2022-05-22, 01:00
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NymbleMan1
”Förlåt för jag kom ut och hoppade direkt på slajfet. Är det lugnt mellan oss om vi byter namn på kanalen?”

Hahahaha eller hur 🤣🤣 tror inte hon bryr sig faktiskt. Hon tycker allt han gör/inte gör är coolt och ok!
Citera
2022-05-22, 09:51
Medlem
Dennos avatar
Oj han ser verkligen död ut inombords på de senaste bilderna. Har det barkat åt skogen helt iom tiden på kåken nu och efter.
Citera
2022-05-22, 10:44
Medlem
Vad har hänt?! Ser ju svin ledsen ut på alla bilder sen han kom ut från kåken, fan va tragiskt gick in som en välmående, glad person och kommer ut som ett vrak efter bara några veckor.
Citera
2022-05-22, 11:44
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masssen
Vad har hänt?! Ser ju svin ledsen ut på alla bilder sen han kom ut från kåken, fan va tragiskt gick in som en välmående, glad person och kommer ut som ett vrak efter bara några veckor.
Ja det är riktigt tragiskt faktiskt. Hoppas han inte fastnat i laddet igen utan bara är allmänt sliten efter vistelsen i finkan (även om jag inte tycker han ser helt nykter ut på bilderna)
Citera
2022-05-22, 11:59
Medlem
Helt jävla uppenbart att han är slajfad på startklars bild. Sättet blixten reflekterar i de där jättepuppilerna.
Citera
2022-05-22, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Ja det är riktigt tragiskt faktiskt. Hoppas han inte fastnat i laddet igen utan bara är allmänt sliten efter vistelsen i finkan (även om jag inte tycker han ser helt nykter ut på bilderna)

Allmänt sliten efter att ha suttit på kåken? HAHA, det är ju fan noll bekymmer där inne och maten serverad.
Citera
2022-05-22, 14:42
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Allmänt sliten efter att ha suttit på kåken? HAHA, det är ju fan noll bekymmer där inne och maten serverad.
Märks att du inte vet hur det går till på ett fängelse
Citera
2022-05-22, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Märks att du inte vet hur det går till på ett fängelse

Du blir utsläppt ur cellen kl 07 alt 08, sysselsättning en timme senare(vardagar) tills 15-16.
Sedan är det "fritid" fram till kl 19-20 då du blir inlåst i cellen igen.

Har suttit mellan 2011 och 2013. Har du andra erfarenheter?
Citera
2022-05-22, 14:46
Medlem
Frickys avatar
Jag känner igen sympati för Alex, han har haft alla chanser i världen att förändra sitt liv.

Jag lider dock med Alva, som har sett till att hans YouTube-kanal har hållt sig vid liv medans han satt inne.

Vad får Alva tillbaka? En laddad Alex tillbaka i sina gamla spår.
Citera
2022-05-22, 14:50
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Ja men eller hur 👍

Förstår inte riktigt hur han tänker, inte alls antar jag.

Sen umgås med Startklar ... Med ungarna med 😞 fy sjutton.

Undra va frugan ska göra nu då :/ Han såg dock inte glad ut på det hon la upp på honom.
Det rimmar inte bra när man predikar om hur dåligt narkotika är samtidigt som man träffar Andreas Startklar det första man gör efter att man suttit inne.
Citera
2022-05-22, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jag känner igen sympati för Alex, han har haft alla chanser i världen att förändra sitt liv.

Jag lider dock med Alva, som har sett till att hans YouTube-kanal har hållt sig vid liv medans han satt inne.

Vad får Alva tillbaka? En laddad Alex tillbaka i sina gamla spår.

Nja, du menar väl DERAS youtubekanal med tanke på namnbytet.
Det ligger väl också i hennes intresse att kanalen ska gå bra för hon har väl inget annat "jobb"?

Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Det rimmar inte bra när man predikar om hur dåligt narkotika är samtidigt som man träffar Andreas Startklar det första man gör efter att man suttit inne.

Vilken skräll att den praktiserande muslimen Alex tummar på sina principer...
Men han bad nog fem gånger om dagen även i helgen, grisköttet avstod han garanterat iaf, lol.
Citera
2022-05-22, 15:45
Medlem
johnthedickholmess avatar
Jaha, vad tror ni Alex och co kommer göra ikväll? Hysteriskt party som slutar i fyllecellen eller anhållan för något bråk eller hemma i lagom tid, nykter efter en fet pizza med polare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in