2022-05-23, 09:24
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninajahren
Varför är de andra så korkade att de röstar ut no-hotet Joel istället för de starka som Peter.?.

På vilket sätt har Peter visat sig stark? Genuin undran. Jessica har väl t.ex. kommit före honom i de senaste 4-5 tävlingarna.
2022-05-23, 09:25
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Fattar fortfarande inte varför dom starka hoten inte röstas ut..
Finns ingen logik i årets säsong.
Dessutom att få igenom äckel Shevins önskan att få ut Joel är ju bara sjuk.

Så vem är det smartare att rösta ut?
2022-05-23, 09:42
Medlem
kubuns avatar
Sa jag skulle lämna tråden för å slippa riskera bli spoilad om vem som vinner men fann nu ut att jag ju kan gå in från första sidan och klicka på svarsknappen och endast skriva utan å läsa vad ni andra skriver.
Så måndagen i finalveckan:
2022-05-23, 10:10
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Var de förbjudet i början?

Ja, och det var så skönt.
2022-05-23, 10:12
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Det har alltid varit paktande i Robinson. Det är 50% av tävlingen. Jag förstår inte varför folk får för sig att det ska vara ett rent tävlingsmoment som Mästarnas Mästare eller liknande.

I början var det som sagt regelbrott att pakta, och straff utdelades om dom blev påkomna. Så borde det bli igen. Det är totalt ointressant att titta på detta paktande.
2022-05-23, 10:25
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Filip är kung.

Han är en riktig mes, feg. Men det då det är den sämsta upplagan av Robinson jag sett, så det dräller av meningslösa Extrem femister, mobbare som är sjukt tråkiga att slösa tid på egentligen.
Senast redigerad av xcom 2022-05-23 kl. 10:34.
2022-05-23, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Han är en riktig mes, feg. Men det då det är den sämsta upplagan av Robinson jag sett, så det dräller av meningslösa Extrem femister, mobbare som är sjukt tråkiga att slösa tid egentligen.

Inget fel med att vara konflikträdd däremot är det fel att vara konfliktsökande.
2022-05-23, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
I början var det som sagt regelbrott att pakta, och straff utdelades om dom blev påkomna. Så borde det bli igen. Det är totalt ointressant att titta på detta paktande.
Det skulle jag behöva bevis på. Det är inte för inte att Robinson 1997 kallades mobbnings-TV och fascist-TV.
2022-05-23, 10:33
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Det skulle jag behöva bevis på. Det är inte för inte att Robinson 1997 kallades mobbnings-TV och fascist-TV.

Du får gå igenom Svt's arkiv.

Paktning är mobbning om något.
2022-05-23, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Du får gå igenom Svt's arkiv.

Paktning är mobbning om något.

Håller med dig till stor del om att paktning kan bli tradigt i underhållningssyfte, men att likställa det med mobbning.. njaaa. Sänkt ribba för mobbning, va? Och lite av ett hån mot dem som faktiskt blir utsatta för mobbning.
2022-05-23, 10:59
Medlem
Filip är ju på riktigt korkad tror jag.... Påstår att Linn spelar ett rävspel (när allt hon gör är att spela spelet, PRECIS SOM ALLA ANDRA). Men när Jessica och Peter spelar spelet (VILKET DE HAR GJORT FRÅN DAG 1 TILLSAMMANS MED SHEVIN, DE HAR VELAT FÅ UT JOEL FRÅN DAG 1). då är det minsann inget rävspel enligt Filip. Bara om han sitter i majoritet då får de spela exakt hur de vill men om någon är i minoritet så ska de bara hålla käften och vara helt glada. Linn kanske borde säga "ja jag vill jättegärna bli utröstade av er" för att Filip ska bli nöjd. Förstår mig inte på honom, Hanna är ännu mer obegriplig.
2022-05-23, 10:59
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Håller med dig till stor del om att paktning kan bli tradigt i underhållningssyfte, men att likställa det med mobbning.. njaaa. Sänkt ribba för mobbning, va? Och lite av ett hån mot dem som faktiskt blir utsatta för mobbning.

Jag vidhåller att paktning är mobbning. En grupp människor som går ihop och snackar skit om en person för att sen rösta ut personen.
Dokusåpor visar hur falska människor är mot varandra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in