2022-05-22, 18:18
Medlem
Det här minns jag, låg henne i fatet ett tag innan hon blev förlåten för "hon hade ju ingen aning"

https://expo.se/2012/11/tv-profil-ti...tisemitisk-bok
Citera
2022-05-22, 18:31
Medlem
Såg det första avsnittet, samt de två sista avsnitten.
Gillar egentligen inte Dirawi, men dessa avsnitt var intressanta, om man har lite existentiella funderingar.
Särskilt om hur trauman kan påverka oss människor.
Och man behöver inte vara en andra generationens palestinsk invandrare för att ha upplevt trauman och leva med dess konsekvenser.
Personerna hon möter är ju intressanta.
Citera
2022-05-22, 22:34
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Gina Dirawi är ett praktexempel på allt som är fel med Sverige. En talanglös blatte som lyfts fram och fått en karriär enbart för att hon är blatte.
Hon är ju faktiskt rätt snygg. Men hon är rasist. Hon skrev på sin blogg att hon bara kan tänka sig en muslimsk man. Men det är väl ok när dom gör det....
Citera
2022-05-22, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixon1969
Det här minns jag, låg henne i fatet ett tag innan hon blev förlåten för "hon hade ju ingen aning"

https://expo.se/2012/11/tv-profil-ti...tisemitisk-bok
Usch då- inte så förståndigt av henne att tro på de där gamla hatiska konspirationsideerna
hon är förlåten för att ha blivit vilseförd. Den som gav henne boken lär ha hånskrattat bakom hennes rygg..
Gina borde också kolla upp alla palestinier som begått terror-mord mot oskyldiga judar
men hon försöker iallafall vidga sina vyer, och i framtiden kommer hon att skaffa sig mera kunskaper än då när hon lurades ta emot den boken.
Hon gör sin resa o utvecklas till en fritt tänkande kvinna.
Gott.Hopp finns att Gina börjar hitta sig själv och får nya vidgade vyer och inte låter sig luras.
Kritiskt tänkande -tycks hon ha i programmet.
Citera
2022-05-22, 23:45
Medlem
Fimbulramns avatar
Ja, Gina är invandrartjejen som blev känd från Youtube där hon gjorde sig lustig över muslimer. Plockades så klart upp av SVT där hon snabbt förklarade att alla som inte tyckte som hon var rasister, fick ångest av alla som påtalade hennes hyckleri. Gjorde reklam för judehat, fick mer ångest, blev så klart förlåten.

Hur många på SVT hade blivit förlåtna med en liten "Mein Kampf" i bokhyllan, och någon bild på Insta med armen i luften?

Ännu mera hyckleri, ännu mer ångest. Vad tycker SVT? Mer lebensraum för mångkulturen, Gina är perfekt som julvärd för de nazistiska svenskarna. Mer ångest så hon slutar synas i rutan.

Kan inte hålla sig borta allt för länge utan är snabbt tillbaka och säljer nu alltså ångest för alla som inte förstår det mångkulturella Sverige fullt ut.

Har jag missat nåt?
Citera
2022-05-22, 23:59
Medlem
Är trött på Gina Dirawi och alla som ges utrymme att bre ut sig om sig själv och deras problem. Tänker inte se det här men misstänker att målgruppen är en annan än sådana som mig.

Hon kan tydligen sjunga också lärde jag mig för ett tag sedan.
Begåvad antagligen men känner avsmak för hela grejen.
Citera
2022-05-23, 00:37
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Nej/usch/fyfan vilken dynga alltså!
Ofattbart att imbecillen får ta ton och dessutom betalad med påtvingade skattepengar.
Mitt betyg för denna patetiskt dåliga produktion blir en 02/10.

Citera
2022-05-23, 00:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag skulle uppskatta om det var sant och att det händer i sista avsnittet av den här serien
Citera
2022-05-23, 03:27
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Intressant när bildkollaget dök upp som sammanfattade, vad jag uppfattade i alla fall, Ginas syn på "onda ting i världen" illustrerat med Putin, afrikanska svältande barn, oljeutsläpp och svenska nynazzar. Märkligt att inga genomvidriga IS-svin dök upp? Kanske något som Gina inte ser som "ont"?
Citera
2022-05-23, 06:11
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag skulle uppskatta om det var sant och att det händer i sista avsnittet av den här serien

Haha.
Citera
2022-05-23, 07:44
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Ja, Gina är invandrartjejen som blev känd från Youtube där hon gjorde sig lustig över muslimer. Plockades så klart upp av SVT där hon snabbt förklarade att alla som inte tyckte som hon var rasister, fick ångest av alla som påtalade hennes hyckleri. Gjorde reklam för judehat, fick mer ångest, blev så klart förlåten.

Hur många på SVT hade blivit förlåtna med en liten "Mein Kampf" i bokhyllan, och någon bild på Insta med armen i luften?

Ännu mera hyckleri, ännu mer ångest. Vad tycker SVT? Mer lebensraum för mångkulturen, Gina är perfekt som julvärd för de nazistiska svenskarna. Mer ångest så hon slutar synas i rutan.

Kan inte hålla sig borta allt för länge utan är snabbt tillbaka och säljer nu alltså ångest för alla som inte förstår det mångkulturella Sverige fullt ut.

Har jag missat nåt?

Nej du har sammanfattat bra. Denna programserie visar allt som är fel med tvångsTV. En serie som aldrig skulle gjorts om efterfrågan fanns.
Citera
2022-05-23, 08:43
Medlem
PC-Dators avatar
Nej fyfan. Rasist- och hatspridar-äcklet Gina Dirawi tillbaka i TV...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in