångar De flesta rum var ganska små och enkla men funktionella. Tror alla rum hade en spegel för att boosta det visuella. Ska finnas VIP-rum, men jag undersökte aldrig detta närmare.

Line-Up
Basic Suck & Fuck med kondom kostar 50€ för 30 min. Tillägg såsom fittslick och/eller kyssar blev 50€ till, så totalt 100€ för 30 min.

Alla tjejer erbjuder dock inte kyssar och fittslick alls, så var noga med att diskutera förutsättningarna innan ni går till rummet.

Jag kom ganska tidigt till klubben om dagarna. Då fanns en handfull tjejer på plats. Antalet ökade successivt under eftermiddagen och kvällen. Det finns ett "dag-skift" och ett "kväll-skift" och några som verkar vara där hela tiden. Från ca 20.00 och framåt fanns det i alla fall ca 20-25 tjejer på plats. Många rumänskor, men en del andra nationaliteter stötte jag på (Moldavien, Ryssland, Fd Jugoslavien, Slovakien, Marocko). Utseendemessigt fanns det något för nästan alla; blondiner, brunetter, skinny, normala och kurviga. Tycker det fanns något för de flesta typer. Skulle lätt kunnat gå till rummen med 90% av tjejerna.
Det jag saknade i tjejväg var egentligen svarta/ebony, asiatiskor och någon riktig redhead.

Övrigt
Onsdag är "Lingerie day" då all damerna har underkläder på sig. Tycker själv detta är riktigt trevligt, men andra kanske föredrar att se alla tillgångar direkt. Även på Onsdagar är det "Sauna Infusion" kväll. Det kommer en snubbe och häller vatten med olika doftämnen på bastustenarna en gång i timmen. Detta verkar uppskattas av de lokala äldre herrarna. Det blev rätt fullt i bastun kan jag säga Dock tyckte tjejerna att det var trist för dessa herrar var inte så intresserade av deras tjänster, vilket jag istället gärna kompenserade för...

Torsdagen var det en fotbollsmatch där Frankfurt spelade mot något Engelskt lag. Satt många och kollade tv och tjejerna blev lite frustrerade. Dock i halvtid blev det full fart till rummen

Hoppas jag fått med det mesta om klubben som sådan. Ska börja knåpa på del 2 och 3 med sammanställning av rummen.
Citera
2022-05-08, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
Om du väljer att inte vara på Mainhattan båda dagarna så bör du välja Sharks före Palace. Palace är riktigt dött just nu. Priserna på Sharks har ökat men har du budget för det och vill ha miljöombyte så är det att föredra. Vill du hålla nere kostnaden så ta privatägda Flixtrain från Frankfurts central till Darmstadt Nord, där ifrån tar det 10 min att gå. Är det resdag med flyg så tar du sedan en taxi för 50e till flygplatsen, de står alltid redo längst ut på parkeringen.

Hej jag och en vän kommer att vara i frankfurt i 4 dagar. Jag planerar att besöka Mainhattan först men jag tänkte på besöka även sharks. Hur förhåller sig priserna i Sharks gentemot Mainhattan som kostar fortfarande 50 euro för 30 min. Du sa att priserna har stigit. Menar du inträdespriset eller standard sessioner med tjejerna i rummet?
Citera
2022-05-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrenalin98
Hej jag och en vän kommer att vara i frankfurt i 4 dagar. Jag planerar att besöka Mainhattan först men jag tänkte på besöka även sharks. Hur förhåller sig priserna i Sharks gentemot Mainhattan som kostar fortfarande 50 euro för 30 min. Du sa att priserna har stigit. Menar du inträdespriset eller standard sessioner med tjejerna i rummet?

På Sharks så accepterar färre tjejer 50/30 och det vittnas om att engagemanget vid 50/30 är relativt lågt. Det har jag inte märkt av på Mainhattan. Men är pengar inte ett problem så är Sharks värt att besöka, speciellt om ni får en varm solig dag. Utomhus delen är trevlig att hänga i. Så är även Mainhattans men klart mindre och just nu pågår renovering.
Citera
2022-05-10, 17:26
Medlem
inmurads avatar
Del 2 av 3

Dag 1 på Mainhattan
Anlände till klubben vid 14-tiden, efter att snabbt ha lämnat väskorna på hotellet. Solen sken och förväntan var hög. Vis av råd från mer erfarna FKK-besökare hade jag planerat att chilla och ta det lugnt till en början.

Bistron var stängd och skulle öppna först vid 15.00 för "lunch", så jag drar mig till relaxen som nås genom att passera bar/lounge området. Det ger mig möjlighet att spana på line-upen. Det var kanske 4-5 tjejer i baren, varav de flesta hängde vid spelmaskinerna. Mitt öga landade snabbt på en hyfsat lång smal blondin, som senare skulle visa sig heta Raluca. Men för tillfället skyndar jag vidare.

Sätter mig i 70-grader bastun en stund. Ett par av tjejerna går förbi och visar upp sina behag, vilket får mig att tänka "Här kan jag inte sitta längre..."

Duschar av mig och går tillbaka till baren och börjar prata med Raluca.

OBS! Gällande betygen som jag kommer sätta nedan skall följande tas i beaktan:
1) Detta är min första tur till FKK. Jag har träffat en del tjejer i Köpenhamn tidigare, men min erfarenhet av FKK upplägget är obefintlig.
2) Jag föredrar smala kvinnor med fin liten stjärt. Kurviga kan också funka beroende på var kilona sitter, men jag dras inte direkt till knubbiga tjejer.
3) Jag har inget emot tatueringar. Kan faktiskt tycka de är ett plus.
4) Bröststorlek är för mig egalt, liksom huruvida det är implantat eller ej

-----
Rum 1: Raluca, 28, Rumänien
Klockan är ca 14.45.
Jag hälsar vackert och frågar om hon vill prata lite i en soffa. Föga förvånande så tackar hon ja, och vi presenterar oss för varandra.
Efter lite chit-chat frågar jag vad hon vill ha för 30 min med Suck & Fuck, samt kyssar och cunnilingus. Svaret blir 100€ och vi beger oss till rummet.
Raluca är 28 år, skulle gissa ca 170 cm. Hjärtformat ansikte med mörka ögonbryn. Kanske lite mycket smink, men inget som stör. Smal med små naturliga bröst. Hon känns väldigt ungdomlig med ett sött, lite försiktigt sätt. Tycker vi får bra kemi.
Vi börjar kyssas och smeka varandra. Kyssarna är tantkyssar, inget DFK, men det är helt ok och mysigt. Jag kysser och smeker hennes bröst och hon verkar gilla det. Jag rör mig ner till hennes fitta och börjar slicka. Hon har en fin välrakad fitta med fantastiska inre blygdläppar. De är väldigt härliga att suga på.
Efter ett tag byter vi och hon ger ett BJ (med kondom). Det var skönt men kanske inget särskilt. Jag njuter av situationen och smeker hennes lena kropp. Går äver i en härlig 69:a som är en favorit.
Snart är det dags att avancera och jag ber om en doggy. Hennes stjärt är väldigt vacker och så mjuk och inbjudande.
Tränger in i hennes fitta och så kör vi loss. Hon stöter emot och visar med ljud och kroppsspråk att hon gillar det. Vi tittar på varandra genom spegeln och ganska snart kommer jag i resans första orgasm.
Vi samlar oss och pratar en kort stund (minns inte om vad) innan vi går till skåpet och löser betalningen.

Betyg:
Ansikte: 8
Kropp: 8
Service: 8, lite GFE-aktigt sånär som på tantkyss
Totalt: 8, en riktigt fin trevlig tjej som jag gärna skulle ta ett ytterligare rum med.
-----

Duschar och går till restaurangen som nu bjuder på bl.a. skaldjurspasta. Smakar bra och fyller på energiförrådet.

Efter lunchen, en liten uppfräschning och relax i vilsängarna (hade med en bok vilket var helt genialt. Dels kan man fördriva tid mellan sessionerna, men man kan även använda det som en ursäkt om man inte är sugen och dessutom kan man använda den som samtalsämne ).

Vid 17.30-tiden känner jag mig lite sugen igen. Det är fortfarande inte sådär jättemycket tjejer, men jag hade tidigare blivit approachad av en lite kurvigare brunett. Jag hade tänkt lite på henne och kände att det skulle vara en fin kontrast till Raluca.

-----
Rum 2, Katie, 32, Fd. Jugoslavien
Klockan är ca 17.30.
Jag går fram till Katie, som redan presenterat sig innan och vi går till en soffa. Jag frågar snart om Suck & Fuck + cunnilingus men det visar sig att Katie inte erbjuder "GFE-stuff". Jag blir lite besviken, men hon tycker ändå vi ska köra ett BJ. Jag håller med och vi kommer överens om 50€ och vi går iväg till rummet.
Katie är 32 år, från Fd Jugoslavian (jag fick aldrig reda på varifrån). Kurvig, ca 170 cm brunett med ett par tatueringar, varav en stor uggla/döskalle mellan skuldrorna. Jag tycker jag skulle kunna se lite latinska drag hos henne, men kan luras av hennes solbränna och mörka hår.
Här är det ingen plats för kyssar och kel, hon börjar direkt med ett BJ (med kondom) som är varierat, lagom djupt och bra. Jag kan ofta ha lite svårt att komma under BJ men genom ögonkontakt och skills så kommer jag ganska fort i resans andra orgasm.
Hon är väldigt pratsam och nämner släktingar som bor i Sverige. Hon nämner även att hennes specialitet är lite mer åt dominanshållet. Med edging och orgasm denial och sånt. Låter spännande! Jag nämnde att jag funderat på att besöka Palace eller Sharks dagen efter. Hon säger då att hon innan COVID jobbat 6 år på Palace och rekommenderar inte stället nu. Kan vara en salespitch men jag tar till mig det och vad de kloka herrarna på Flashback redan sagt och bestämmer mig för att ta även dag 2 på Mainhattan (mer om det i Del 3).
Vi plockar ihop och rör oss mot värdeskåpen. 50€ byter ägare.

Betyg:
Ansikte: 7
Kropp: 7, kurvig men på ett fint sätt
Service: 7, bra BJ men gav inte riktigt "det där extra"
Totalt: 6, inte riktigt "min grej" då det blir lite opersonligt för mig med bara ett BJ.
-----

Duschar, fyller på med lite energi i restaurangen. Går till relaxen. Det pågår nu Sauna Infusions varje hel timme så det är rätt crowded i relaxen. Vid ett tillfälle går en lång, extremt smal brunett förbi och jag tänker Dock är jag inte riktigt redo för runda 3.

Ca kl 20.00 känner jag mig tillräckligt återhämtad och relaxad för att jag ska vilja söka upp den smala brunetten. Kan dock inte hitta henne utan går istället fram till Raluca. Eftersom jag inte vill göra av med (förmodligen) kvällens sista pop - frågar jag om hon skulle vara intresserad av att jag slickar henne för 50€. Hon fnissar lite, verkar lite förvånad men säger ja och vi går till ett rum.

-----
Rum 3, Raluca (igen), 28, Rumänien
Klockan är ca 20.00.
Vi börjar som vid första sessionen men jag får njuta till fullo av hennes vackra fitta samtidigt som hon signalerar att hon trivs. Orgasmen sitter långt inne men till slut vibrerar hon och kommer i en söt lite orgasm (tror jag). Jag hade väldigt trevligt, vilket jag tror hon hade också. Vi går ner och gör upp betalningen (50€). Hon ska snart lämna klubben då hon inte brukar jobba kvällskiftet. Jag tackar för nöjet och vi nämner att kanske ses igen dagen efter.

Betyg:
Se ovan. Gällande service så var jag toppennöjd av att få slicka denna härliga fitta till orgasm.
Totalt: 9
-----

Snabb uppfräschning och sedan började letandet efter den smala brunetten. Sätter mig i loungen med ett glas vatten och försöker spana på vem det kan vara. Det underlättar ju inte att de flesta tjejer sitter i sofforna, varav många är smala med långt mörkt hår...

Efter en stund är det en av tjejerna som jag kikar på som kikar tillbaka och medelst gester undrar om hon ska komma bort till mig. Jag vinkar jakande. Yes! Det är hon jag såg tidigare!

-----
Rum 4, Bea, 26, Rumänien
Klockan är ca 21.00.
Vi presenterar oss och jag får veta att hon heter Bea och kommer från Rumänien. Jag minns plötsligt att jag läst om en "Bea" på ISG - måste vara hon. Hon är verkligen min typ. Lång skinny, fin tight stjärt och ett par modifierade lagom stora bröst (ca C). Vi kommer snabbt överens om 100€ för 30 min S&F och cunnilingus.
Jag hade varit lite orolig att en sådan pangtjej skulle vara kall och bitchig, men väl på rummet är hon mjuk, varm och en riktigt trevlig tjej. Hon nämner att hon är ledsen över att vara för smal, men jag försöker försäkra henne om att hon är perfekt. Nåja, grass is greener et.c.
Vi kysser, smeker, slickar och suger allt med fin inlevelse. Efter 69:an avslutar vi i en doggy där jag snart kommer i resans tredje orgasm.
Vi plockar ihop, snackar lite om något som jag inte minns och går sedan ner och ordnar betalningen. 100€ +10 i dricks för att hon är så jäkla sexig.

Betyg:
Kropp: 10
Service: 10, allt genomfört med härlig inlevelse
Totalt: 9, skulle gärna ta ett rum till med henne
-----

Tar en dusch och bestämmer mig för att åka tillbaka till hotellet och ladda för nästa dag. Hade varit uppe tidigt för att ta flyget, så kände att det var dags att varva ned.

Total kostnad Dag 1:
55 (entre) + 100 + 50 + 50 + 110 = 365€

Var extremt nöjd med första dagen på Mainhattan. Mina planer att åka till Palace dagen efter hade totalt ändrats. Jag kände att det fanns mycket kvar att göra på Mainhattan
Senast redigerad av inmurad 2022-05-10 kl. 17:52. Anledning: Tillägg av total kostnad
Citera
2022-05-11, 13:15
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Del 2 av 3

Dag 1 på Mainhattan

Jag antar att det inte blir några fler Köpenhamnsresor i fortsättningen.
Siktet är inställt på en annan stad?

Raluca har varit med flera gånger. Mycket bra.
Annars föredrar jag halvkurviga, vilket troligen är orsaken till att jag varken vet vem Katie eller Bea är.
Men jag skulle nog känna igen deras ansikten.
Citera
2022-05-11, 13:25
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Jag antar att det inte blir några fler Köpenhamnsresor i fortsättningen.
Siktet är inställt på en annan stad?

Raluca har varit med flera gånger. Mycket bra.
Annars föredrar jag halvkurviga, vilket troligen är orsaken till att jag varken vet vem Katie eller Bea är.
Men jag skulle nog känna igen deras ansikten.

Haha! Spot on! Ställde precis in en planerad Cph-resa för att göra ett återbesök i härliga Frankfurt istället.
Det finns helt klart trevliga damer i Cph, men hela FKK-konceptet är ju så fantastiskt optimalt.

Redogörelse för dag 2 och 3 kommer senare i veckan.
Citera
2022-05-12, 18:06
Medlem
inmurads avatar
Del 3 av 3

Dag 2 på Mainhattan

Efter en god natts sömn anlände jag till klubben strax efter 12.00. Inträde 50 + 5€ betalades och efter en snabb dusch och ombyte till badrocken styrde jag kosan till relaxen.

På min väg dit såg jag Raluca från dagen innan sitta i baren och prata med en snygg lång mörkhårig tjej. Jag gick fram och tackade Raluca för gårdagen. Frågade om hon hade haft det bra, vilket hon trots slow business dagen innan hade haft. Jag presenterade mig också för den mörka skönheten som visade sig heta Selena. Jag ville landa lite först och fortsatte till relaxen med ett kort "på återseende".

I relaxen gick det sådär att koncentrera sig på boken. Tankarna vandrade hela tiden till tjejerna och hur jag bäst skulle gå tillväga. Jag ville gärna träffa Raluca en gång till, men samtidigt ville jag också träffa någon annan. Den bästa lösningen blev att inrikta sig på en duo.

-----
Rum 5, Raluca och Selena, Rumänien och Moldavien
Klockan är ca 12.30
När jag slutligen bestämt mig för att ta dagens första rum, gick jag fram till Raluca i baren. Selena var inte på plats men det visade sig att hon bara hade flyttat till en soffa. Damerna ville gärna följa med till rummet för en 30 minuters Suck & Fuck med cunnilingus. Arvodet bestämdes till 100 € var till damerna.
Selena var ganska lång, kanske 1.70 med långt lockigt kolsvart hår. Hon hade ett vackert ansikte, stora naturliga(?) bröst och en sexig bakdel. Ett par tatueringar prydde hennes solbrända kropp. Vi pratade inte så mycket utan väl på rummet lät vi bara kroppsspråket härska. Jag på rygg, omväxlande bj, sex och cunnilingus med/av de båda damerna. Det var fantastiskt härligt och båda erbjöd en riktigt fin service. Avslutningen blev en doggy med Selena med Raluca stående framför mig så jag kunde kyssa hennes bröst samtidigt som jag kom i resans fjärde orgasm.

Jag var mycket nöjd och tackade så ödmjukt för den fina stunden. Vi drog oss snart ned till skåpet och löste betalningen. Två verkliga toppentjejer. Skulle gärna träffat Selena 1 on 1 men priorities priorities...

Betyg Selena
Kropp: 9, lagom kurvig med stora mjuka bröst
Service: 8, mycket trevligt - kanske lite för "professionell", men kan varit pga det faktum att det var två damer och uppmärksamheten blev uppdelad mellan dem
Totalt: 8
Totalupplevelse för rummet: 9, jag har haft en duo tidigare men denna var bättre
-----

Efter duschen går jag till restaurangen för att ta lite lunch. När jag är där är det också tre tjejer där. Först en tjej med lite alldagligt utseende utan särskilt mycket smink. Tänker att hon inte riktigt är min typ. Sen kommer två tjejer till, en brunett och en blondin. Blondinen har ett jättesött ansikte, nästan som en liten busig fairy. Tänker att det kanske får bli lite närkontakt med henne senare...

Efter lunch dags för relax. Försjunken i boken märker jag att den alldagliga tjejen från lunchen går förbi. Hon har faktiskt en väldigt sexig kropp och utstrålning märker jag när hon (efter att jag sökt ögonkontakt) kommer fram och frågar vad jag läser. Hon presenterar sig som Suzanna och vi snackar lite ett tag. Dock säger jag att jag tänkte chilla lite till. Inga problem och hon går vidare in till baren.

Konversationen med Suzanna har dock triggat syndiga tankar, så jag beger mig snart för att leta rätt på henne. Inte förrän vid 15-tiden ser jag henne och frågar om hon vill prata lite i en soffa. Ja det vill hon.

Rum 6, Suzanna, ~28 (frågade aldrig), Slovakien
Hon lägger sina ben över mina och vi börjar småprata försiktigt. Snart går konversationen över till vad vi kan tänkas vilja göra med varandra. Jag frågar henne vad hon skulle vilja göra, hon kontrar med att säga att det enda ho inte gör är kyssar och analt. Hon tillägger också att hennes specialitet är en B2B med S&F mm för 100€. Jag tycker det låter som en utmärkt ide och överlåter mig i hennes kapabla händer. Cunnilingus skulle kosta ytterligare 50€ så jag hoppar det denna gång.
Suzanna är nog strax under 1.70 (svårt att säga med 19-cm klackarna). Hon har mellanblont hår och ett ganska fyrkantigt ansikte. Hon ser som jag redan nämnt ganska alldaglig ut i jämförelse med en del andra tjejer, men hon har en viss utstrålning av som tänder mig.
Väl i rummet på övre plan (grått rum med speglar i sänghöjd runt alla väggar - nice rum!) lägger jag mig på rygg och Suzanna hoppar upp på min mage och häller olja över kuken. B2B visar sig innehålla pussy slides (med kondom) i både cowgirl och reverse cowgirl. Riktigt härlig när hon vänder sig om och jag får full insyn till hennes härliga röv och fitta. Ångrar lite att jag inte tog cunnilingus, men men..
Vi går över i BJ som är djupt, varierat och fantastiskt skönt. Sen sex i cowgirl som jag ofta har svårt att komma i (kan vara något med att inte ha kontrollen...), så jag föreslår att vi byter till doggy där jag får stå på en stund för att komma. Tror jag inte är van vid så mycket sex och pops på så kort tid
Efter att ha kommit i resans femte orgasm är vi båda genomsvettiga och vi snackar lite om nordisk och slavisk mytologi innan vi går ner till skåpet. Jag är helnöjd med den härliga sessionen så jag dricksar 10€ utöver de fastslagna 100€för rummet. Kram adjö och kanske på återseende.

Betyg:
Ansikte: 6
Kropp: 7
Service: 10
Overall: 9
-----

Dusch, relax och chill - you know the drill.

Runt 17-18 snåret känner jag mig pigg igen och vid baren sitter den blonda tjejen från lunchen. Jag går fram och presenterar mig, hon skiner upp och presenterar sig som Tiffany från Ryssland. Nu när jag vet det kan jag verkligen se de slaviska dragen i hennes ungdomligt busiga ansikte. Hon sa att hon hade sett mig också på lunchen och hade hoppats få tag i mig, men jag satt ju i relaxen hela tiden...

-----
Rum 7, Tiffany, ~28 (frågade inte), Ryssland
Klockan är ca 17.30.
Vi bestämmer oss för 30 min S&F med oralt till henne. Hon leder mig uppför trappan till samma rum som jag nyligen träffat Suzanna i. Tiffany är pratsam och väldigt söt och flickig i sättet. Hon har långt blont hår, är kanske 1.60 och har en fin tight kropp. Naturliga bröst, som är extremt mjuka. Vet inte ifall det kanske blir så på tjejer som fött barn? Har aldrig legat med en mamma tidigare... Hur som helst är de väldigt beröringsvänliga.
Väl på sängen kastar hon sig över mig och ger mig de djupast tungkyssarna på länge. Extremt girig och vi ligger så i flera minuter. Lilleman rycker så fint. Till slut rullar vi över med henne på rygg och jag börjar kyssa hennes vackra kropp medan hon gnyr sött. Jag går ner på henne och får inga signaler om att det är dags att sluta så jag fortsätter tills hon spänner kroppen och kommer i en härlig orgasm. Nöjd över detta lägger jag mig bredvid henne och hon undrar skämtsamt ifall jag kan klara av att komma på de 7 minuter som återstår. Jag känner mig inte helt säker på det men ger henne en utmaning. Hon säger att hon har ett very special blowjob.
Let's go säger jag. Jag kan säga att hon verkligen inte överdrev. Var otroligt härligt där hela dicken fick total uppmärksamhet av både mun och händer. Efter lite kämpande kommer jag i resans sjätte orgasm. Så totalt avslappnad. Dock lite besviken att det aldrig blev tillfälle att ta henne bakifrån... Men vi talar om att kanske ses dagen efter och fortsätta. Betalning vid skåpen, 100+10€ för en fantastisk GFE-aktig session.

Betyg:
Ansikte: 9
Kropp: 9
Service: 9
-----
Fortsättning i nästa inlägg.
Citera
2022-05-12, 18:08
Medlem
inmurads avatar
Fortsättning från föregående inlägg.

Dusch, middag och relax. Sedan tar jag en öl i baren och sätter mig i en av loungesofforna för att spana in tjejerna. Under dagen och dagen innan har jag sett en liten tjej med små A-kupor, svarta tjocka stockings och en stram fläta i det svarta håret. Hon har ett väldigt ungdomligt utsenede som gör mig intresserad. Hon sitter med ett gäng andra tjejer mitt i loungen men försvinner efter en stund. Jag går iväg och hittar henne i omklädningsrummet där jag tar kontakt och frågar om hon har tid. Ja det har hon

-----
Rum 8, Kylie, 35(!), Rumänien
Klockan är ca 20.30.
Kylie är kanske inte den mest pratsamma tjejen och jag känner mig också lite nervös (varför vet jag inte) men vi kommer snart överens om 30 min S&F + oralt till henne för 100€. På väg till rummet frågar jag henne hur gammal hon är, och till min förvåning säger hon 35! Jag var helt säker på att hon skulle vara en av de yngre i lokalen, kanske 22-23... Men men.
Hon är hårt sminkad med kolsvarta ditmålade ögonbryn, men annars är hon söt och fin men det är hennes tighta kropp som tänder mig mest.
I rummet blir det cunnilingus --> blow --> 69 --> Doggie. Hon är helt med på noterna men kanske inte så initiativtagande. I doggie känner jag något som jag inte tidigare gjort, att tjejen är för kort (kanske 1.55-1.60 - jag själv är nästan 1.90) för att det ska gå riktigt bra att stöta ordentligt. Får laborera lite med vinklar vilket tar en del fokus från själva men till slut, med hjälp av den visuella stimulansen att knulla en sexig kvinna framför spegeln så kommer jag i resans sjunde orgasm.
Söt trevlig men lite tillbakadragen tjej med en tight kropp.

Betyg:
Ansikte: 6, avdrag pga för mycket smink
Service: 8
Totalt: 8, mycket trevligt men kanske inget speciellt...
-----

Dusch och relax, känner att jag inte har många pops kvar. Men tänker att jag ska hinna med ett rum till innan hemgång. Det börjar droppa in alltfler män. Många verkar komma för att se fotbollen, men det dyker även upp en del asiatiska herrar som verkar väldigt ovana vid situationen och har svårt att förstå receptionisten. Men de får säkert en trevlig kväll...
Jag har inte riktigt sett ut någon speciell att ta med på rummet, så jag gamblar och sätter mig i baren. Inom kort kommer det fram en smal mörkhårig tjej med stora silikontuttar. Hon presenterar sig som Michelle.

-----
Rum 9, Michelle, ~30 (frågade inte), Rumänien
Klockan är ca 22.00.
Jag varnar henne att det kan bli lite av en utmaning att få mig i mål pga allt kul jag haft under dagen. Hon verkar säker på att hon kan få fart på min "Jonnie". Vi kommer överens om 100€ för hennes tjänster, inklusive cunnilingus. Michelle är smal, har svart hår och ett ganska sött ansikte. Hennes bröst kunde varit snyggare gjorda då man ser ganska många tydliga ärr. Dock tänder de mig på ett härligt dirty sätt.
Lite kyss och smek innan vi direkt går till en 69:a där hon verkligen ger järnet! Hon suger och slickar som om livet hängde på det. Deep throat och inte en död sekund. Samtidigt njuter jag av hennes fitta och efter väl 15-20 minuter så kommer jag i resans åttonde orgasm. Blir lite förvånad själv och gratulerar henne så mycket till vinsten Hon jobbade verkligen hårt och säger halvt på skämt, halvt på allvar att det borde vara värt 150€. Kanske borde jag sagt nej, men jag höll faktiskt med henne. Sån hängivenhet ska belönas tycker jag nog
Ner på rummet och 150€ fattigare, men en upplevelse rikare.

Betyg:
Service: 10
-----

Jag drar mig till hotellet (med taxi då spårvagnen stoppats pga fotbollshuliganer) och somnar sött.

Dag 3 på Mainhattan
Hemresedagen. Jag skulle bara ha tid att spendera ett par timmar på klubben idag. När jag vaknade kände jag att jag var rätt slutkörd och kanske skulle skita i besöket... Dock när jag piggnat till och börjat tänka på min "date" med Tiffany, så kvicknar även lusten till.

En härlig solig vårdag klockan 11 stiger jag in på klubben. Betalar 50+5€ och får ställa in mitt handbagage i deras säkerhetsrum.

Duschar, byter om och går in i baren. Tiffany sa att hon skulle börja klockan 11. Dock är det helt tomt i baren så jag sätter mig i relaxen en kort stund. Snart ser jag Tiffany komma in till baren så jag stegar fram till henne.

Rum 10, Tiffany, Ryssland
Klockan är ca 11.30.
Vi kramas och det verkar faktiskt som att hon är glad att se mig (och inte bara mina pengar ). Vi går direkt till business och kommer överens om 100€ för en halvtimme. Hon är lika härlig idag, och det är en så märklig känsla att komma in på en nattklub 11.30 på dagen och "ragga upp" en vacker tjej för att gå direkt och knulla. Helt sjukt att jag inte tagit mig för att uppleva detta tidigare.

Väl i rummet blir det lite av en repris på gårdagen. Kissing, licking till orgasm, bj men innan jag kommer vill jag byta till en doggy. Hennes fasta fina kropp eggar mig och jag kommer snart i resans nionde orgasm. Så jäkla härlig tjej detta är. Speciellt om man är en sucker för GFE-stuket. Hon vet inte hur länge hon kommer vara kvar på klubben, kanske ett par månader - kanske mer. Vore kul att träffa henne igen.
Hur som helst tar vi ett ömt avsked innan vi går ner till skåpen där 100+15€ byter ägare.

Betyg:
Se ovan, fast med guldstjärna för härlig inlevelse.
-----

Total kostnad Dag 2+3:
55x2 (entre) + 200 + 110 + 110 + 100 + 150 + 115 = 895€
Totalt alla dagarna: 365 + 895 = 1260€
Flyg och hotell ca 4500 + 2000 SEK
Total kostnad: ca 19000 SEK

Långt ifrån Arnold15's value for money, men fan så fantastiskt härlig upplevelse. Värd varenda penny.

Så var det då ledsamt nog dags att plocka en taxi till flygplatsen. Receptionisten beställde åt mig och trots kö ut på motorvägen kom jag snabbt (ca 30 minuter) fram till flygplatsen och alltför snabbt hem till kalla tråkiga feminazisverige. Jag kan säga att det inte kommer dröja 45 år till innan jag återvänder till Tyskland i detta ändamål.
Citera
2022-05-13, 09:33
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Fortsättning från föregående inlägg.

Total kostnad Dag 2+3:
55x2 (entre) + 200 + 110 + 110 + 100 + 150 + 115 = 895€
Totalt alla dagarna: 365 + 895 = 1260€
Flyg och hotell ca 4500 + 2000 SEK
Total kostnad: ca 19000 SEK

Långt ifrån Arnold15's value for money, men fan så fantastiskt härlig upplevelse. Värd varenda penny.

Så var det då ledsamt nog dags att plocka en taxi till flygplatsen. Receptionisten beställde åt mig och trots kö ut på motorvägen kom jag snabbt (ca 30 minuter) fram till flygplatsen och alltför snabbt hem till kalla tråkiga feminazisverige. Jag kan säga att det inte kommer dröja 45 år till innan jag återvänder till Tyskland i detta ändamål.

Åtminstone en som jag har lyckats frälsa.
Jag verkar i alla fall inte ha överdrivit om FKK-konceptets förträfflighet.

De flesta svenska män förstår inte att Paradiset finns på en blott 2 timmar flygresas avstånd.
Jag vet själv hur det var första gången jag äntrade scenen år 2013.
Det blir allt svårare att förstå att så många trängs och knuffas i trådar som "Thaimassage", "Eskorter i Örebro och Halmstad" eller varför inte "Falska eskorter"

Suzanna har jag spanat in många gånger. I mina ögon den vackraste av alla på Mainhattan. Naturlig skönhet utan smink. Men hon jobbar kvällsskift. Och då är jag sällan på rummet. Men hon är nästa nya tjej antagligen.

Känner annars inte igen många av de namn du nämner trots att jag gjort 10 besök sedan september. Men antagligen känner jag igen ansiktena.

Armén av tjejer har bytts ut 2 gånger sedan jag började besöken på klubben 2013. Första gången 2017 och sedan i samband med pandemin.

På min första 4-dagars resa i Frankfurt (se trådstart) spenderade jag själv ca 1620 Euro.
Men nu reser jag var 3-4 vecka till Düsseldorf eller Frankfurt. Och då måste man hålla i plånboken. Lägg därtill vuxna barn som snart ska ha bostad.

Ska till Frankfurt snart igen.
Senast redigerad av Arnold15 2022-05-13 kl. 09:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in