Citat:
Ursprungligen postat av
GeleZacha
Såg också den videon. Hur kommer det sig egentligen att Alex är muslim från början? Hans farsa dog ju när han var åtta bast (och de tycktes inte träffas alltför ofta innan det heller) och morsan är ju svensk
Av egen erfanhet så är runt 70-80% av de intagna muslimer, iaf för tio år sedan då jag gjorde min volta för grovt narkotikabrott.
Hörde mig även för på kåken bland intagna hurvida det var lika mycket blattar på andra anstalter och så var fallet.
Så jag förmodar att Alex blivit kraftigt influerad av sina vistelser på div anstalter genom åren SAMT att han i en video med Viktor från Dialogisk säger att nästan haft en identitetskris efter avslutat drogmissbruk.
Alltså en ekvation med potential att resultera i frälsning av fredens religon.
Lite kul att han viskar om att äta hästkuk i kommande video men griskött går prompt bort.
Hursomhelst, följer detta med spänning för att se Alva sitta i sitt huckle och glatt skratta till alla Alex upptåg som varit haram alla dagar i veckan.
Spännande som sagt och onekligen en märklig företeelse som rimmar illa, men men, det blir säkert bra inshallah!