2022-05-19, 13:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Och varför gav han inte immunitetstävlingen en chans först? Den förklaringen du har duger inte.
För att han var feg och för att han inte har något att sätta emot i vanliga Robinsontävlingar. Han är liksom ungefär lika smidig som en betongklump.
2022-05-19, 13:26
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Finns på riktigt ingen annan än Joel att heja på i denna säsong. Och Hanna funkar förstås, för att hon få igen mot flera flashbackare. Linn är väl även okej.

Peter - lever på att andra föder upp honom och att Jessica avgudar honom. Var även delaktig i mobbning.
Jessica - Håller inte sina löften men jag ser inte så allvarligt på det hon bröt emot. Mest dumt spelat av henne själv. Var även delaktig i mobbning.
Desiree och Filip - Flyter med i nordpakten utan att fundera
Henrik - dagens avsnitt
Instämmer med dig att de enda att heja på är Joel och Linn. Känns ju också som om det endast är Linn och möjligen Hanna som tänker taktiskt. Även Joel till viss del så mycket det nu går. Ogillar verkligen de andra deltagarna av olika anledningar
2022-05-19, 13:28
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Varför utfall mot mig?
Jag skrev till de som trodde att han åkte hem p.g.a att han inte hade någon chans att klara sig i öråd/alternativ inte ville tvätta.
Så jag är helt med på att han såklart åkte hem för sin skada och inte som de andra nötterna hävdar.
Får hoppas på att du missförstod mitt inlägg?

Utfall? Du skrev att det inte var något bra argument eller dylikt till varför han åkte hem innan immunitetstävlingen var. Jag svarade på det och tycker idag att det har förklarats ordentligt orsaken = han var skadad. Tydligen så illa att han fick operera sig när han kom hem. DET är väl ett tillräckligt bra argument att INTE delta i några tävlingar alls utan att man avbryter sin vistelse i Robinson.

Just ja jag glömde säga att jag var en av de som misstrodde Hayes först om dessa smärtor dvs att han fegade ur och inte heller ville tvätta kläderna. Fast andra har ju skrivit här i tråden att Hayes har förklarat orsaken på sin Instagram = så jag tror numera att det är sanningen.
Senast redigerad av CS128 2022-05-19 kl. 13:30.
2022-05-19, 13:55
Medlem
2022-05-19, 14:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy

2022-05-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Öråd på söndag, då åker någon, sedan börjar finalveckan med ett till öråd men där det inte finns några immuniteter, svarta röster, extraröster eller blodshämnder.

Om det blir som senaste två åren.
Senast redigerad av Heymid 2022-05-19 kl. 14:14.
2022-05-19, 14:12
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Tyvärr så tror jag de är så korkade att de röstar ut Linn
2022-05-19, 14:19
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Det vore himla trist om de gör det. Helst av allt vill jag att hon ska vinna men jag tror faktiskt inte hon vinner över Henrik om det handlar om någon fysisk tävling i t ex styrka. Fast hon har ju en chans tror jag om det är t ex något puzzel eller dylikt. Att jag hejjar på Henrik är ju om Linn åker ut.
2022-05-19, 14:23
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Då är vi två som tror så
2022-05-19, 14:42
Medlem
peterZiipens avatar
Hanna skrev igår på sin insta att produktionen klippt avsnitten så det ska se ut som att Hanna överväger att gå ur Nordpakten:
”Jag hade precis försäkrat Filip och Jessica om att även om jag var kompis med Linn så skulle jag inte skulle byta sida. Riktigt ful klippning av produktionen ”.

Så känns tyvärr osannolikt att Hanna och Filip bryter sin pakt med Jessica och Peter. Men man kan hoppas… För en gångs skull skulle det vara riktigt kul om två åker på örådet, likt när Mattias fick lämna.
Senast redigerad av peterZiipen 2022-05-19 kl. 14:44.
2022-05-19, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Öråd på söndag, då åker någon, sedan börjar finalveckan med ett till öråd men där det inte finns några immuniteter, svarta röster, extraröster eller blodshämnder.

Om det blir som senaste två åren.

Vem tror du ligger risigt till i ett allra sista öråd? Brukar ju komma dit gamla deltagare som får fråga ut och sen rösta ut någon innan finalen. Nu är det många kvar så kanske svårt att spekulera men nord-pakten kan väl inte vara så stark då längre?

Beror ju såklart på också vilka av de gamla deltagarna som kommer tillbaka. Produktionen kan ju vinkla det som de vill..
2022-05-19, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Beror ju såklart på också vilka av de gamla deltagarna som kommer tillbaka. Produktionen kan ju vinkla det som de vill..
Brukar de inte vara rätt så enade om vem ska ut att det inte spelar någon roll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in