2022-05-31, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Finns på lexbase under Alva Frykholm men kan kanske bemöda mig att ladda upp det lite senare så du slipper betala för eländet.

Finns säkert fler som uppskattar lite kul läsning om damen som aldrig har knarkat men på något mystiskt sätt hade amfetamin i urinen.
Detta lilla missöde skedde den 6 Juni 2021 i Täby, kanske efter den lilla fadäsen dom beslutade sig för att bli religiösa nykterister.
Det verkar dock gå lite sådär iaf för honom.

Jag är intresserad av att läsa domen om du har lust att ladda upp den. Spännande att se nu i veckan om det kommer någon video som Alva har sagt.
Citera
2022-05-31, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevir
Jag är intresserad av att läsa domen om du har lust att ladda upp den. Spännande att se nu i veckan om det kommer någon video som Alva har sagt.

Får se till att ladda upp den.
Det lär pratas bort som vanligt…
Alva är ju här inne och läser helt maniskt hela tiden vilket hon själv sagt i en video. Samt skriver men låtsas vara någon annan 😅 det har hon dock inte erkänt men alla fattar 😂
Citera
2022-05-31, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Något är ju helt snett när det rullar upp reklam för en nagelsalong på Alex instastory nu, känns ju mer som något som passar bättre på Alvas insta isf…

Han har förmodligen fortsatt med sin lilla medicinrush och inte är i skick att synas.

Eller så är han på psyket och det lilla man såg av honom från deras ”myskväll” är från den dagen han kom hem från fängelset eller hem från helgen med startklar men hon delade med sig av den lite senare efter att folk börjar undra lite för mycket…

Uppenbart är dock att han fuckat upp och hon stackaren försöker skadereglera i vanlig ordning. Måste vara ett heltidsjobb att leva med honom 😅
Citera
2022-05-31, 14:49
Medlem
borde man ha koll på denna sk artist?
Citera
2022-05-31, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevir

https://anonfiles.com/D7E0H9l8yd/Alva_Frykholm_PDF
Citera
2022-05-31, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julmustefint
borde man ha koll på denna sk artist?

Beror på.
Kanske inte av musikaliska skäl men definitivt underhållande att följa på Flashback 😅
Citera
2022-05-31, 19:54
Medlem
Citat:
https://anonfiles.com/D7E0H9l8yd/Alva_Frykholm_PDF

Hur dumma tror hon polisen är egentligen? ”Har aldrig tagit droger. Äter inga mediciner”.
Skulle någon ha trollat dit amfetaminet i hennes urin då menar hon?
Har inte hon stolt sagt i en video att hon blivit dömd för att ha enbart haft på sig Alex droger i sin BH? Duktig på att ljuga… det har hon väl även själv gått ut med att hon är också om jag inte minns fel?
Citera
2022-05-31, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villas
Hela konceptet med Flashback är att kunna spekulera fritt så sluta whinea.

Omg tack snälla för upplysningen hade ingen aning
Citera
2022-06-01, 02:06
Medlem
Citat:
Han har förmodligen fortsatt med sin lilla medicinrush och inte är i skick att synas.

Eller så är han på psyket och det lilla man såg av honom från deras ”myskväll” är från den dagen han kom hem från fängelset eller hem från helgen med startklar men hon delade med sig av den lite senare efter att folk börjar undra lite för mycket…

Uppenbart är dock att han fuckat upp och hon stackaren försöker skadereglera i vanlig ordning. Måste vara ett heltidsjobb att leva med honom 😅

Dina teorier kan mycket väl stämma. Tror också det handlar om skadereglering från hennes sida.
Saken är den att Alex var helt manisk på siffror och views kring sin Youtube-kanal innan han hamnade på kåken. Många av deras bråk handlade om att ”Alex ville filma precis allt dom gjorde”. Som när dom var på semester och Alva surade över att han ville filma hela tiden (förståeligt). Han gav väl stränga order till Alva att filma och hålla igång kanalen när han satt på kåken, så att folk spekulerar när det varit radiotystnad i 12 dagar på Youtube är inte konstigt.

Mina teorier är dessa:
1. Han har tagit återfall och skäms över det. No shame om så nu är fallet, händer alla som haft en missbruk. Bara brösta det och resa sig.

2. Han var tvungen att sluta med anabola på kåken och har kroppskomplex när han tappat vikt och muskelmassa. Återigen, no shame bara brösta och vara ärlig. Det är hans resa från kriminell till hederlig, folk fascineras av, ingen säger att vägen är rak.

3. Alex har ADHD, det har jag med. När man har ADHD så kan man bli supermanisk i vissa intressen/hobbys. Man hyperfokuserar på något man tycker är skitkul, sen vaknar man en dag och manin är över. Man är inte alls motiverad. Voltan på kåken kanske skapade ett avbrott i hyperfokuset kring Youtube som gör att suget och energin att göra videos inte finns där längre.

4. Psykisk ohälsa.

Oavsett vad, hoppas han kommer på banan igen och att Alva mår okej.
Citera
2022-06-01, 02:09
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
ser ju onekligen hård ut, men står sverige ut med sebbe staxx till?

pissluffare, menlös belastning för samhället, värdelös.
-
100%
Citera
2022-06-01, 06:44
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Dina teorier kan mycket väl stämma. Tror också det handlar om skadereglering från hennes sida.
Saken är den att Alex var helt manisk på siffror och views kring sin Youtube-kanal innan han hamnade på kåken. Många av deras bråk handlade om att ”Alex ville filma precis allt dom gjorde”. Som när dom var på semester och Alva surade över att han ville filma hela tiden (förståeligt). Han gav väl stränga order till Alva att filma och hålla igång kanalen när han satt på kåken, så att folk spekulerar när det varit radiotystnad i 12 dagar på Youtube är inte konstigt.

Mina teorier är dessa:
1. Han har tagit återfall och skäms över det. No shame om så nu är fallet, händer alla som haft en missbruk. Bara brösta det och resa sig.

2. Han var tvungen att sluta med anabola på kåken och har kroppskomplex när han tappat vikt och muskelmassa. Återigen, no shame bara brösta och vara ärlig. Det är hans resa från kriminell till hederlig, folk fascineras av, ingen säger att vägen är rak.

3. Alex har ADHD, det har jag med. När man har ADHD så kan man bli supermanisk i vissa intressen/hobbys. Man hyperfokuserar på något man tycker är skitkul, sen vaknar man en dag och manin är över. Man är inte alls motiverad. Voltan på kåken kanske skapade ett avbrott i hyperfokuset kring Youtube som gör att suget och energin att göra videos inte finns där längre.

4. Psykisk ohälsa.

Finns några alternativ. Mest troligt:

1. Han har hittat på att han skall ut och partaja för att folk skall börja snacka och oroa sig. Skapa en hype och intresse inför sitt första Youtube släpp efter muck. Startklar tyckte det säkert lät som en jättekul idé och hakade på.

2. Han knarkade och var otrogen och det är kaos med Alva och han är slut. Måste komma på banan.

3. Han blev tagen av Polisen.

Typ.
Citera
2022-06-01, 10:17
Medlem
Citat:

Mina teorier är dessa:

4. Psykisk ohälsa.

Jag tror att du är inne på nåt, och jag tror att det kan vara en mix av flera av dina punkter. Däremot tror jag att det är ett återfall som fortfarande pågår, både Alex och Alva brukar ju vara väldigt öppna i sina videos och dela med sig av det mesta, men när man knarkar hårt blir man ju ofta asocial och får mycket ångest vilket gör att man kanske inte är lika sugen på att vara öppen om allt. Alex blir väl dessutom helnojig när han knarkar har han sagt, och nojor och youtube går väl kanske inte hand i hand direkt.

Alex har ju dessutom sagt i nån inte alltför gammal video att om det är något han ångrar så är det att han knarkade loss istället för att gå all in på musiken när han var som störst. Nu är han ju jättestor på youtube och har ändå inte släppt något sen han kom ut. Inte ens om man vill slå tittarrekord väntar man så länge som dom har gjort med att släppa något. Fett ovärt ändå att sabba så mycket av sin karriär på grund av knark, som bevisligen inte ens får honom att må bra, utan bara ställer till det för honom.

Samtidigt kan man ju undra vad det är för "kompisar" som ordnar en spårad muckfest för nån som bevisligen har svårt att hålla sig ifrån grejerna? Vill dom att han ska gå ner sig igen, eller vad är grejen? Även om A&A hållt sin bekantskapskrets ganska så liten finns det väl flera personer i den som är nyktra och drogfria vad jag vet, och som dom kanske borde välja att spendera sin tid med istället.

Hoppas dom kommer till insikt snabbt om att youtube och musiken är en roligare karriär än knarket. Helst innan dom tappar allt dom byggt upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in