2022-05-22, 21:43
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Egna erfarenheter ?

Edit: Läste nog lite väl snabbt.
Ett och annat gruvlok har man vaknat upp bredvid
Citera
2022-05-22, 21:45
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Lägg ner förfan...det finns väl INGEN som skulle sätta på Lema Mellin, oavsett hur packad man var???
Gränsen måste väl för alla män dras långt tidigare än så?

Håller med, detta låter som ren poesi. Vem sätter på den räfsan utan att vara svårt psykisktsjuk………
Citera
2022-05-22, 21:46
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Nja. Du hade inte hedern i behåll som ung heller, i och för sig. Men nu var ju inte detta några ungdomar, det talas om att tanten var i 60-årsåldern.

Så det här ska redas ut av PRO snarare än FB, menar du?
Citera
2022-05-22, 21:52
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Håller med, detta låter som ren poesi. Vem sätter på den räfsan utan att vara svårt psykisktsjuk………

Möjligen en petitess, men så som jag förstått det så var det kvinnan som satte på mannen. Mannen kanske hamnade i chocktillstånd när 60åringen kom trampandes över golvet och satte sig i mannens knä.
Citera
2022-05-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Möjligen en petitess, men så som jag förstått det så var det kvinnan som satte på mannen. Mannen kanske hamnade i chocktillstånd när 60åringen kom trampandes över golvet och satte sig i mannens knä.

Vadå han hade ju själv dragit ut den och av någon anledning så stod den upp också. Fast är man hög så kanske den står per automatik, vad vet jag.
Citera
2022-05-22, 22:16
Medlem
Månsans avatar
Mystiskt. Stoppa Pressarna påstår ju att det är någon annan person än Sexchefen, aka Schori.

Denne andra person är alltså den kända av samlagsparet, dvs en inte lastgammal man. Kärringen i 60-årsåldern kan vi lämna därhän. Hon ska vara en okänd förmåga. Lena Mellin är det alltså inte även om hela tråden önskar ihjäl sig att så skulle vara fallet. Helt orimligt att kärringen Mellin skulle kunna tränga av sig jeansen på ena benet och sen hoppa upp och bli påsatt. Otänkbar hela scenen.

En manlig fyllskalle på Aftonbladet, inte alltför gammal, är alltså vad vi max kan förväntas rota fram.
Citera
2022-05-22, 22:20
Medlem
Stones avatar
Firmafest och ingen har fotat.
Citera
2022-05-22, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Anders Lindberg? Aka "Gossen"?
No way, han väntar intensivt på behåring runt pungen och en första nattlig ejakulation.
Det vore ju fantastiskt roligt
Citera
2022-05-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haubits77
Men nu pratade jag med din man och inte dig. Han kan svara själv och dessutom länka länken som jag bad om till artikeln i Stoppa Pressarna som han citerar.

Min man ? Är du full ? Månsan har skrivit 20300 inlägg här så vi är överens om att han kan svara själv. Men tråden är öppen för alla att tycka till i ! Klart slut från Djuse.
Citera
2022-05-22, 23:02
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Mystiskt. Stoppa Pressarna påstår ju att det är någon annan person än Sexchefen, aka Schori.

Denne andra person är alltså den kända av samlagsparet, dvs en inte lastgammal man. Kärringen i 60-årsåldern kan vi lämna därhän. Hon ska vara en okänd förmåga. Lena Mellin är det alltså inte även om hela tråden önskar ihjäl sig att så skulle vara fallet. Helt orimligt att kärringen Mellin skulle kunna tränga av sig jeansen på ena benet och sen hoppa upp och bli påsatt. Otänkbar hela scenen.

En manlig fyllskalle på Aftonbladet, inte alltför gammal, är alltså vad vi max kan förväntas rota fram.
Jag delar din analys. Bör tilläggas att mannen bör ha (eller haft) någon form av chefsposition, låt vara måhända blygsam.
Citera
2022-05-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det sägs att kvinnan ifråga hade jeans. Använder Kråkjägaren Mellin jeans och är hon vig nog att få av sig jeansen snabbt nog för ett fyllknull?

Satt för övrigt och funderade på om det finns nån journalist i 60-årsåldern som skulle gå att ligga med utan att få alltför svår ångest efteråt och jag kom bara på Liza Marklund. Hon är ju accebtabel att idka könsumgänge med och blir 60 i höst. Men hon är väl inte kvar på Aftonbladet?
mellin är det inte hon har inte jeans .Att det ska vara så svårt att få fram vilka det är
Hundratals personer måste ju veta.
Citera
2022-05-22, 23:25
Medlem
skurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Lägg ner förfan...det finns väl INGEN som skulle sätta på Lema Mellin, oavsett hur packad man var???
Gränsen måste väl för alla män dras långt tidigare än så?

Jag tror nog att en masochist väldigt gärna skulle vilja bli riden av Lena Mellin. Värre förnedring att få finns inte. Jo, skulle väl vara att bli facesittad av Lena Mellin då 🤨
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in