Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Jag förslår nog att du skaffar dig andra infokanaler. Inte nödvändigtvis proryska sådana men åtminstone OSINT som inte konsumerar skyhöga doser av copium. Ärligt talat faktiskt.
Du missade tydligen min kommentar om ett utdraget krig här. Det vore kanske annorlunda om det inrikespolitiska läget i USA var annorlunda och om sanktionerna mot Ryssland hade bitit mer. Jag tror inte att ett utdraget krig tjänar Bidenadministrationens syften. Är nog därför man tar i så man nästan spricker i Washington.
Det kanske låter som att de tar i för alla som hejar på ryska våldtäktsbarbarer som är och förstör i Ukraina.
Men det är inget mot vad USA och väst kan skala upp.
Stödet Ukraina får är ju en fis i rymden mot vad USA skickade för att rädda ryssland (sovjet) i andra världskriget.
Hade inte USA räddat idiotryssland så hade de pratat tyska i kreml nu.
Helt sjukt hur stark propaganda-apparaten är i ryssland.
Synd att putin och de andra barbarerna i kreml inte satsar några pengar på att få människor att vilja leva i ryssland. Inte ens de som bor där nu vill skaffa barn. Det är för taskigt att födas ryss
Jag tror det gör dårarna i kreml ganska nervösa. De vet att de är ingenting. De vet att USA ensamt skulle knulla upp skit"landet" (snarare maffia) ryssland.
Dumryssland med dumputin i spetsen hållet på att sänka sin skitorganisation nu.
Tror det bästa för människorna som är fast i det mentala fängelset ryssland skulle vara att ryssland styckas eller förvaltas av väst i 100 år.
Mvh