Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Fast andra har ju skrivit här i tråden att Hayes har förklarat orsaken på sin Instagram = så jag tror numera att det är sanningen.
Uppenbart halvfabricerat. Har han genomgått operation så var det knappast på grund av att han sov på en gräsplätt några nätter.
Kolla här: jag klankar inte ned på någon för att de ger upp. Ingen skam i det. Men det blir bara ett så jävla platt fall när man kommer in för att "krossa alla" och sedan kastar in handduken vid första motgång.
Jag förstår Hayes till 100%. Han har laddat upp och kom in för att slåss. Men kvar i Robinson är bara massa vita, försiktiga, vänliga svenskar, och Hayes har all anledning att bli utröstad först.
Därutöver har han givit upp flertalet gånger under programmet. När han åkte ur Robinson suckade han när de berättade att han skulle till Gränslandet. "Rösta på mig" viskade han, det stackars offret, till Anna.
Så försvara på som ni vill, men Hayes är en mycket svag och ganska patetisk individ. Dessutom noll arbetsmoral. Hade sannolikt aldrig kunnat vinna Robinson.