• 5
  • 6
2022-06-15, 11:36
Medlem
Enmansdemos avatar
En självcentrerad kvinnohjärna marinerad i religion och i synnerhet Islam, ser en massa inre bilder av kvinnor som torteras och kvinnliga gudomliga gestalter, klart att en sådan person som inte kan avgöra själv om man gör rätt eller fel eller är en bra eller dålig person inte borde ha rösträtt

Gina skulle aldrig kunna sätta sig in hur en riktig manshjärna fungerar, som istället för att ta in värdens lidande tar in & uppförstorar sitt egna lidande över det egna livet & personerna som ligger en allra närmast, och att därmed vara totalt likgilltig till död svält & lidande i värden
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 11:40.
Citera
2022-06-15, 20:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag blev intresserad av henne efter att ha sett dagens avsnitt som gick sent på SVT1 - googlade och så hamnade jag här. Tycker hon är humoristisk i sitt...hm...tunga sökande. Garvade en hel del åt hennes intervjuoffer.
Jag kan garantera att det här tyvärr kommer vara nomierat och troligen vinna en Kebaben..förlåt Kristallen 2022 för bästa ungdomssatsning
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 20:11.
Citera
2022-06-16, 00:30
Medlem
Enmansdemos avatar
The inner child get frozen, trams trams trams uppdiktat av kvinnliga sykologer

Kul att svenskarna som tittar så väl kan relatera till Ginas traumatiska inlevelse
i föräldratraumat över att komma från ett annat land som inte är ett land
Citera
2022-06-16, 20:22
Medlem
Enmansdemos avatar
Tror ni att Björn Natiko Lindblad skrev in sig på självmordskliniken efter att ha fått
indirekta råd genom Ginas livssituation
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in