2022-05-22, 23:27
Medlem
girigfans avatar
finns det verkligen ingen med info om vilka detta gäller?
Citera
2022-05-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Ett och annat gruvlok har man vaknat upp bredvid
Säkert inte så farligt. Kom tillbaka när du har lägrat Lena Melin, Gudrun Schyman eller Mona Sahlin.
Citera
2022-05-22, 23:40
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Skulle hon alltså enligt citatet ovan ha "klivit ur" ett av sina jeansben & trosan inne mitt bland alla människor på pub Anchor?! Låter ju helt otroligt. Hade hon haft kjol hade jag kunnat köpa det även om det också låter otroligt.

Snacka om dagen efter-ångest

Samtidigt, varför händer aldrig nåt ens en "fjärdedel" så uppseendeväckande mig
Tänk att få uppleva att en kvinna är så upphetsad av mig att hon skulle vilja göra nåt sånt. Nån gång har jag iaf fått en tutt eller fitt-bild men då bara av såna jag redan fått ihop det med. Aldrig spontant av nån tjej som gillar mig & vill försöka "göra reklam" för sig s.a.s.

Jobbar på en kvinnodominerad arbetsplats men de allra flesta är snudd på nykterister eller skräcködlor & de få som är nåågot snyggare är flator eller bara nykära i sina respektive.... Bjuds det på middag så har hälften stuckit så snart efterrätten är slut.
Man skall vara chef i en branch där kvinnorna vill fram.
Citera
2022-05-22, 23:47
Awaiting Email Confirmation
byproxys avatar
Men förisatan alla som håller på med fantasier kring Lena Mellin - lägg era mindfuckkablar i en separat tråd och fortsätt fantisera fritt där.

Alternativt, här:
(FB) Skvaller om Lena Mellin?

Senast redigerad av byproxy 2022-05-22 kl. 23:50.
Citera
2022-05-22, 23:59
byproxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
T*bbe ek-an rör sig i spritdimman, kepsen snurrar runt huvudet i slow motion medan skornas LED-lampor blinkar (alla i hans lågstadeklass har sånna på skorna). Han ser Asc*berg och kodden spräcker igenom mjukisarna pga mediakåthet. Han måste sätta sig på en stol. Den blonda chefen kommer springandes mot den 40-åriga småpojken och rövar kuken i ett duplantishopp. - ”T*bbe min lille grabb, nu jäklar blir det rodeo! Jag vet att du är myndig trots kepsen på sidan… faktum är att alla vet!”

https://tv-gfx.aftonbladet-cdn.se/us...5D=1024x576q80
Okej. Avgjort. Tråden bör flyttas till novell-forumet.
Citera
2022-05-23, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byproxy
Okej. Avgjort. Tråden bör flyttas till novell-forumet.

Haha förlåt. Ger mig
Citera
2022-05-23, 00:01
byproxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
Haha förlåt. Ger mig
Men fortsätt gärna där
Citera
2022-05-23, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Simon Bank Lena Mellin.
Inte Lena då. Hon gör det frekvent i Gambia.
Citera
2022-05-23, 00:21
Medlem
Haha detta är då den mest underhållande tråden på Flashback på länge måste jag säga. Tack för alla underbara komentarer denna tråden gjorde min dag så mycket bättre. 🤣🤣
Citera
2022-05-23, 00:23
Medlem
WTF865s avatar
Mattisson är fotograf som inte brukar jobba för AB...väl? Enligt SP ska kvinnan vara en journalist som är prisbelönt och uppmärksammad i de "finare" mediekretsarna.
Citera
2022-05-23, 00:53
Citat:
Ursprungligen postat av WTF865
Mattisson är fotograf som inte brukar jobba för AB...väl? Enligt SP ska kvinnan vara en journalist som är prisbelönt och uppmärksammad i de "finare" mediekretsarna.

Lisa Mattisson tilldelades Sveriges mest prestigefyllda pris för bildjournalister:
Årets fotograf.
Hon är absolut (eller ivf var) en aktad fotograf i de finare mediakretsarna
Citera
2022-05-23, 00:58
Medlem
Detta måste vara det sjukaste jag någonsin läst. Hoppas det inte stämmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem